je auto reed lekker hemmes

Waar was dat Dennis? CBR 07?Dennis Schroyen schreef:Is zo!romo schreef:Mooie verhalen, vergeet niet; er is altijd baas boven baas ( wie en welke auto dat ook moge zijn).........................
Marc's RS4 1x tegenkomen en ik weet weer waar ik voor kan sparen...
Turbo's en kompressoren, zoveel mogelijk!![]()
Nee, maar de specs en een filmpje van je RS4 zijn me in het achterhoofd blijven hangenMarc RS4 schreef:Waar was dat Dennis? CBR 07?Dennis Schroyen schreef:Is zo!romo schreef:Mooie verhalen, vergeet niet; er is altijd baas boven baas ( wie en welke auto dat ook moge zijn).........................
Marc's RS4 1x tegenkomen en ik weet weer waar ik voor kan sparen...
Turbo's en kompressoren, zoveel mogelijk!![]()
Sweet!Andre schreef:Prachtig discussie op seat online.
Die JD zegt van alles maar eigenlijk net niks in zijn reactie.
Ach mooi chippen allemaal. Tis meestal piek vermogen had ik ook in mijn evo s. Je voelt heel even de power. Dan regelt die hem terug. Ik had destijds 370pk in een evo. Een 343pk m3 bleef gewoon erbij en op hogere snelheid gewoon erlangs. Piek peekaas geven je een goed gevoel maar dat is alles. De bmw s houden de pk veel langer vast.
LEES dan ook wat er staat.. Zie niet alles als een aanval of een wedstrijd;-)Andre schreef: Die JD zegt van alles maar eigenlijk net niks in zijn reactie .
Daar heb je absoluut gelijk in. Dat is ook absoluut een beter concept, grotere motor met 2 lage druk turbo's, luchttemp stijgt lang niet zo snel, dus vermogen houdt ie veel langer vast. Met een atmosferische motor is dat uiteraard nog beter.Andre schreef: De bmw s houden de pk veel langer vast.
Oke BMW heeft het dus wel erg moeilijk gemaakt.jd schreef:Rico, is mogelijk. Software aanpassing kan ik niet, zeer lastige Siemens MSD80 die bijna niemand nog kan. Er is wel een tuningbox voor ;
http://www.vishnutuning.com/bmw_zero.htm
Heb een klant met een 335i die is er erg te spreken over.
Over exacte pk's doe ik geen uitspraken over;-)
Het is Siemens die het moeilijk maakt RicoRico v Velzen schreef:Oke BMW heeft het dus wel erg moeilijk gemaakt.jd schreef:Rico, is mogelijk. Software aanpassing kan ik niet, zeer lastige Siemens MSD80 die bijna niemand nog kan. Er is wel een tuningbox voor ;
http://www.vishnutuning.com/bmw_zero.htm
Heb een klant met een 335i die is er erg te spreken over.
Over exacte pk's doe ik geen uitspraken over;-)
Hoe werkt dat dan als een turbo de geest geeft. Die dingen moeten toch redelijk gemakkelijk te vervangen zijn.Marc RS4 schreef:Als ik het goed gelezen heb is de motorconstructie met de turbo's als vast deel van de opbouw ook niet erg makkelijk voor de tuners...
Zo zit het ook bij de nieuwe RS6 meen ik gezien te hebben.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 22 gasten