Bekende Golf V R32 '400pk'?
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Een nieuwe GTI heb je voor 30k, 20k tuning. Kom je leuk in de richting. Kijk naar de JD GTI. Dan wist ik het inderdaad welwoutje schreef:Deze auto staat trouwens niet bij de dealer tekoop.
De auto heeft nieuw rond de 80.000 euro gekost.
Dus deze auto heeft in 2 jaar 30.000 afgeschreven.
En bij deze auto is de historie bekent.
Tja je kunt ook een nieuwe voor 50.000 kopen alleen heb je dan een auto waar niet echt pit in zit.
Ik wist het wel als ik het geld had.

-
hij heeft de megane ingeruild op een r32 waarmee hij nu zelf rijdt.Arthur schreef:Wat is dat geworden eigenlijk?ruud de groot schreef:zijn nieuwe auto stond ook voor een leuke prijs daar, dus allebei tevreden.
voor zijn vrouw heeft ie een 207 turbo gekocht ( htp).
biede net de kop eraf. golf 10.000km 207 5500km.

-
klopt heeft al eerder een r32 gehad, zowel type 4 als 5.Arthur schreef:OK.
Dacht dat hij al eens een R32 had gehad.
En Pugjes zijn ze ook wel wijs mee geloof ik.
Is toch ook niet de 1e?
maar nu heeft hij hem met 6 bak ipv dsg.
vindt ie leuker rijden.
zijn vrouw heeft inderdaad al meerdere pugjes gehad, wat ik weet een 206 gti daarna 2 x een 206 rc en nu dan 207 turbo.
ze heeft daartussen ook nog een cooper S gehad.
al met al kan ie weer even rijden

ben benieuwd hoe lang het nu weer gaat duren.

- MartijnGizmo
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
VR6 is toch veel mooier dan een 2.0tfsi (klinkt als een diesel), beetje appels en peren vergelijken. Bovendien lijkt me deze manier van tuning nog meer kapitaal vernietiging omdat er duizenden gti-tjes te koop worden aangeboden, ook nieuw.Steven Nauta schreef:Een nieuwe GTI heb je voor 30k, 20k tuning. Kom je leuk in de richting. Kijk naar de JD GTI. Dan wist ik het inderdaad welwoutje schreef:Deze auto staat trouwens niet bij de dealer tekoop.
De auto heeft nieuw rond de 80.000 euro gekost.
Dus deze auto heeft in 2 jaar 30.000 afgeschreven.
En bij deze auto is de historie bekent.
Tja je kunt ook een nieuwe voor 50.000 kopen alleen heb je dan een auto waar niet echt pit in zit.
Ik wist het wel als ik het geld had.
- Niels
- Auto: Prius+
- Arthur
- Auto: Nr.51
Het is dat ik nu een fijne 6 cilinder (lijn) heb.
Maar VAG (SEAT) heeft wel mijn 6 cilinderillusies om zeep geholpen.
Vandaar dat ik de turbo's boven de 6 cilinders prefereer.
Ik begin er nu wel weer iets anders tegenaan te kijken en dat wellicht de R32 met 250pk super is.
Ze hadden destijds beter de 241pk sterke R32 motor in mijn Leon Cupra4 V6 moeten lepelen. Die was met zijn 204pk toch echt te krap bemeten, zeker tov het gewicht.
Maar VAG (SEAT) heeft wel mijn 6 cilinderillusies om zeep geholpen.
Vandaar dat ik de turbo's boven de 6 cilinders prefereer.
Ik begin er nu wel weer iets anders tegenaan te kijken en dat wellicht de R32 met 250pk super is.
Ze hadden destijds beter de 241pk sterke R32 motor in mijn Leon Cupra4 V6 moeten lepelen. Die was met zijn 204pk toch echt te krap bemeten, zeker tov het gewicht.
- WJ
-
- Auto: Z3 2.8, 330i Touring, Leon
Is het niet zo in de handel dat de prijs bepaald wordt door de vraag en het aanbod?!!Rico v Velzen schreef:Vragen is 1 ding, krijgen heel iets anders..
Autobedrijven hebben de irritante onhebbelijkheid om voor een auto die net even wat extra bied,, een astronomisch bedrag te vragen.. bijna van god los... onder het mom van je hebt toch geen keus als je iets speciaals wilt..
Ik begin helaas even over BMW, niet om dit topic te kapen, maar omdat ik een beetje zicht heb op de vraag en aanbodprijzen van BMW, van andere merken veel minder tot niet, maar als voorbeeld maakt het ook niet uit natuurlijk.
Kijk nou naar van Ekris, die vraagt 70000 euro voor een CSL van 5 jaar oud (ook al is het kenteken 2004 productie was van juni 2003 tot dec 2003) met 64000 km op de teller..
Verschil tussen in en verkoop is met zulke auto nu eenmaal groter dan met een Golf 1.6. Risico dekking speelt daar natuurlijk een grote rol in. De dealer weet misschien wie er in de auto gereden heeft, maar niet wie er in gaat rijden. Garantie kosten en een beurt spelen daarin een grote rol.
- duifjes.com
Rico loop niet altijd zo te zeiken dat dealers niets terug geven even ter herinnering de gemiddelde dealer in NL draait nog niet 1,0% rendement!
Een bijzonder auto is altijd lastig doe mij maar orgineel maar goed als je een auto inruilt voor 35Ke euro en die zet je in de winkel voor 44.500,- en 250 dagen later staat ie er nog moet er geld bij....
Een bijzonder auto is altijd lastig doe mij maar orgineel maar goed als je een auto inruilt voor 35Ke euro en die zet je in de winkel voor 44.500,- en 250 dagen later staat ie er nog moet er geld bij....
-
- duifjes.com
Dat lage rendement komt door TEveel personeel,TE grote panden TE hoge lonen en TE lage opbrengst per werknemer....
Maakt mij niet uit ik zat vorig jaar op 2,9%
hoge lonen....gemiddelde autoverkoper verdient 2800euro bruto
monteur zijn bij ons 100% geboekt voor 1 dag sommige zit dat op 60% en ja dan wordt het lastig muntjes verdienen.
Je punten zijn bij sommige idd. waar alleen mensen vergeten dat het redelijk kapitaal intensief is! Ik heb op dit moment voor 900.000 a 1.000.000 aan gebruikte auto's staan...en die staan te staan voordat ze verkocht worden kosten 7euro per auto per dag
Maakt mij niet uit ik zat vorig jaar op 2,9%

hoge lonen....gemiddelde autoverkoper verdient 2800euro bruto
monteur zijn bij ons 100% geboekt voor 1 dag sommige zit dat op 60% en ja dan wordt het lastig muntjes verdienen.
Je punten zijn bij sommige idd. waar alleen mensen vergeten dat het redelijk kapitaal intensief is! Ik heb op dit moment voor 900.000 a 1.000.000 aan gebruikte auto's staan...en die staan te staan voordat ze verkocht worden kosten 7euro per auto per dag
- duifjes.com
-
Ik snap je probleem, werkt bij ons met bepaalde producten hetzelfde(*edit gaat een ander niets aan
)
Maar goed dan hadden we in een ander vak moeten starten he
Verders ga ik geen oordeel geven over een ander zijn bedrijf,daar kan ik niet inkijken.
Overeenkomsten zie ik derhalve wel.

Maar goed dan hadden we in een ander vak moeten starten he

Verders ga ik geen oordeel geven over een ander zijn bedrijf,daar kan ik niet inkijken.
Overeenkomsten zie ik derhalve wel.
Laatst gewijzigd door Marc R op 19 mar 2008, 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- duifjes.com
- RVV
duifjes.com schreef:Rico loop niet altijd zo te zeiken dat dealers niets terug geven even ter herinnering de gemiddelde dealer in NL draait nog niet 1,0% rendement!
Duifjes, goed lezen hé.. ik zeg niet dat dealers niks terug geven, (inruilprijzen zijn echt geen hogere wiskunde ofzo, binnen een minuut heb je je inruilprijs van internet gehaald die 98% overeenkomt met de werkelijke inruilwaarde) ik zeg dat aparte auto's TE duur worden verkocht door dealers/autobedrijven..
En je geeft precies al het goeie antwoord, na 250 dagen moet er alsnog geld bij.. als die autodealer met 1.0% rendement dat nou een keertje wil voorkomen, zet dan zo'n aparte auto OOK voor een reeële prijs te koop en probeer niet altijd de hoofdprijs te vangen die je toch niet krijgt.. Want 98% van de te duur geprijsde aparte auto's worden OOK niet verkocht.
Overigens heb ik geen greinte meelij met 1.0% rendement dealers.. die moeten maar eens gaan beraden of ze nog wel verstandig bezig zijn. Iedere dealer krijgt het rendement wat die verdient, weet jij als geen ander