Hypocriete politieagent

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
RVV

Hypocriete politieagent

Bericht door RVV » 03 mar 2008, 00:32

zucht, eigenlijk weer triest weer het zoveelste politie actie draadje.. maarja toch maar even een ervaring melden..

Vanmiddag reed ik Emmen, net bij mijn zieke vader op bezoek geweest, rij ik door Emmerhout (woonwijk) richting centrum zitten 2 auto's voor me te kloten.. 40, 45, 49, 40.. toen werd de weg dubbelbaans.. nouja dan ga ik niet nadenken, gasageven met dat slome hok.. en hup er voorbij,, ik reed wel 75 80 pphff hard, je mag er maar 50 tja.. Sta ik bij de stoplichten zie ik een oud model Ford focus station hard op mij inrijden,, ik denk goh da;s die eikel die geen constante snelheid van 50 wilde aanhouden.. deur vliegt open, met een rotgang en zwaaiend met een pasje komt een kerel naar me toerennen.. tja daar heb je het weer..ik doe het raampje open.. politie blablalba u reed wel zo hard blalbla ik ja maar ook niet zonder reden.. die auto's voor me hielden genesnelheid aan, rijden 40/45 waar je 50 mag.. hij IK was die daarvoor reed, ja dat heb ik door zeg ik.. maaruh en nu ? Ja beter 45 dan 80 zegt ie.. ja beter vlot inhalen an traag inhalen zeg ik.. maaruh zeg maar wat je wilt, want ik wil doorrijden het licht springt nu op groen..

Hij kon ook niet veel meer dan terug lopen (hij was in burger buiten dienst) naar ijn eigen auto en wachten op het rode licht LOL..

Maar even later moest ik weer wachten. Voor de trein en ja hoor hij stond weer achter me. Ik ging weer rijden en na een poos de autoweg op.. hij achter me aan..

Het was druk, 4,5 auto's voor me, gewoon netjes 100.. afgezien van die bloedhond achter me KON ik ook niet inhalen.. was zinloos met vele tegrenliggers.. dus sukkel lekker door, haalt een Passat het hoge snelheid in.. propt zich voor, me ik van het gas no problemo.. rijden verder zie ik die lullo achter me willens en wetens me proberen in te halen om precies 1 auto (ik dus) op te schieten.. :?

Op gegeven moment ging die passat weer inhalen en NET op het moment dat Derrick achter die Passat aan wil vliegen, komt er met hoge snelheid een vette 7 serie nieuwste model aanblaffen VOL over de dubbel doorgetrokken strepen heen :D En knalt met 150/160 ofzo door alles achter zich latend.. zag nog net 760I staan :lol: Derrick kon het wel schudden natuurlijk die werd weer grandioos fijn de rij ingedrukt.. BMW en Passat waren al aan de horizon verdwenen.. :lol: Nouja ik tart het lot niet en ga Derrick niet inhalen.. Maar Derrick begint steeds harder te rijden.. 120, 130, 140.. hij liep flink uit op mij.. ik kon zelfs relaxed 130 gaan rijden :lol:

Die Passat en BMW kon die echt wel vergeten.. maar toch,, proberen hé, met zijn priveauto.. zelf 140/150 gaan rijden waar je 100 mag.. en even daarvoor mij aanspreken op 25 te hard ofzo..

Hypocriete KL...Z..K denk je dan.. :?

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 03 mar 2008, 00:51

Inderdaad een verdomd zielige zak, doet me denken aan die paardebeffer die mij 2 jaar geleden lekker een oor aannaaide in zijn privé frommelhok :?

Dat soort lui zijn echt sja, t'is een lelijk woord maar het zijn gewoon landsverraders :?

Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Bericht door Opa » 03 mar 2008, 01:08

En das dan nog een net woord voor NSB'ers. :mrgreen:

Hansv (Hans van Velzen)

Bericht door Hansv (Hans van Velzen) » 03 mar 2008, 01:21

Ha, die Rico;

Hier in de buurt is ook zo'n 90's Passatkombirijdende pliesievrijwilliger actief die nogal graag in zijn vrije tijd met zijn pasje zwaait. Parkeerde eens zijn auto op een nogal onhandige plek(verkeerslichten, ja!) vóór de mijne om me erop te wijzen dat ik enkele honderden meters eerder vrij fors door de bocht was gegaan (ja vent, een '02 Mondeo kan soms misschien net wat meer dan een '94 Passat) en of ik mijzelf daarvan bewust was: "Goh, nee; dat overkomt me eigenlijk gewoon....". Laat ze boeven gaan vangen als ze met hun vrije tijd geen raad weten.... :evil:

Xave30

Bericht door Xave30 » 03 mar 2008, 01:32

Jeetjes..

zo slecht heb ik het (nog) niet ervaard.

Sad sad sitution.. :?

Hans

Bericht door Hans » 03 mar 2008, 07:28

Tsssss, typisch weer. Staken en publieksvriendelijke aktie's voeren maar in hun vrije tijd de asshole uithangen.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 03 mar 2008, 08:54

Opa schreef:En das dan nog een net woord voor NSB'ers. :mrgreen:
Ja, die willen vooral over de polderweggetjes in het westland rijden heb ik vernomen :mrgreen:

Scooby Leo

Bericht door Scooby Leo » 03 mar 2008, 09:35

:lol: :lol:

Michel P

Bericht door Michel P » 03 mar 2008, 09:41

De mijnheer is vast voorzitter van de Koos Spee fanclub :twisted: http://www.koosspee.nl/ en stemt vast CDA......... :twisted:

Michel

Niall

Bericht door Niall » 03 mar 2008, 10:15

Aangeven bij de verkeers horkenlijn :P

Hunter

Bericht door Hunter » 03 mar 2008, 10:53

Zielige mensen zijn het toch... :roll:
Maar goed, wel eentje met smaak (zie Ford Focus) :mrgreen:

Doet mij trouwens denken aan een actie, verleden jaar bij mijn vriendin...
Deze reed in mijn auto, waar ik tussen de achterstoelen (hoofdsteunen) een camerasteun had zitten. (vanwege bezoekje aan het circuit de dag er voor)

Ze werd aangehouden door oom agent op de A2 / brug bij Vianen... De reden was dus de camerasteun.
Dit schijnt niet te mogen aangezien men kan denken, dat wij politie in burger zouden kunnen zijn (Logisch in een aangepaste Focus) :roll:

Vervolgens moest mijn vriendin gaan uitleggen waarom deze er in zat, dus zij het verhaal vertellen over de Nordschleife en het mooie ringstickertje achterop laten zien.
Aangezien de agent het toch niet helemaal geloofde gingen ze de auto doorzoeken, of er geen camera in de auto lag. (zelfs onder de stoelen, banken, etc.) Deze had ze er namelijk net wel even af kunnen draaien
(dat doe je ook ff snel als je politie stop bordje ziet, ff snel steen op het gas, omdraaien, camera eraf draaien en verstoppen onder je achterbank).

Aangezien Daphne erg hard moest lachen, kreeg ze ook nog een waarschuwing voor beledigen van ome juut. :P

Maar nu komt het:
Aangezien de agenten niet snel wisten onder welk artikel ze dit moesten bekeuren, mocht ze deze keer doorrijden.
Mits ze hem er meteen ff afsloopte uiteraard.

Nadat ze weer verder mocht rijden, hebben de agenten haar gevolgd van Vianen tot aan Gorinchem :shock:
Overal waar zij 100 KM/H ging rijden, deden hun dat ook... Bij 120 KM/H hetzelfde verhaal :roll:

Sindsdien weinig respekt meer voor deze jongens :x

Heb er wel werk van gemaakt toen... Stel ze hadden een camera in me auto gevonden... Wat dan...???

Luca

Bericht door Luca » 03 mar 2008, 10:59

Misschien iemand zonder een sociaal leven :D :wink:

Altijd leuk om deze "ervaringen" te lezen :D :D

Mike R32
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.

Bericht door Mike R32 » 03 mar 2008, 11:07

Leuk stukje om te lezen Rico :wink:

RutgerK

Bericht door RutgerK » 03 mar 2008, 11:22

Een overijverige politiemedewerker! Het is nog de vraag of het een beedigd politieambtenaar was of een bureauklerk. :wink:

Ik heb dat in één week twee keer gehad. Toevallig toen ik in een 330cd reed. Tweede keer wilde een man (met vrouw en kinderen) in een Fiat Paleo mij persé voorblijven bij een verkeerslicht waar je 200m verder moest samenvoegen. Ik reed relatief rustig weg, maar hij trok zodanig door dat hij naast mij bleef zitten om mij er niet voor te laten. Uiteindelijk gaf ik meer gas om voor hem in te voegen (met 70-80km/u). 100m verderop was een zebrapad waar iemand wilde oversteken waar ik voor remde. Hij ging helemaal uit zijn pan bij het volgende verkeerslicht en bezweerde mij dat ik er nog van zou horen.
Ik gaf aan dat ik graag in een officiele verklaring zou vernemen hoe zijn actie bijdroeg aan een veilige verkeerssituatie, omdat ik zeker bezwaar zou indienen.
Natuurlijk niets meer van gehoord.

Het gebeurt wel vaker dat politiemedewerkers met hun toegangspasje lopen te zwaaien als ze boos zijn in het verkeer. Ik kan alleen maar aanraden om naam en nummer te noteren en de volgende dag te bellen naar de politieregio om te vragen of betreffende medewerker minimaal een BOA is of dat er misbruik is gemaakt van een pasje.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 03 mar 2008, 11:37

Scooby Leo schreef::lol: :lol:
Waar zit jij nou :shock: :shock: :?:

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 03 mar 2008, 11:59

Chagerijnige vent die jij bedoeld Rico, heb ook wel is een woordenwisseling met hem gehad.....

Macboy

Bericht door Macboy » 03 mar 2008, 12:55

Ach, als mij dit zou gebeuren zou ik meteen een klacht indienen. Dat staat vast.

Gewoon terugpakken :)

(mensen wel respectvol blijven aub)

GTRene

Bericht door GTRene » 03 mar 2008, 13:05

goed verhaal Rico...

triest verhaal eigenlijk ook...en dat zijn alleen nog maar die paar verhalen die we hier horen...waarschijnlijk dus een topje van de ijsberg, tis al net als in sommige future movies SF en het gaat steeds verder, maar gelukkig het "verzet" ook...

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 03 mar 2008, 13:18

Zoiets heb ik jaren terug ook eens gehad ergens tussen Joure en Heerenveen zou ik in 't verkeer iets fout hebben gedaan jegens een man in een Clio en de rest v/h verkeer in 't algemeen(wat sneller rijden dan normaal), die Clio volgde me tot en met de BMW dealerparkeerplaats, ik wist niet dat ie me volgde, ik stap uit om het gebouw binnen te gaan hij parkeert naast me, ik groet 'm met goedemiddag. Hij in burger: Ja meneer rijbewijs/kenteken aub bladiebla(was een chagrijnige vent van in de dertig) en met z'n pasje zwaaiend. "Wie is u nou weer" vroeg ik.Hij: Ja bladiebla snelheid gevaar blabla. Ik(aardig over de zeik): Ja hallo, niks ervan g*dverd*mme(serieus) ik ga hier niet aan jan en alleman uitleggen hoe en wat. Hij:Rustig ik ben van politieblabla. Ik: Ik bedank, meneer! Gegroet. En liep naar binnen, pakte koffie en vertelde 't verhaal aan 1 v/d medewerkers. Hij droop af nadien. Nooit meer wat van gehoord.

Wat mag zo'n man eigenlijk wel en niet? Ik was woest op die gast joh!

Macboy

Bericht door Macboy » 03 mar 2008, 13:28

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 03 mar 2008, 13:40

Tja, Emmen...

Macboy

Bericht door Macboy » 03 mar 2008, 13:46

In 2007 niemand vermoord in Emmen, dus zo slecht is het niet :)

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 03 mar 2008, 13:49

:lol:
Hoe zit dat met Apeldoorn?

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 03 mar 2008, 13:50

In emmen is altijd wat te doen........... 8) :wink:

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 03 mar 2008, 14:47

Klopt Hanzzzzz06 :D

Plaats reactie