Leuk dat je Joop zelf te pakken had, mij lukte dat voorheen niet.
Geef maar een gil als hij je uitnodigt

Nee helaas niet,had de kamera niet meegenomen, die van mij is te korrelig? niet meer goed genoeg de laatste 2 jaar...Mark Nauta schreef:Leuk verhaal Rene, ik had er graag bij willen zijn, maar helaas had ik andere verplichtingen.....
Heb je nog een paar foto's van de GT???
September/October dit jaar? dat zou al aardig snel zijn...blij dat ze snel kunnen beginnen, des te eerder zijn ze 2d hands verkrijgbaar 8) waar het mij omging waren de zijraam opener/sluiters en de kleine dakraampjes openers en het eventuele elektrische deursluit mechanisme ook voor achter, op alle hadden ze nog geen antwoord en ik heb hem persoonlijk wat mogelijkheden daarover gestuurd en besproken, vandaarThom schreef: @Rene: De eerste GT rijdt eind september/oktober. Productie start januari of februari. Ik heb foto's gemaakt van het deurmechanisme, zet ik hier morgen wel even neer. Ik weet niet of ze gewijzigd waren omdat het eerste prototype van de GT niet aanwezig was.
Waardevast kun je wel zeggen ja. Dit is waarschijnlijk die grijze cosworth die je bedoelt. Koste toendertijd rond de 140k gulden.Thom schreef:De achterkant van de GT moet ik erg aan wennen. Er stond nu geen complete auto maar ik had hem op de RAI al gezien. De voorkant vind ik wel erg stoer!
Foto's zet ik hier morgen neer. Kijk maar even op de AutoVisie site, daar staan ook al een paar foto's.
Wel waardevast zo'n Donkervoort: Er stond een tweedehandsje van 10 jaar oud voor 55.000 euro...
In het echt wel vind ik...heel apart...strange, een beetje vreemd maar wel (een) lekker (kontje)Hans GP1630 schreef:Gaaf ding, maar die achterkant is echt niet om aan te zien..
Hans GP1630 schreef:Ik heb hem gezien toen op de rai, maarre.. geef mij maar een open versie, lekker met de wind in je haar, gaat alleen bij jou wat moeilijk
Als je inderdaad in Lelystad moet zijn is het de kans om ff te spieken daar, zou ik ook doen, hoe laat denk je dat jij er kunt zijn? heel misschien dat ik dan ook wel kom kijken als ik makkelijk m'n hok uit kan komenHans GP1630 schreef:Ja, ze hebben toch wel een showroom en gewone openingstijden? Ik moet toch in Lelystad wezen dus wil daar even gaan kijken, misschien leuk om met een paar van DF te gaan..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten