
Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Andre schreef:Ik denk gezien naar de wtcc seats dat ik weer een 120d ga halen:)
Rico nou is het jou beurt om van een m3 naar een 120d te gaan.
uberlol:)
HAHAHAHAHAHAA (zoekt oude gummendraadjes op voor de heerlijke nostalgie)
Zou het hier een beetje gevreten worden..

--------
Frank ik snap ook wel dat je het niet hautaine bedoelt

- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Zou de hogere prijs van een M3 ook niet iets te maken hebben met een capaciteit probleem ?
Ik heb wel eens ergens gelezen dat ze bij M maar zoveel motoren kunnen bouwen, waar vraag naar is maar niet om overcapaciteit op te vangen.
Zou de prijs bv 15000 euro lager liggen dan komt er zoveel vraag dat men domweg niet aan de vraag kan voldoen.
En als de prijs zoveel lager zou wezen, zou men geen .35i motoren meer kopen maar alleen nog maar 4 liter V8'en..(bij wijze van spreke) Met als probleem dat BMW in de Co2 problemen gaat komen.
Ik heb wel eens ergens gelezen dat ze bij M maar zoveel motoren kunnen bouwen, waar vraag naar is maar niet om overcapaciteit op te vangen.
Zou de prijs bv 15000 euro lager liggen dan komt er zoveel vraag dat men domweg niet aan de vraag kan voldoen.
En als de prijs zoveel lager zou wezen, zou men geen .35i motoren meer kopen maar alleen nog maar 4 liter V8'en..(bij wijze van spreke) Met als probleem dat BMW in de Co2 problemen gaat komen.
-
- Berichten: 11405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Dat is inderdaad een punt Andre, het is allemaal jatterij van de overheid. Dat ontneemt ook de lust.Andre schreef:Dat zijn vragen daar weet ik ook geen antwoord op.
Ik kijk alleen wat momenteel gewoon intressant is om in ons roversland te kopen, zodat je maximale fun hebt en zo weinig mogelijk bestolen wordt door de rovers in denhaag. Dan is in rwd sfeer de 135i en 130i de beste keuze als je nieuw koopt.
Daarnaast blijft de hoge afschrijving op nieuwe M's ook een behoorlijk nadeel. Na 2 jaar 40% afschrijven is ook gekkenwerk.
-
- Berichten: 11405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
-
- Berichten: 55104
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Welke hogere prijs van de M3? De dollar was vorige week op z'n laagste punte en Hylke had al berekend een paar weken geleden dat een M3 V8 in de USA 36500 ofzo euro moest kosten...Rico v Velzen schreef:Zou de hogere prijs van een M3 ook niet iets te maken hebben met een capaciteit probleem ?
Ik heb wel eens ergens gelezen dat ze bij M maar zoveel motoren kunnen bouwen, waar vraag naar is maar niet om overcapaciteit op te vangen.
Zou de prijs bv 15000 euro lager liggen dan komt er zoveel vraag dat men domweg niet aan de vraag kan voldoen.
En als de prijs zoveel lager zou wezen, zou men geen .35i motoren meer kopen maar alleen nog maar 4 liter V8'en..(bij wijze van spreke) Met als probleem dat BMW in de Co2 problemen gaat komen.
DAAR gaan de aantallen M's naartoe, niet naar NL. En JA de 135i kost daar 3 knikkers, daar zit ook prijsverschil tussen een 135i en een M3 V8 doh. Maar ik denk inderdaad dat als de M3 zou zijn begonnen in NEDERLAND bij 80000 euro de kans zou bestaan dat bepaalde lieden 'm wél zouden kopen ipv niet, misschien ik dan weer wél. Maar dat kost ie niet in NL dus theorie...
Het is buiten alles om ook een prijskwestie: Vanaf 94k of vanaf 50000 ofzo en dan kijken wat je ervoor krijgt. Ik zou dan een Z06 doen ofzo.

- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
haha geloof je het zelf? M3 is niet te duur, alleen in Nederland. Snap dat nu eensRico v Velzen schreef:Zou de hogere prijs van een M3 ook niet iets te maken hebben met een capaciteit probleem ?
Ik heb wel eens ergens gelezen dat ze bij M maar zoveel motoren kunnen bouwen, waar vraag naar is maar niet om overcapaciteit op te vangen.
Zou de prijs bv 15000 euro lager liggen dan komt er zoveel vraag dat men domweg niet aan de vraag kan voldoen.

EUR 66.000 in Belgie en DLD. Das nog best te doen. Om over de US maar te zwijgen.
Het is gewoon BMW Nederland die de boel nekt. 4k aan opties waar ze 24k voor vragen. That's it.
Geen enkele andere reden, maar BMW NL (in samenspraak met BPM natuurlijk)
- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
[img:900:600]http://img246.imageshack.us/img246/355/ ... 729ta6.jpg[/img]
[img:900:620]http://img142.imageshack.us/img142/1927 ... 781zz3.jpg[/img]
Technical Specifications
Engine: 4.0 litre V8
Aspiration: Naturally aspirated
Maximum Power: 485 hp (362 kW)
Maximum Torque: 368 lb-ft (498 Nm)
Transmission: Six-speed sequential racing transmission
Drivetrain: Rear-wheel drive
[img:900:620]http://img142.imageshack.us/img142/1927 ... 781zz3.jpg[/img]
Technical Specifications
Engine: 4.0 litre V8
Aspiration: Naturally aspirated
Maximum Power: 485 hp (362 kW)
Maximum Torque: 368 lb-ft (498 Nm)
Transmission: Six-speed sequential racing transmission
Drivetrain: Rear-wheel drive
- Joy
- Berichten: 10870
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
-
- Berichten: 787
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 12:59
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
-
- Berichten: 55104
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Dát zég ik!M-bitious schreef:Kennis van me in Duitsland gaat een nieuwe M3 kopen en daar een 560pk V10 met SMG in lepelen. Wordt wel een lekker wagen denk ik zo, net als de Hamann Thunder.

Hartge H50 met 550pk SMG V10 M5 motor en volgens Tim Schrick lekker rijdend hoor.Robin schreef:Nee hoor, is niks aan de hand, misschien een sperdiff dit voorjaar of een Hartge H50 E90, schiet wat meer op. 8) Eerst m'n centen besteed aan een klokje

[img:640:480]http://images.europeancarweb.com/featur ... e_view.jpg[/img]
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Monster die Hartge... 8)
kreeg vanmorgen weer mail van G-power.....730 PS starken 5.0l V10 Triebwerks mit G-POWER BI-Kompressor Aufladung.
de G-POWER M5 V10 HURRICANE zal ok wel voor de 3 serie kunnen toch?
eneuh 360km/u
http://www.g-power.de/275.html?L=0
kreeg vanmorgen weer mail van G-power.....730 PS starken 5.0l V10 Triebwerks mit G-POWER BI-Kompressor Aufladung.
de G-POWER M5 V10 HURRICANE zal ok wel voor de 3 serie kunnen toch?
eneuh 360km/u

http://www.g-power.de/275.html?L=0
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: krentenbol, mauritsklein, MParallel, Zed240 en 5 gasten