Mijn mobieltje ligt hier op mijn bureau. Mijn scheerapparaat ernaast.
Krijg ik net een smsje, gaat mijn scheerapparaat ineens aan...

beetje vreemd verhaalhugo schreef:Wat dan?!GTRene schreef:heb ook wel eens echt iets onverklaarbaars meegemaakt , en met een getuige erbij... heel erg vreemd en ook weer erg gaaf 8) binnen 3 maand 3 onverklaarbare dingen, waarvan dus 1 met getuige heel bewust.
Haha samenvatten mag ook. Bij je vriendin ging de kraan uit zichzelf open toen die vriendin er bij stond. Wat gebeurde er bij jou thuis dan?GTRene schreef:De volgende was ik alleen in m'n huis...maar lang verhaal heel vreemd en ff geen pfff meer om te typen maar misschien hoor je het nog eensin elk geval net zo vreemd en duidelijk als die met getuige alleen nu was ik alleen.
Maurice Graber schreef:Haha samenvatten mag ook. Bij je vriendin ging de kraan uit zichzelf open toen die vriendin er bij stond. Wat gebeurde er bij jou thuis dan?GTRene schreef:De volgende was ik alleen in m'n huis...maar lang verhaal heel vreemd en ff geen pfff meer om te typen maar misschien hoor je het nog eensin elk geval net zo vreemd en duidelijk als die met getuige alleen nu was ik alleen.
whaha lolJelmer850i schreef:Dat noemen ze ook wel slaapwandelen Rene
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten