die moest er nog even bij.
Ben_968CS schreef:Uhm Hugo: misschien heb je gelijk qua marketing en comfort, maar het schijnt dat brandwonden aan je voeten 1 van de meest pijnlijke zijn die er bestaat. Waarom daarop besparen? De Sparco's kosten iets van 100-150 Euri, ze zitten prima en je bent goed beschermd. Wat wil je nog meer?
Ben, absoluut heb je gelijk. De brandwerende kwaliteit van een raceschoen is natuurlijk de reden waarom je ze aanschaft. Ik bedrijf motorsport alleen ( helaas ) niet op een dergelijk niveau als jij doet dus voor mijzelf vind ik het de aanschaf niet waard en ook niet nodig gezien de rest van mijn kleding allerminst brandwerend is.atomchris schreef:Ben_968CS schreef:Uhm Hugo: misschien heb je gelijk qua marketing en comfort, maar het schijnt dat brandwonden aan je voeten 1 van de meest pijnlijke zijn die er bestaat. Waarom daarop besparen? De Sparco's kosten iets van 100-150 Euri, ze zitten prima en je bent goed beschermd. Wat wil je nog meer?
Precies! 8) Point made +1 8)
Some say, they only eat at night,Some say their glasses can be used for maken spy pics of prototype cars,BBVW schreef:En zo proberen we de auto freaks rustig in contact te brengen met de wereld.HANZ06 schreef:grappigwe krijgen een schoenen discussie op een auto forum.
Ik ben benieuwd
Wellicht dat we ooit nog zo ver komen dat we aan een andere vrije tijdsbesteding dan auto's kunnen beginnen
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 23 gasten