135i vs e92 M3
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- RVV
GTRene schreef:haha lol, nee maar als je goed Rico's post leest haalt hij vaak zijn M3 als voorbeeld naar voren of vergelijkd het en als een kat in nood bijt ie van zich afRobin schreef:Ja het gaat om de 135i vs E90/92 M3 toch?
Om dan een E46 M3 er constant bij te halen is idd wat flauw.
Als we 't over een nieuwe bungoalow vs een luxe te bouwen appartement hebben is 't ook niet leuk om daarna te switchen naar hunnebedden, of wel?
![]()
![]()
![]()
just kidding Rico...
Hoho.. even een correctie Ferdinand haalde de oude M3 aan.. en de keren dat ik mijn M3 aanhaalde was omdat het een M is :twisted: En M is M of het nou een e46 M is of een Z4 M coupe of e92 M. Als M rijder heb je altijd het "recht" om M te verdedigen

- Joop
Dat is voor vele ook de reden om op zijn minst een 6-cilinder AG model te hebben (waaronder ondergetekende).romo schreef:idd erg jammer, een 6 in lijn is toch wel een super mooi draaiend blok, eigenlijk wel schande dat er geen M versie meer van is, temeer dat toch ook de motor is waar BMW zijn goede naam en faam aan te danken heeft...........................
-
- Auto: Fun Damn Mentally
-
-
forum usa speciaal voor rico.
No matter how you slice it, the e46 M3 and the e90 335i are almost exact stock-for-stock performance equals given equal drivers. At least on the relatively small, tight road course built into an Oval at Gateway International. This is both my observation AND that of several M3's that tried to run away from or catch me. I was on my stock RFT's.

No matter how you slice it, the e46 M3 and the e90 335i are almost exact stock-for-stock performance equals given equal drivers. At least on the relatively small, tight road course built into an Oval at Gateway International. This is both my observation AND that of several M3's that tried to run away from or catch me. I was on my stock RFT's.
- RVV
Andre je begint nu persoonlijk te worden.. Mij een beetje uitschelden voor old timer
[img:372:500]http://pic14.picturetrail.com/VOL524/17 ... 153653.jpg[/img]

[img:372:500]http://pic14.picturetrail.com/VOL524/17 ... 153653.jpg[/img]

- Niels
- Auto: Prius+
Dat is natuurlijk niet verbazingwekkend met het koppel voordeel die de 3.0 turbo motor levertAndre schreef:forum usa speciaal voor rico.

- RVV
- Sperdy
- Sperdy
Ja klopt! Bedankt Rico. Let op, rechtsonder Le Mans Blue..Rico v Velzen schreef:Op verzoek van Macboy
![]()
[img:900:600]http://pic14.picturetrail.com/VOL524/17 ... 158651.jpg[/img]
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
-
Als je bij mij M zegt dan zie ik dit voor me. Wat een brillant filmpje ik krijg er kippevel van. Zo mooi gemonteerd met die muziek erbij.
Heeft iemand toevallig die longversion van dat nummer.
http://www.youtube.com/watch?v=nUAE-819 ... re=related
heb hem al
tell me why" remix by supermode!!
http://www.youtube.com/watch?v=GF_Oarek9_A
heb hem al
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Vergeet voor een echt M gevoel ook niet dit filmpje.
http://www.youtube.com/watch?v=CEHSapAo ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=CEHSapAo ... re=related
- Macboy
Even een paar quotes door M-acboy

Maar ja, uiteindelijk kan niemand tegen deze quote op:
:o

Ja en wie neemt deze quote van Peter serieus die een nieuwe Alfa 147 GTA heeft gekocht ?? hahahaPeter Tunissen schreef:Maar ik ben misschien 10% autoliefhebber en 90% autorijliefhebber. En daarom kunnen een mooi logo, contrasterende stiksels, of zelfs het gevoel van het kopen van een nieuwe auto me grotendeels gestolen worden.
Grappig dat mensen NL als maatstaf gebruiken voor verkopen wereldwijd. De 1-serie wordt toch echt veel meer verkocht dan de Leon !Bert ///M3 schreef:Een Seat Leon kost ook niet veel minder om te bouwen dan een 1 serie. Alleen worden er daarvan nog eens 10x zo veel verkocht.
Sublieme opmerkingHielke schreef:Weet je wat een feit is? Dat de remmen van M's er na 2 rondjes circuit fikkend, stinkend en slecht werkend onder staan.

heheHielke schreef:Per saldo zal het de fabriek in München tov een 135i Coupé iets van 7500 euro meer kosten om een M3 Coupé van de band te laten rollen. Zit je nog lekker op je M-stoel?
Rico heeft niet in de gaten dat ie hier het Marketing gedeelte erkendRico v Velzen schreef:Iemand die een M wilt, redeneert niet in 3 cijfers achter de komma. Die M is allang in zijn hoofd gekocht..

Andre schreef:De getallen liegen er niet om. Als je de amerikaanse prijzen ziet. Dan blijven er inderdaad weinig euro s over om in een M model te steken. Zo had ik het nog niet eens bekeken. Nou ben ik helemaal klaar met M s kopen. Hielke das jou schuld.

Maar ja, uiteindelijk kan niemand tegen deze quote op:
Want zo is het maar net ... MagischRico v Velzen schreef:Vergeten te vertellen, niet belangrijk, maar in het kader van dit draadje wel waard. Vanochtend een Opel Zafira ingehaald, vol met kleine jochies, die allemaal druk gebarend met de neus op de ramen gedrukt zaten toen ik ze inhaalde.. Ook dat is ///M
HAHAHAFerdinand schreef:Van die 135 zul je geen spijt krijgen. Mijn God wat is die 135i een tering kogel. Je dendert in volle vaard langs alles en iedereen. Het vermogen komt prachtig vrij maar eigenlijk is het onverantwoord. Ik zweer je, ik rij nog drie weken met mijn rijbewijs rond

En dáár gaat het om. De gemiddelde M3-koper. Ik val ook in dit rijtje, evenals 95% van de mensenM-bitious schreef:Ik moet er niet aan denken dat zo'n ding helemaal uitgekleed is om 250kg minder te wegen. Ik val duidelijk in hun doelgroep en vind de M3 super geslaagd en voldoet 100% aan mijn verwachtingen. En ik kan leuk meekomen met auto's die veel en veel duurder zijn. De M3 is heerlijk comfortabel, snel en beweeglijk genoeg in alle opzichten. Ik hoef geen circuit te rijden, dan koop ik er wel een Elise bij. BMW weet heel goed aan wie ze de auto's verkopen.

Laatst gewijzigd door Macboy op 27 feb 2008, 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
G*dverd*mme wat gaaf: 190 EVO/E30DTM/155TI/CalibraDTM *fap*Andre schreef:Als je bij mij M zegt dan zie ik dit voor me. Wat een brillant filmpje ik krijg er kippevel van. Zo mooi gemonteerd met die muziek erbij.
heb hem al
Zijn er nog mensen in Duitsland die zo'n ex-DTM bak als speeltje in de schuur hebben staan? Moet ook supergaaf geweest zijn die dingen over de Ring te zien vegen... kon de tijd maar wat terug. Vind dit veel gaver dan WTCC/DTM van nu.
-
Ik nomineer deze als qoute van het jaar 2008.
Hielke krijgt morgen de wisselbeker.
Zit je nog lekker op je M-stoel? Vooral die.
Daar moest ik zo smakelijk om lachen.
Ik zie die rico al met zijn gefronst voorhoofd denken de verrekte hielke, zit ik inderdaad nog wel lekker in die M stoel vraag ik me af.
Zie hem in me gedachten gewoon zitten. hahaha.
Per saldo zal het de fabriek in München tov een 135i Coupé iets van 7500 euro meer kosten om een M3 Coupé van de band te laten rollen. Zit je nog lekker op je M-stoel?
Hielke krijgt morgen de wisselbeker.
Zit je nog lekker op je M-stoel? Vooral die.
Daar moest ik zo smakelijk om lachen.
Ik zie die rico al met zijn gefronst voorhoofd denken de verrekte hielke, zit ik inderdaad nog wel lekker in die M stoel vraag ik me af.
Zie hem in me gedachten gewoon zitten. hahaha.
- Hielke
'94 was het mooiste jaar van de DTM.
De arrogantie van de Duitsers destijds die niet wilden geloven dat Alfa beter kon zijn. Climax was de Nordschleife race met Larini die de baan nog moest leren met een huurauto. Klausi Ludwig zou die race voor Mercedes even met 2 vingers in de neus winnen. Niet dus. Geweldig 8)
@Romo,
koop aub die E92 M3 en breng 50.000 euro naar de staat. Onderwijs, verkeer, defensie, sociale voorzieningen, rechtspraak, noem maar op, mijn rekensommen zijn mooi maar weggegooid geld is het niet. Jij bent net als 90% van de M3 liefhebbers op DF een status koper. Status is wat een M3 je in overvloed gaat geven. Daar kunnen geen 100 BMW's van de 1-serie en mindere uitvoeringen van de 3-serie tegenop. De kouwe douche van het om de oren worden gereden door een licht getunede 135i op het circuit zul je niet meemaken omdat je je auto nooit de volle sporen op het circuit zult geven. Überholprestige wil je hebben en überholprestige zal je deel worden met een M3. Ook dat is emotie. Dat zal ik nooit ontkennen.
De arrogantie van de Duitsers destijds die niet wilden geloven dat Alfa beter kon zijn. Climax was de Nordschleife race met Larini die de baan nog moest leren met een huurauto. Klausi Ludwig zou die race voor Mercedes even met 2 vingers in de neus winnen. Niet dus. Geweldig 8)
@Romo,
koop aub die E92 M3 en breng 50.000 euro naar de staat. Onderwijs, verkeer, defensie, sociale voorzieningen, rechtspraak, noem maar op, mijn rekensommen zijn mooi maar weggegooid geld is het niet. Jij bent net als 90% van de M3 liefhebbers op DF een status koper. Status is wat een M3 je in overvloed gaat geven. Daar kunnen geen 100 BMW's van de 1-serie en mindere uitvoeringen van de 3-serie tegenop. De kouwe douche van het om de oren worden gereden door een licht getunede 135i op het circuit zul je niet meemaken omdat je je auto nooit de volle sporen op het circuit zult geven. Überholprestige wil je hebben en überholprestige zal je deel worden met een M3. Ook dat is emotie. Dat zal ik nooit ontkennen.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Hoe zou een RS4 stoel zitten.................................of een C63AMG...............................nee beter nog een Porsche GT2/3 of what ever.........................................een Veyron stoeltje dan tot slot, man daar ga je de billen echt aan branden..................
Bij die merken is het ook 1 pot nat.........................................daar horen we hier niemand over, slap gelul dus ............................
Momenteel slaat het hier wat door, het getuigt van weinig respect naar iemand die wat wil kopen wat ie mooi vind, eigenlijk is het bijna zielig en neigt het naar een vorm van jalouzie....................
We moeten weer terug naar de orde van de dag, lullen over mooie auto`s en DF, wat dat mag/moet kosten is niet aan anderen om te bepalen, das een indivuiduele beslissing die anderen te respecteren hebben.
Moest het even kwijt..................
Bij die merken is het ook 1 pot nat.........................................daar horen we hier niemand over, slap gelul dus ............................
Momenteel slaat het hier wat door, het getuigt van weinig respect naar iemand die wat wil kopen wat ie mooi vind, eigenlijk is het bijna zielig en neigt het naar een vorm van jalouzie....................
We moeten weer terug naar de orde van de dag, lullen over mooie auto`s en DF, wat dat mag/moet kosten is niet aan anderen om te bepalen, das een indivuiduele beslissing die anderen te respecteren hebben.
Moest het even kwijt..................