Het vage dingen topic

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Joy

Het vage dingen topic

Bericht door Joy » 15 mar 2008, 22:24

Soms heb je wel eens van die vage dingen.

Mijn mobieltje ligt hier op mijn bureau. Mijn scheerapparaat ernaast.
Krijg ik net een smsje, gaat mijn scheerapparaat ineens aan... :shock: :lol: how the hell kan dat nou weer ? Je moet toch echt stevig op een knop drukken om dat ding aan te zetten. Het is dat ik niks gedronken heb anders zou ik het daar nog op kunnen gooien :mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 15 mar 2008, 22:25

aha, de nieuwe Uri Geller :lol:

Joy

Bericht door Joy » 15 mar 2008, 22:29

Zo een telefoon kan veel meer dan je denkt, afstandsbediening voor je scheerapparaat. Geweldig :D

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 15 mar 2008, 22:29

lol :lol:

Joy

Bericht door Joy » 15 mar 2008, 22:36

En om het nog gekker te maken, het smsje kwam van Tommy en wat heeft hij voor telefoon... een Motorola Razr... :lol:

Joy

Bericht door Joy » 15 mar 2008, 22:45

Ok, het komt vaker voor blijkbaar:

Twents vosje: Dit vreemde fenomeen heb ik ook enkele malen beleefd. Na wat onderzoek bleek dat mijn mobiel hier de oorzaak van was. Telkens wanneer 'contact' gezocht werd met de provider ging mijn scheerapparaat (ook philips) spontaan aan. Mijn mobiel lag naast het scheerapparaat. Waarschijnlijk heeft dit te maken met een bepaalde frequentie. Misschien dat bij u ook een ander apparaat (oplader??) invloed heeft op uw scheerapparaat. (17-12-2006)

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 15 mar 2008, 22:49

Zo nog onderzoek gedaan ok :D Geniaal dit!

edit: ik heb ook een Philips :) Ik leg hem vanavond klaar!

Joy

Bericht door Joy » 15 mar 2008, 23:04

Ja Steven, leg 'm op je tv en je zal zien hij gaat aan :lol:

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 15 mar 2008, 23:23

Joy Jolliffe schreef:Ja Steven, leg 'm op je tv en je zal zien hij gaat aan :lol:
Hij buigt niet toch?

RVV

Bericht door RVV » 16 mar 2008, 00:37

haha vanavond nog bij ons, mij dochtertje heeft een soort van toverstaf. Als je daar mee zwaait dan brand er een lampje en maakt die geluidjes..

Nu ligt dat ding al een paar dagen op dezelfde plek in een speelgoed mand bij ons in de kamer.. en ineens. vanavond, kids allang op bed e vandaag ook niet thuis gespeeld.... tringeling, tringeling.. minuut later nog een keer.. maakt die toverstaf uit zichzelf lawaai ..daarna afgelopen en niks meer gehoord :lol:

Zit verdomme in de twilight zone :lol: :lol:

Ahmed

Bericht door Ahmed » 16 mar 2008, 03:38

- Niemand opeens 'radio Verrewegistan' uit zijn speakers gehad?' :lol:

- Of een keertje zat ik naar de scanner te luisteren, hoor ik opeens keihard K*NKER HOMO!!!!! erdoorheen :shock:
wtf, schrok echt zo erg :lol:

GTRene

Bericht door GTRene » 16 mar 2008, 06:18

heb ook wel eens echt iets onverklaarbaars meegemaakt , en met een getuige erbij... heel erg vreemd en ook weer erg gaaf 8) binnen 3 maand 3 onverklaarbare dingen, waarvan dus 1 met getuige heel bewust.

HSR

Bericht door HSR » 16 mar 2008, 09:57

GTRene schreef:heb ook wel eens echt iets onverklaarbaars meegemaakt , en met een getuige erbij... heel erg vreemd en ook weer erg gaaf 8) binnen 3 maand 3 onverklaarbare dingen, waarvan dus 1 met getuige heel bewust.
Wat dan?!

Peric

Bericht door Peric » 16 mar 2008, 12:43

Wij hebben in de slaapkamer zo'n lamp die je op 3 standen kunt zetten door het alleen maar aan te raken.
Nu gaat dat ding dus regelmatig gewoon uit zichzelf uit en aan.
We wonen gelijkvloers en de woonkamer grenst aan de slaapkamer. We keken pas TV toen het me ineens opviel dat die lamp aanstond, half uurtje later dus gewoon weer uit. We zijn allebei niet in de kamer geweest.. :?

GTRene

Bericht door GTRene » 16 mar 2008, 12:57

hugo schreef:
GTRene schreef:heb ook wel eens echt iets onverklaarbaars meegemaakt , en met een getuige erbij... heel erg vreemd en ook weer erg gaaf 8) binnen 3 maand 3 onverklaarbare dingen, waarvan dus 1 met getuige heel bewust.
Wat dan?!
beetje vreemd verhaal :lol: het voorverhaal zal ik jullie besparen :wink: in elk geval wilde ik de badkamer even in om me wat te wassen en die kraan van die wastafel bij die vriendin waar ik toen sliep ging heel zwaar (oudere wasbak met kraan veel slagen en zwaar), dus ik stap er op af (vriendin lag nog in bed) en in m'n hoofd ben ik soms met de dingen bezig die ik dan ga doen en speelde sterk in m''n hoofd net voor ik die zwaar draaiende kraan wilde openen, maar moest nog een stap doen en rijkte net m'n hand uit om het uit te voeren, nog steeds 50cm er van af...toen plots werd dat onderbroken doordat m'n vriendin van destijds ineens achter me stond en me lekker vastpakte en op dat moment ze zag dat ik de kraan wilde openen maar net niet eraan zat ging die ineens helemaal open (dus draaide meerdere slagen rond/open) :shock: zonder dat ik eraan zat maar precies zoals ik van plan was te doen, m'n vriendin zag dat natuurlijk ook want zij wilde me net ff ophouden daarvan , we keken daarna elkaar aan van...zag je dat :shock: echt die zware kraan je zag hem ineens los draaien echt heel vreemd, dat was nummer 1.
De volgende was ik alleen in m'n huis...maar lang verhaal heel vreemd en ff geen pfff meer om te typen maar misschien hoor je het nog eens :lol: in elk geval net zo vreemd en duidelijk als die met getuige alleen nu was ik alleen.

Peric

Bericht door Peric » 16 mar 2008, 13:49

GTRené, de nieuwe URI GELLER!! :lol:

Maus335i

Bericht door Maus335i » 16 mar 2008, 14:19

GTRene schreef:De volgende was ik alleen in m'n huis...maar lang verhaal heel vreemd en ff geen pfff meer om te typen maar misschien hoor je het nog eens :lol: in elk geval net zo vreemd en duidelijk als die met getuige alleen nu was ik alleen.
Haha samenvatten mag ook. Bij je vriendin ging de kraan uit zichzelf open toen die vriendin er bij stond. Wat gebeurde er bij jou thuis dan? :D

GTRene

Bericht door GTRene » 16 mar 2008, 17:14

Maurice Graber schreef:
GTRene schreef:De volgende was ik alleen in m'n huis...maar lang verhaal heel vreemd en ff geen pfff meer om te typen maar misschien hoor je het nog eens :lol: in elk geval net zo vreemd en duidelijk als die met getuige alleen nu was ik alleen.
Haha samenvatten mag ook. Bij je vriendin ging de kraan uit zichzelf open toen die vriendin er bij stond. Wat gebeurde er bij jou thuis dan? :D
:lol: leuk samen gevat

Omdat een buitenlamp het had begeven en er destijds bij me was ingebroken toen ik die lampen niet had, dacht ik van ik laat de overloop lamp wel aan de hele nacht en vervang ik de buitenlamp morgen wel...

Ondertussen had de overloop lamp al 3 uur ofzo gebrand en ik ging naar bed, (die schakelaar gaat vrij zwaar, ouwde troep :lol: ) ik lig in bed nog wat te lezen (autoblad) en wil gaan slapen...kom ik aan het denken van die overloop lamp, dat zijn namelijk 3 spotjes bij elkaar die enorm heet worden en aan zo'n cardbord plafond zitten met lampjes die net passen dus het wordt echt super heet...(dus kans op brand dacht ik)

Ik had geen zin om op te staan en dacht me het traject uit, dus opstaan deur van slaapkamer van het slot doen (als ik slaap gaat ie dicht ivm) en die "zware" schakelaar om klikken...ik ging rechtop zitten zag het licht onder de deur door komen en dacht ja of nee, toen nog een keer heel sterk dat traject uitdenken en ik zag mezelf alle doen, terwijl ik nog gewoon rechtop zat, en toen dacht ik pff, ik heb geen zijn gok het er wel op, ik plof weer neer en op datzelfde moment hoor ik duidelijk die schakelaar klik :shock: dacht huh? ga weer rechtop zitten en keek onder de deur door en zie dat het licht uit is...ik van huh? dacht ow misschien wel de lampjes kapot geklikt :roll: en dacht oke..kijk ik morgen ook wel naar...

Ik dus slapen verder niet gekeken, wordt ik de volgende ochtend wakker en dacht owja de lamp gister, ff checken, klik die zware schakelaar om en ja hoor hij doet gewoon...

en de derde keer dat ik zoiets had door heel sterk denken en als het ware het te doen maar niet echt was bij een Tankshop langs de A1 , precies hetzelfde verhaal maar dan met zo'n grote koffie doe het zelf apparaat...maar ik stop nu, maar daar waren trouwens wel 2 vrachtwagen chauffeurs die het ook zagen gebeuren, maar natuurlijk niet wisten dat ik dat dacht en uitdacht en het vervolgens gebeurde terwijl ik ook nog aan die tafel stond richting dat apparaat en mezelf op de knoppen zag drukken denkbeeldig enz enz terwijl ik aan de tafel bleef staan maar het gebeurde toen weer! haha..daarna wel eens extra dingen proberen te doen mar das dan schijnbaar anders qua gedachte..? anyway vreemde gebeurtenissen.

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 16 mar 2008, 17:19

Dat noemen ze ook wel slaapwandelen Rene ;-)

GTRene

Bericht door GTRene » 16 mar 2008, 17:56

Jelmer850i schreef:Dat noemen ze ook wel slaapwandelen Rene ;-)
whaha lol :lol: nee dat was het niet 8) maar leek inderdaad zoals je wel eens in de films ziet uitstappen van...
maar serieus is echt gebeurd en volledig wakker nog. dus ik sliep niet ff tussendoor al die tijd was ik wakker tot en met het licht uitging en schakelaar dus hoorde omklikken en ik weer rechtop ging zitten om onder de deur te kunnen zien dat het licht uit was gegaan...

en nee ik doe geen sessies en al helemaal niet aan groepskorting :lol:

Plaats reactie