verander ik inRico v Velzen schreef:Wat is (voor jou) de X factor in een auto ?
[img::]http://members.home.nl/medianieuwtjes/M ... sharon.JPG[/img]Rico v Velzen schreef:Wat is (voor jou) de winnaar van de X factor in een auto ?
VEEL SEX

verander ik inRico v Velzen schreef:Wat is (voor jou) de X factor in een auto ?
[img::]http://members.home.nl/medianieuwtjes/M ... sharon.JPG[/img]Rico v Velzen schreef:Wat is (voor jou) de winnaar van de X factor in een auto ?
Compleet met beide eens inderdaad. 700kg wegende auto's met 120pk is niks en wordt niks. 120pk voor een motorfiets is wél weer leuk.Tristan schreef:Helemaal met je eens, Cor! Als me pa in z'n AM eruit gereden zou worden door een (noem als voorbeeld) een Impreza, zou hij er echt niet wakker van liggen. Want hij rijdt AM, en hij in een Subaru (niks ten nadelen ervan).Cor Dame schreef:Ik snap dat uitlachen niet helemaal. Verklaar je nader.Hendrik Kinderman schreef:Lage, lichte, snelle autootjes waarmee je anderen in hun tonnen kostende boten keihard mee kunt uitlachen
al mag ik nog niet autorijden, en heb ik nog geen auto, dit is wat ik er nu van vindt
Ik ben toevallig ook kapitein.
Heb jij enig idee hoe hard die mensen met die grote "boten" lachen. Die zien jou niet eens met dat koekblik en als ze je al zouden zien dan denken ze "aaaaach kijk hem nou....................zielig he.
Of ze zouden kunnen kijken omdat ze er vanuit gaan dat er een lekker wijf in zit.
Dan ineens zien ze die lelijke kop van jou en dan zijn ze er helemaal klaar mee.![]()
Al maak je voor mijn part een koekblik met 900 pk dan zal het nooit de uitstraling hebben van bijvoorbeeld een Maserati GT of noem er nog maar een stuk of wat.
M.a.w. "wie het laatst lacht lacht het best" .
Vr. Gr.
Cor ( eigenaar van een vloot )
Klinkt arrogant, maar zo is het.
Ik heb heel veel meer lol in bochten dan tijdens rechtuit planken en ik geef er dan ook helemaal niks om als ik ingehaald word op het rechte stuk. Ieder z'n dingRobin schreef:Ik herinner me nog de lulligheid van een Exige die me door de bochten op Assen ' pushede op zijn manier'een aantal jaren terug en samen op 't rechte stuk ajuu Exige(ik had toen een Audi S3 met 270pk circa). Ik weet dan niet wat sneuer/lolliger is. 8)
Ja, zorg ik dat ik een omweg pak (even uitleven) zodat ik wat later op de thee kom, waardoor ik korter hoef te blijven en sneller weer de auto kan pakken om dan met gierende/rokende banden weer de straat uit kan rijden.Hansv (Hans van Velzen) schreef:Ha, die Tristan;
Dus dat je bij wijze van spreken op zondagmiddag fluitend achter stuur zit op weg naar de verplichte theevisite bij je schoonouders?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 9 gasten