Die lijst heeft hier al eens ergens gestaan...
...even zoeken dus.
Dezelfde auto voor de 2e keer kopen
- GTRene
Ja ik heb in elk geval geteld en papieren copy van 115 auto's das incl af en toe een in ruiler op m'n naam...maar ik rijd ook al zo'n 26 jaar, en in elk geval waren daar 2 jaar bij waar ik 10 auto's versleetCasper schreef:Heb jij ergens een lijst op je PC staan met al je auto's René? Ik ken echt niemand die 100+ auto's heeft gehad....dat is echt elke 3mnd een nieuweGTRene schreef:in elk geval 1x echt dezelfde dus ook kenteken, dat was een Ford RS2000 van 1978 zo'n rally gele.
Dat zat zo...ik had dat ding al en beviel super! lekker scheuren ook in het bos, ja ja dat kon toen nogin 1983 ik moest militaire dienst in en toen ging m'n loon ineens naar de helft
en moest ik hem verkopen...kocht toen tijdelijk zo'n Alfa 33 boxer 1.3...duuh meteen bijna een ongeluk toen ik de eerste dag in wilde halen miste de helft aan pk's
ff weer opnieuw aanpassen
toen leger in en daarna van extra geld na buitenland missie een BMW 320i gekocht maar daarna weer m;n oude liefde die precies dezelfde RS2000 rubbersnout in 1985...helaas had die eigenaar dat ding helemaal gemolesteerd...maar kreeg er een motor bij dus oke...als je harder dan 160km/u reed blaasde die de olie uit de dop(een ding met gaas erin en open dus)
anyway van zo'n RS2000 heb ik er geloof ik totaal 4 gehad...
van de Nissan GTI-R 4wd rally heb ik er 6 gehad (ja die bevielen ook helemaal met 280<>300pk)
E30 M3 ook 4 van gehad met verschillende motoren
Fiat X1-9 ook een stuk of 4 van gehad
Peugeot 205 GTI ook een stuk of 4
en de beste allrounder tot nu toe is en blijft de BMW Z3 M coupe, ben nu al aan m'n 4d (ook in allerlij uitvoeringen qua motoren vanaf 3.2)
drive one for 3 days and your hooked too 8)
dat is wat ik zo weet, maarja heb zoveel auto's gehad pffReed je die allemaal de puinpoeier in ofzo ?

Ik ben ook nog steeds King of PistonHeads...deden veel mensen mee, dat ging om zoveel auto's delen door zoveel jaar rijbewijs en dar de uitslag van gaf punten...ik ben nog steeds number one 8) mijn lijst staat daar ook wel ergens...ff de link van PH zoeken..
http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... 5&f=23&h=0
GTRene
- GTRene
heb ook ff de uitslag gekopieerd..is best lachen zoals ze dat gedaan hebben
engelse humor....

en mijn lijst met auto's staat wel ergens tussen al die pagina'sThe Monarchy
1. GTRene:------------ 116 ------------ 25 years ------------- = +91 All Hail the King
2. Silverback mike ----- 74 ------------- 14 years ------------- = +60 All Hail our Queen
3. RedCabbage-------- 55 ------------- 19 years --------------= +36 Bonnie Prince and Heir to the thrown
4. Smartie------------- 54 ------------- 18 years --------------= +36 Odd looking Princess, likes Horses
The Govermnent
5. Kentish ---------- 49 ------------- 20 years --------------= +29 Prime Minister
6. fesuvious ---------- 38 ------------- 12 years --------------= +27 Shadow Prime Minister
7. F.M---------------- 25 ------------- 10 years --------------= +15 Deptuty PM, you need some more Jags though.
8. LuS1fer------------- 32 ------------- 20 years ------------- = +12 Chancellor of the Exchequer - strong US affinity
9. loach--------------- 28 ------------- 18 years --------------= +10 Foreign Secretary, seems apt
10. Nervous------------ 22 ------------- 16 years ------------- = +6 Peter Mandelson, nuff said
11. Ridds------------- 16 ------------- 10 years ------------- = +6 Peter Mandelson,
12. Frazer guest ------ 16 ------------- 12 years ------------- = +4 Home Secretary
The Private Sector
13. Robm3------------ 21 ------------- 17 years ------------- = +4 High Rolling Business Person, lots of political influence
14. Batty ------------- 8 -------------- 5 years -------------- = +3 High Rolling Business Person, lots of political influence
15. BliarOut----------- 28 ------------ 25 years ------------- = +3 High Rolling Business Person, lots of political influence
16. sleep envy--------- 17 ------------- 15 years ------------- = +2 Gigolo
17. Xaero ------------- 5 -------------- 3 years -------------- = +2 High Rolling Business Person, lots of political influence
18. BossCerbera ------- 24 ------------- 23 years ------------- = +1 High Rolling Business Person, lots of political influence
19. Touching Cloth.---- 18 ------------- 17 years ------------- = +1 High Rolling Business Person, lots of political influence
20. JOhnnymaestro----- 4 -------------- 3 years -------------- = +1 Senior Management Position, highly respected
21. B15TTO------------ 11 ------------- 11 years ------------- = 0 Senior Management Position, highly respected
22. Stone ------------- 12 ------------ 12 years ------------- = 0 Senior Management Position, highly respected
23. darkmonsta--------- 8 -------------- 8 years -------------- = 0 Senior Management Position, highly respected
24. Astec815 ---------- 5 -------------- 5 years -------------- = 0 Senior Management Position, highly respected
25. Fidgits ------------ 11 ------------- 13 years ------------- = -2 Works in a Circus
The Public Sector
26. Strawman:--------- 17 ------------- 19 years ------------- = -2 Teacher, Nurse, working class but respected and useful to society
27. XJS John ---------- 11 ------------ 14 years ------------- = -3 Teacher, Nurse, working class but respected and useful to society
28. wmg100 ------------ 3 -------------- 6 years -------------- = -3 Teacher, Nurse, working class but respected and useful to society
29. Capt Muppet-------- 14 ------------- 18 years ------------- = -4 Teacher, Nurse, working class but respected and useful to society
30. NHYde ------------- 27 ------------- 31 years ------------- = -4 Teacher, Nurse, working class but respected and useful to society
31. Mackie ------------- 5 -------------- 10 years ------------- = -5 Teacher, Nurse, working class but respected and useful to society
32. baskey ------------ 4 -------------- 9 years -------------- = -5 Teacher, Nurse, working class but respected and useful to society
33. MrsRotty----------- 13 ------------- 18 years -------------- = -5 Teacher, Nurse, working class but respected and useful to society
Chavs
34. Mini ralf ----------- 6 -------------- 15 years -------------- = -9 Used Car Salesman
35. ferrisbueller ------- 5 -------------- 14 years -------------- = -9 BMW Dealership "Service Executive"
36. Vesuvious 996 ----- 9 -------------- 19 years -------------- = -10 Sells suits in Next
37. Magic Torch-------- ? -------------- ? years --------------- = -10 Sells suits in Asda
38. silversun----------- 6 -------------- 16 years ---------------= -10 Sells suits in Matalan
39. Wacky racer ------- 26 ------------- 37 years -------------- = -11 Refuse Collection
40. 900T-R------------- 5 -------------- 16 years -------------- = -11 Traffic Warden
41. ewenm-------------- 4 -------------- 13 years -------------- = -11 Highways Agency Traffic Officer
42. EmmaP-------------- 4 -------------- 17 years -------------- = -13 erm….. A woman of inderminate means.
43. oggs --------------- 5 -------------- 19 years -------------- = -14 Fecal Production and Disposal Expert
44. sprint355 ----------- 3 -------------- 24 years -------------- = -21 McDonalds Worker, employee of the week though
- Erik-Jan
- GTRene
De Huidige en vorige (Z3 M coupe S54 = 2 jaar gehouden) bevielen zeer goed, de huidige is the top of the cake...zet de meeste van mijn auto's meestal vrij kort na aanschap "te koop" voor een "leuke" prijs...en als ie voor ongeveer dat bedrag verkocht worst, heb ik mooi gereden in iets speciaals en nog wat eraan over gehouden ook 8) zo kan autorijden ook zijn...kost wel veel zoekwerk en zelf wat doen af en toe, maar dat mag ook wel, das eigen hobby tijdErik-Jan schreef:117 auto's![]()
Bijzonder dat je je huidige auto al zo lang hebt, ben je er zo tevreden mee of is hij moeilijk te verkopen?
En wat zou je als volgende auto willen?
On topic: Nooit twee keer dezelfde auto gekocht, wel 2x dezelfde lease auto gehad (caddy) maar dat was geen vrijwillige keuze.

Vraag maar aan Kees, een echte Z3 M coupe is gewoon erg goed en een perfecte sportieve allrounder and many smile's per mile (max 2 pers)
Ow en de volgende zou zo weer een speciale Z3 M coupe kunnen worden, of dat wil ik ook graag een Lotus Exige/Elise met meer dan 320pk...
- Paul Broere
- Auto: Porsche Taycan / BMW Z4M / Mx5
mijn oom:
rode fiat barchetta
na 2,3 jaar gestolen (hij koop meetal na 3-4jaar een nieuwe)
maar toch weer opnieuw oon rode fiat barchetta.
(zelfde kleur, zelfde velgen, zelfde interieur)
tussendoor: Honda s2000
nu:
BMW z4 3.0 zwart/rood leer
ingeruild voor:
BMW z4 3.0is zilver/rood leer
bevalt erg goed... en dit keer een ander kleurtje
ik: nu 4 jaar rijbewijs en 7 auto's gehad, gemiddeld elke 7,6 maand een andere
wel: twee keer panda, maar 1x 1,2 automaat, nu een Panda 100Hp met 6-bak... rijdt totaal anders
rode fiat barchetta
na 2,3 jaar gestolen (hij koop meetal na 3-4jaar een nieuwe)
maar toch weer opnieuw oon rode fiat barchetta.
(zelfde kleur, zelfde velgen, zelfde interieur)
tussendoor: Honda s2000
nu:
BMW z4 3.0 zwart/rood leer
ingeruild voor:
bevalt erg goed... en dit keer een ander kleurtje
ik: nu 4 jaar rijbewijs en 7 auto's gehad, gemiddeld elke 7,6 maand een andere
wel: twee keer panda, maar 1x 1,2 automaat, nu een Panda 100Hp met 6-bak... rijdt totaal anders
-
Leuke auto he, die Z4. Ik vond de balans super om te spelen de twee keer dat ik erin heb proefgereden voordat ik de 130i kocht.Paul Broere schreef:BMW z4 3.0 zwart/rood leer
ingeruild voor:
Mijn lijstje, alhoewel dat de niet dezelfde auto's zijn: E30 316i, E36 318i en E36 323i. 3 maal 3 dus