Hielke schreef:Genezen, overloper, Corvette komt niet meer in het boek voor?
Hoezeer kan een mens ernaast zitten!

Die BMW's zijn leuk, maar een Corvette zal het nooit worden. Die scenario's van mij voor het budgetair leuk racen in een echte sportwagen, een Corvette, zijn zo aktueel als ik weet niet wat. Het draaiboek leest als een kunstwerk, zo mooi is het 8)
ZAC en DNRT zijn hartstikke mooi voor de rijder met de kleine beurs, maar de allure en exposure van de DSC hebben ze niet. Deze woorden kun je gek vinden uit de mond van iemand die wars van status is, maar zo is het nu eenmaal wel. Bij autosport horen ook glamour, exotische merken, dikke motoren, mooie vrouwen etc.
Cor, vergeet die Kroymans bedriegerij. Kom bij mij.
Kerstma Racing Enterprises Ltd. GmbH.
[img:640:480]
http://www.corvetteblogger.com/images/c ... 1506_1.jpg[/img]
GELUKKIG HIELKE IK MAAKTE ME ECHT ZORGEN!!!!!!!!!!!
Dan heb ik nieuws veur je!
Mijn nieuwe zal jou Corvette verwachtingen ruimschoots overtreffen. Sterker nog ..................... ik weet zeker dat als je de motor hebt horen lopen en er ook nog een stukje mee hebt gereden je er niet meer uit te slaan bent.
Blok wordt volledig verbouwd door APP tot Z06 R.

Dus je zult verbaast zijn en ik niet minder.
Verder heb ik natuurlijk niks te maken met restricties, dus alle gaten zijn groot, ook van de headers en intake.
Software wordt speciaal geschreven voor deze uitvoering. Nokkenas, zuigers, lagers, enz........de hele ratteplan wordt aangepakt.
APP heeft de laatste 3 jaar een enorme kennis opgedaan met de LS7 motor en ze hebben er inmiddels heel veel modificaties op aangebracht.
De mannen daar hebben een ongelofelijke kennis van zake en kunnen over elke aanpassing alles vertellen en onderbouwen waarom dat onderdeel is aangepast.
Er komt een mega koppel uit voort en ook zal het niet bij 600 BPH stoppen.
Ik was al door een aantal mensen getipt over APP, maar dit had ik niet verwacht.
Als alles mee zit nog voor het eind van de maand, maar uiterlijk voor eind april is het hele project op oorlogssterkte.
Vriendelijke groet
Corvette