Dezelfde auto voor de 2e keer kopen
- RVV
Dezelfde auto voor de 2e keer kopen
Wie heeft dat wel eens gedaan, en zo ja was die voor de 2e keer netzo speciaal als de eerste keer ? En wat zijn de argumenten (geweest) om nog een keer voor dezelfde auto te kiezen ?
- duifjes.com
- Scooby Leo
- Bert ///M3
- snarfjuh
- GTRene
in elk geval 1x echt dezelfde dus ook kenteken, dat was een Ford RS2000 van 1978 zo'n rally gele.
Dat zat zo...ik had dat ding al en beviel super! lekker scheuren ook in het bos, ja ja dat kon toen nog
in 1983 ik moest militaire dienst in en toen ging m'n loon ineens naar de helft
en moest ik hem verkopen...kocht toen tijdelijk zo'n Alfa 33 boxer 1.3...duuh meteen bijna een ongeluk toen ik de eerste dag in wilde halen miste de helft aan pk's
ff weer opnieuw aanpassen
toen leger in en daarna van extra geld na buitenland missie een BMW 320i gekocht maar daarna weer m;n oude liefde die precies dezelfde RS2000 rubbersnout in 1985...helaas had die eigenaar dat ding helemaal gemolesteerd...maar kreeg er een motor bij dus oke...als je harder dan 160km/u reed blaasde die de olie uit de dop(een ding met gaas erin en open dus)
anyway van zo'n RS2000 heb ik er geloof ik totaal 4 gehad...
van de Nissan GTI-R 4wd rally heb ik er 6 gehad (ja die bevielen ook helemaal met 280<>300pk)
E30 M3 ook 4 van gehad met verschillende motoren
Fiat X1-9 ook een stuk of 4 van gehad
Peugeot 205 GTI ook een stuk of 4
en de beste allrounder tot nu toe is en blijft de BMW Z3 M coupe, ben nu al aan m'n 4d (ook in allerlij uitvoeringen qua motoren vanaf 3.2)
drive one for 3 days and your hooked too 8)
dat is wat ik zo weet, maarja heb zoveel auto's gehad pff
Dat zat zo...ik had dat ding al en beviel super! lekker scheuren ook in het bos, ja ja dat kon toen nog

van de Nissan GTI-R 4wd rally heb ik er 6 gehad (ja die bevielen ook helemaal met 280<>300pk)
en de beste allrounder tot nu toe is en blijft de BMW Z3 M coupe, ben nu al aan m'n 4d (ook in allerlij uitvoeringen qua motoren vanaf 3.2)
- frank de jonge
- Niels
- Auto: Prius+
Ik heb wel meerdere Golfjes 2 gehad dat vond/vind ik gewoon een leuke auto voor het geld. Een paar jaar terug heb ik mijn Corrado VR6 verkocht uit financiele overwegingen. Twee jaar geleden heb ik dus weer een Corrado erbij gekocht toen ik het weer kon betalen, puur omdat de VR6 gewoon een heerlijke wagen was (alleen was dit gewoon een superwagen waarvan ik de historie kende). Die 2e was echter een G60 omdat ik op dat moment voor mijn budget geen fatsoenlijke VR6 kon krijgen. Die G60 is zoooo slecht bevallen dat ik nooit weer een Corrado koop
De reden om weer voor eenzelfde auto te gaan had te maken met het feit dat ik er in eerste instantie afscheid van moest nemen terwijl ik dat eigenlijk niet wilde. Daarnaast betreft het een bepaald model waar je liefhebber van kunt zijn. Zo overweeg ik momenteel ook om na de verkoop van mijn relatief jonge 1000cc motorfiets een oudere 400cc racer terug te nemen. Puur emotie en heeele goeie herinneringen

De reden om weer voor eenzelfde auto te gaan had te maken met het feit dat ik er in eerste instantie afscheid van moest nemen terwijl ik dat eigenlijk niet wilde. Daarnaast betreft het een bepaald model waar je liefhebber van kunt zijn. Zo overweeg ik momenteel ook om na de verkoop van mijn relatief jonge 1000cc motorfiets een oudere 400cc racer terug te nemen. Puur emotie en heeele goeie herinneringen

- TOM EVO VI
Ben nu met m'n 2e EVO VI bezig.
Dit omdat ik er binnen een half jaar op een pijnlijke manier achter kwam dat een 3 dubbele salto met schroef
niet bedoeld is om met een auto te doen
Ik was nog lang niet op de evo uit gekeken en toen besloten na een klein jaar een andere aan te schaffen.
Ben met de 2e ook een stuk meer tevreden dan met de eerste en al behoorlijk wat aan aangepast qua prestaties en handling.
Dit omdat ik er binnen een half jaar op een pijnlijke manier achter kwam dat een 3 dubbele salto met schroef

Ik was nog lang niet op de evo uit gekeken en toen besloten na een klein jaar een andere aan te schaffen.
Ben met de 2e ook een stuk meer tevreden dan met de eerste en al behoorlijk wat aan aangepast qua prestaties en handling.
- peer
Ik blijf wel bij dezelfde serie telt dat ook?
eerst een e36, e46, e30, e92 (allemaal 3 serie's coupe en in deze volgorde)
Ik heb ook 2 dezelfde c kadettjes gehad van opel en zou er graag weer 1 willen maar ik heb echt geen plaats meer
Ook heb ik 2 peugeot 106jes gehad een 1.5 en een 1.6 diesel. Ik zie het als een goed teken als je nog ooit dezelfde terug koopt... Een teken dat dat de eerste goed is bevallen.
Ik heb ook 2 dezelfde c kadettjes gehad van opel en zou er graag weer 1 willen maar ik heb echt geen plaats meer

Ook heb ik 2 peugeot 106jes gehad een 1.5 en een 1.6 diesel. Ik zie het als een goed teken als je nog ooit dezelfde terug koopt... Een teken dat dat de eerste goed is bevallen.
- RVV
Nee dat telt nietpeer schreef:Ik blijf wel bij dezelfde serie telt dat ook?

Exact hetzelfde model !
-
-
- Casper
Heb jij ergens een lijst op je PC staan met al je auto's René? Ik ken echt niemand die 100+ auto's heeft gehad....dat is echt elke 3mnd een nieuweGTRene schreef:in elk geval 1x echt dezelfde dus ook kenteken, dat was een Ford RS2000 van 1978 zo'n rally gele.
Dat zat zo...ik had dat ding al en beviel super! lekker scheuren ook in het bos, ja ja dat kon toen nogin 1983 ik moest militaire dienst in en toen ging m'n loon ineens naar de helft
en moest ik hem verkopen...kocht toen tijdelijk zo'n Alfa 33 boxer 1.3...duuh meteen bijna een ongeluk toen ik de eerste dag in wilde halen miste de helft aan pk's
ff weer opnieuw aanpassen
toen leger in en daarna van extra geld na buitenland missie een BMW 320i gekocht maar daarna weer m;n oude liefde die precies dezelfde RS2000 rubbersnout in 1985...helaas had die eigenaar dat ding helemaal gemolesteerd...maar kreeg er een motor bij dus oke...als je harder dan 160km/u reed blaasde die de olie uit de dop(een ding met gaas erin en open dus)