HANZ06 schreef:Kijk, als jij je mening nu gelijk had onderbouwd met feiten uit de praktijk dan had ik het (gelijk) van je aangenomen.
Daaarnet was het een soort geschreeuw in de ruimte wat niet onderbouwd was.
Het gebeurt wel vaker dat mensen met een uitgebreide mening komen maar wat nergens op gebaseerd is.
Vandaar mijn reaktie.
Mooi vak heb je in ieder geval
Grtz,Hanz06

Ja sorry daar heb je gelijk in,ik had het even moeten onderbouwen,dan was het duidelijker geweest.........
Goed voorbeeld,de hak van een v bommel is niet van echt leer...alleen het laatste gedeelte,de rest is een soort samengeperst karton......de rondleiding in de fabriek vielen wel meer dingen op wat niet echt ''hand''werk is.....

soms zijn ook de goodyear naden(dwars door de zool gestikt)gewoon naast de naad genaaid....waardoor de draad heel snel doorslijt.......eigelijk hoord die draad onder een opengewrikte groef te liggen(eerst insnijden open wrikken,doornaaien,en weer dicht slaan)
Ook de kwaliteit van de voering is soms wat ver te zoeken......
Greve en van lier staan gewoon net iets hoger........
Ik zal het even uitleggen aan de hand van autoos:
v/bommel>santoni
BMW 3 serie>BMW 7 serie
greve,van lier>santoni
BMW 5 serie>BMW 7 serie
Gewoon qua luxe dan.......
santoni is niet het beste,er zijn merken(echte handgemaakte MAATschoenen)die zijn gewoon nog mooier en beter,dan heb je het al gauw over 2500/3000 pleuro voor een paartje..
Santoni>Bálint uit wenen/Lobb uit londen/Oliver Moore uit new york
BMW 7 serie>Bentley/Rolls Royce/Maybach
Zo best duidelijk denk ik,ook voor de auto fanaten onder ons.....
