Sportieve auto: rwd, >300pk, max. 120k euro
-
Sportieve auto: rwd, >300pk, max. 120k euro
Waar kom je mee thuis?
Alle auto's kosten rond de ton. De reden dat de 135i ertussen staat is dat er ook aardig wat DFers gek zijn op de 135i en zeggen die boven de M3 zouden verkiezen... dus vandaar toch opgenomen in dit rijtje.
Alle auto's kosten rond de ton. De reden dat de 135i ertussen staat is dat er ook aardig wat DFers gek zijn op de 135i en zeggen die boven de M3 zouden verkiezen... dus vandaar toch opgenomen in dit rijtje.
Laatst gewijzigd door Tom op 11 mar 2008, 09:21, 2 keer totaal gewijzigd.
- Ravin ///M
997, no doubt... al zou ik de V8 M3 nog wel moeten proeven. De Cayman vind ik in de heupen minder mooi dan een 997, en ik ken de C4 van dichtbij - echt kiezen tussen een cayman en een 997 doe je niet, er is een te groot verschil in beleving.
de M3 coupe wil ik met de Autovisie-aanbieding nog wel een dagje meemaken, maar ik ben bang dat ik straks de rechtzaak heb, mijn rijbewijs in mag leveren en net op dat moment een dagje de M3 mag proeven, zou wel wat voor mij zijn...
de M3 coupe wil ik met de Autovisie-aanbieding nog wel een dagje meemaken, maar ik ben bang dat ik straks de rechtzaak heb, mijn rijbewijs in mag leveren en net op dat moment een dagje de M3 mag proeven, zou wel wat voor mij zijn...
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Ik zou in dit rijtje toch echt gaan voor de 997. Maar die is wel een behoorlijke smak duurder dan de rest. Het zal dan een 997 Carrera S moeten zijn.
Ik wil echter wel zeggen dat ik de 135i en vooral ook de E90 M3 in dit geval niet uitsluit. Maar hoe mooi de 135i ook is en hoe gaaf een E90 M3 ook mag zijn, het zijn geen Porsche's.
Voor mij dus een 997 Carrera S!!
Ik wil echter wel zeggen dat ik de 135i en vooral ook de E90 M3 in dit geval niet uitsluit. Maar hoe mooi de 135i ook is en hoe gaaf een E90 M3 ook mag zijn, het zijn geen Porsche's.
-
+1(S)Mark Nauta schreef:Ik zou in dit rijtje toch echt gaan voor de 997. Maar die is wel een behoorlijke smak duurder dan de rest. Het zal dan een 997 Carrera S moeten zijn.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
M3 coupe, hoe verrassend
997, mooi maar te opvallend, "maar" 325 paarden, een S past niet in dit rijtje want die is kaal al €132K
Cayman,135i en Z4M in de categorie; net niet
Corvette; absoluut een mooi ding, maar het zelfde manco als de Porker, te opvallend IMHO
Resume;
1 M3 coupe
2Porsche 911/Corvette C6
De rest laat ik beleefd, desalnietemin met respect staan........................

997, mooi maar te opvallend, "maar" 325 paarden, een S past niet in dit rijtje want die is kaal al €132K
Cayman,135i en Z4M in de categorie; net niet
Corvette; absoluut een mooi ding, maar het zelfde manco als de Porker, te opvallend IMHO
Resume;
1 M3 coupe
2Porsche 911/Corvette C6
De rest laat ik beleefd, desalnietemin met respect staan........................
- Francisco
geen van allen.
- voor 120k heb je geen 911 S. 911 is een beeldschone auto, competetent. maar niet de hebbe factor dus dan maar niet.
- en ook geen Z06. de enige Vette die er toe doet.
- M3 ook leuk maar nu niet meer de maatstaf en ook op de een of andere manier is de wauw factor er vanaf aan het gaan
- Z4M is antiek maar origineel
Maar ik mis de hero car van het moment
GT-R natuurlijk in Gunmetal gray. 119.000 euri.
dagelijks bruikbaar, ook voor niet shumachers (ik zei de gek) goed te rijden. en super car prestaties. alleen je moet wel steeds willen uitleggen op feestjes en partijtjes waarom je niet een "badge" car hebt gekocht. en dat schrikt , samen met het uiterlijk, nogal wat tere zieltjes af. met een porsche heb niets uit te leggen.
p.s. wat doet een een 1 serie in dit rijtje? voor 120K? nee ff serieus...antwoorden graag in de aparte 1 serie draadjes. scheelt leeswerk
- voor 120k heb je geen 911 S. 911 is een beeldschone auto, competetent. maar niet de hebbe factor dus dan maar niet.
- M3 ook leuk maar nu niet meer de maatstaf en ook op de een of andere manier is de wauw factor er vanaf aan het gaan
dagelijks bruikbaar, ook voor niet shumachers (ik zei de gek) goed te rijden. en super car prestaties. alleen je moet wel steeds willen uitleggen op feestjes en partijtjes waarom je niet een "badge" car hebt gekocht. en dat schrikt , samen met het uiterlijk, nogal wat tere zieltjes af. met een porsche heb niets uit te leggen.
p.s. wat doet een een 1 serie in dit rijtje? voor 120K? nee ff serieus...antwoorden graag in de aparte 1 serie draadjes. scheelt leeswerk

-
+1 Alhoewel een Audi RS bij mij ook hoger scoort dan het lijstje wat hierboven genoemd is.Francisco schreef:geen van allen.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
-
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik denk dat het al uitgemaakt is: Porsche's Elfer heeft veel van onze harten gestolen. Voor mij is dat iig het nieuwe design(996 ziet er niet uit) , remmerij, verbeterde layout(meer dan 40 jaar over gedaan, LOL), remmerij en BOUWKWALITEIT(daar hou ik zo van hè), Interieur is niet moeders mooiste, maar ok dan, de boel flikkert niet uit elkaar van ellende. En Fahrspass pur, ik wil dus een 997S met de kop eraf voor dat geld en een 997 ken 't me ook wel doen, echt snel is ie niet, maar ok 2 dan. 

- Roman
Ik zou met een 135i Dre Edition thuis komen dan. Op de voet gevolgd door een Cayman S en M3.
Vind een 135i al groot zat, heb geen reden om een M3 te nemen.
En de Dre Edition maakt het af. Enigste wat in mijn ogen ontbreekt is een uitlaat, evt cold air intake en die performance parts stoelen. Dan is ie voor mij 100% af.
Maar ook zonder uitlaat, cai en die stoelen zou ik hem zo nemen hoor 8)
En de Dre Edition maakt het af. Enigste wat in mijn ogen ontbreekt is een uitlaat, evt cold air intake en die performance parts stoelen. Dan is ie voor mij 100% af.
- Dennis Cavallino
-
Roman schreef:Ik zou met een 135i Dre Edition thuis komen dan. Op de voet gevolgd door een Cayman S en M3.
Noem het dan een Roman Edition, dan is die pas af..