Vanmiddag reed ik Emmen, net bij mijn zieke vader op bezoek geweest, rij ik door Emmerhout (woonwijk) richting centrum zitten 2 auto's voor me te kloten.. 40, 45, 49, 40.. toen werd de weg dubbelbaans.. nouja dan ga ik niet nadenken, gasageven met dat slome hok.. en hup er voorbij,, ik reed wel 75 80 pphff hard, je mag er maar 50 tja.. Sta ik bij de stoplichten zie ik een oud model Ford focus station hard op mij inrijden,, ik denk goh da;s die eikel die geen constante snelheid van 50 wilde aanhouden.. deur vliegt open, met een rotgang en zwaaiend met een pasje komt een kerel naar me toerennen.. tja daar heb je het weer..ik doe het raampje open.. politie blablalba u reed wel zo hard blalbla ik ja maar ook niet zonder reden.. die auto's voor me hielden genesnelheid aan, rijden 40/45 waar je 50 mag.. hij IK was die daarvoor reed, ja dat heb ik door zeg ik.. maaruh en nu ? Ja beter 45 dan 80 zegt ie.. ja beter vlot inhalen an traag inhalen zeg ik.. maaruh zeg maar wat je wilt, want ik wil doorrijden het licht springt nu op groen..
Hij kon ook niet veel meer dan terug lopen (hij was in burger buiten dienst) naar ijn eigen auto en wachten op het rode licht LOL..
Maar even later moest ik weer wachten. Voor de trein en ja hoor hij stond weer achter me. Ik ging weer rijden en na een poos de autoweg op.. hij achter me aan..
Het was druk, 4,5 auto's voor me, gewoon netjes 100.. afgezien van die bloedhond achter me KON ik ook niet inhalen.. was zinloos met vele tegrenliggers.. dus sukkel lekker door, haalt een Passat het hoge snelheid in.. propt zich voor, me ik van het gas no problemo.. rijden verder zie ik die lullo achter me willens en wetens me proberen in te halen om precies 1 auto (ik dus) op te schieten..

Op gegeven moment ging die passat weer inhalen en NET op het moment dat Derrick achter die Passat aan wil vliegen, komt er met hoge snelheid een vette 7 serie nieuwste model aanblaffen VOL over de dubbel doorgetrokken strepen heen

Die Passat en BMW kon die echt wel vergeten.. maar toch,, proberen hé, met zijn priveauto.. zelf 140/150 gaan rijden waar je 100 mag.. en even daarvoor mij aanspreken op 25 te hard ofzo..
Hypocriete KL...Z..K denk je dan..