Hmm, de mijne is van '99HJ schreef:Speedster en Elise hebben dezelfde radiateur. Ik zou niet wachten totdat hij kapot gaat maar na 7 jaar vervangen.

Als ik de Elise van het alarm haal dan gaan bij de buren de lampen aanHJ schreef:Dat fabrieks alarm zeker? Die moet je er als eerste uithalen. Reageert trouwens ook op een deurbel.allen schreef:Vind je? Bij mij is nu al twee keer het alarm afgegaan onder het rijden. Schijnt normaal te zijn, maar de eigenaar de auto uitjagen vind ik net ff teveel temperament.![]()
Het is een Clifford alarm wat tot nu toe prima werkt, het doet zelfs meer dan verwachtallen schreef:Stépane, hoe is jouw ervaring met het alarm? :twisted:
Ik heb geen trek om met dit weer m'n dashboardpaneel los te halen. Alarm komt over een maand of wat wel. Moet eerst ff wat mooier weer worden.
Oh Rob... wist je dat jouw alarm net zo'n goedkoop stinksetje was als de deurbel van de buren?
In ieder geval als ik langzaam rijdt, ja. Ben de laatste twee keren eigenlijk alleen maar een beetje binnen de stad ermee gereden. Althans, de eerste keer dat ik het hoorde was na een vrij lange rit op een gegeven moment nadat ik over een drempel was gereden.Maik schreef:Is dat geluid alleen als je heel langzaam rijdt Sté?
In ieder geval als ik langzaam rijdt, ja. Ben de laatste twee keren eigenlijk alleen maar een beetje binnen de stad ermee gereden. Althans, de eerste keer dat ik het hoorde was na een vrij lange rit op een gegeven moment nadat ik over een drempel was gereden.Stéphane schreef:Maik schreef:Is dat geluid alleen als je heel langzaam rijdt Sté?
LOL @ DickDick Hoekendijk schreef:Met andere woorden. Niet te langzaam rijden, en vooral niet over drempels rijden na een lange rit. Staat toch zeker wel in het instructieboekje?
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot] en 3 gasten