Maurice Graber schreef:GTRene schreef:De volgende was ik alleen in m'n huis...maar lang verhaal heel vreemd en ff geen pfff meer om te typen maar misschien hoor je het nog eens

in elk geval net zo vreemd en duidelijk als die met getuige alleen nu was ik alleen.
Haha samenvatten mag ook. Bij je vriendin ging de kraan uit zichzelf open toen die vriendin er bij stond. Wat gebeurde er bij jou thuis dan?

leuk samen
gevat
Omdat een buitenlamp het had begeven en er destijds bij me was ingebroken toen ik die lampen niet had, dacht ik van ik laat de overloop lamp wel aan de hele nacht en vervang ik de buitenlamp morgen wel...
Ondertussen had de overloop lamp al 3 uur ofzo gebrand en ik ging naar bed, (die schakelaar gaat vrij zwaar, ouwde troep

) ik lig in bed nog wat te lezen (autoblad) en wil gaan slapen...kom ik aan het denken van die overloop lamp, dat zijn namelijk 3 spotjes bij elkaar die enorm heet worden en aan zo'n cardbord plafond zitten met lampjes die net passen dus het wordt echt super heet...(dus kans op brand dacht ik)
Ik had geen zin om op te staan en dacht me het traject uit, dus opstaan deur van slaapkamer van het slot doen (als ik slaap gaat ie dicht ivm) en die "zware" schakelaar om klikken...ik ging rechtop zitten zag het licht onder de deur door komen en dacht ja of nee, toen nog een keer heel sterk dat traject uitdenken en ik zag mezelf alle doen, terwijl ik nog gewoon rechtop zat, en toen dacht ik pff, ik heb geen zijn gok het er wel op, ik plof weer neer en op datzelfde moment hoor ik duidelijk die schakelaar klik

dacht huh? ga weer rechtop zitten en keek onder de deur door en zie dat het licht uit is...ik van huh? dacht ow misschien wel de lampjes kapot geklikt

en dacht oke..kijk ik morgen ook wel naar...
Ik dus slapen verder niet gekeken, wordt ik de volgende ochtend wakker en dacht owja de lamp gister, ff checken, klik die zware schakelaar om en ja hoor hij doet gewoon...
en de derde keer dat ik zoiets had door heel sterk denken en als het ware het te doen maar niet echt was bij een Tankshop langs de A1 , precies hetzelfde verhaal maar dan met zo'n grote koffie doe het zelf apparaat...maar ik stop nu, maar daar waren trouwens wel 2 vrachtwagen chauffeurs die het ook zagen gebeuren, maar natuurlijk niet wisten dat ik dat dacht en uitdacht en het vervolgens gebeurde terwijl ik ook nog aan die tafel stond richting dat apparaat en mezelf op de knoppen zag drukken denkbeeldig enz enz terwijl ik aan de tafel bleef staan maar het gebeurde toen weer! haha..daarna wel eens extra dingen proberen te doen mar das dan schijnbaar anders qua gedachte..? anyway vreemde gebeurtenissen.