Tja maar wat schiet Leonard daarmee op?Niet helemaal Tom,kijk naar het gevalletje Rico's S3.
Het is een gegeven dat PON altijd lastig doet....Audi zelf is minder lastig dan PON daar zijn ze van een hele hoge stoep gedonderd.
Moet ie in Duitsland gaan wonen?

Onder de streep is het gewoon kut. Als Leonard's ervaring ook bij anderen regelmatig voorkomt natuurlijk, anders is ie gewoon een pechgeval.
Misschien naar bijv. vd Akker gaan. Daar werkt Adje M3 en die doen erg veel Audi, werken meen ik langs de importeur.
Zelf destijds ook gezeik gehad met m'n S2000. Zeer uitgebreide en correcte brief (paar kantjes met foto's, kopie facturen etc.) naar Honda Nederland gestuurd en ik kreeg een lullig frotje dat op vrijdagmiddag voor de borrel getikt was terug. En dat met een auto die ter ere van het 50 jarige bestaan was ontwikkeld en hoog gepositioneerd was in het modellengamma. Ging over kostenpost van 9.000,- euro. Dat ik een conflict had met de dealer boeide ze evenmin. Een onderzoekje instellen is teveel gevraagd.
Nooit geen Honda meer voor mij, hoe gaaf ik die auto's ook vind. Van mij krijgen ze geen cent meer.
Je koopt een auto van een bepaald merk en als dealer of importeur falen dan heb je als koper al een probleem. Bij een dealer misschien minder omdat je kunt overstappen maar ik heb het idee dat dat ook steeds minder het geval is (samenwerkingsverbanden en grote bedrijven die erachter zitten).