Vandaag dus Donkervoort dag 8)
Vroeg uit de veren helaas want het was van 9 tot 12u en 08:30 was ik er al, twas rustig op de weg
Wat leuke dingen gezien, met als topper de Donkervoort D8 GT wilde kijken of het wat voor mij kon zijn...nee dus...euhm ok jazeker dus

wat een gaaf apparaat! ze moesten alleen nog wat dingen erop zetten om het af te maken, sluitingen voor de raampjes in het dak en zijkant..maar daar hadden ze nog niet wat voor ik vroeg ernaar tijdens de vragen ronde net als sluitingen..hadden ze nog niet, waarop ik wat voorstelde..Joop zei ow..kappen we hier ik spreek je zo even persoonlijk

dus nadied(het was druk) kwam Joop en ik vertelde mijn iedeën wat ik wel eens op andere oudere auto's heb gezien en wat perfect daarop zou passen...hij was enthousiast, en vroeg of ik van een of andere autofabrikant was 8) ik nee, heb alleen 116 auto's gehad en knutsel wel eens wat in elkaar haah...dus ben benieuwd wat ie er mee gaat doen, ik had eigenlijk mijn kaartje ook aan hem moeten geven, maarja...
Trouwens wel aan Ton Roks gegeven en gevraagd wanneer de Hartge aan de beurt is, hij zij dat ie de mail nog wel had maar dat ze erg druk waren en veel dingen hadden, maar wel geintresseerd was en het nog eens ging bekijken.
En nog iets goeds opgemerkt door een bewonderraar van mijn auto, ik trok de kap open ...ineens heel veel lui er omheen en 1 viel op dat als ik veel gas gaf de aanzuigbuis bijna helemaal inklapte!! dus afkneep, en dat kon ik zelf niet zien, zag wel dat er soms een deuk inzat..dus hij gas geven en ik kijken en chips! voor de helft dicht! dus knijpt damn af...dus weer wat goeds om het nog beter te krijgen, moet dus de aanzuigbuis sterker maken en met 2 stalen ringen versterken zodat ie niet indeukt, das een iets zwakkere plek van rond naar ovaal en daar klapt ie voor de helft in tijdens heftig aanzuigen, dus werkt ook als restrictor...dus voor verbetering vatbaar...dus al met al een goede dag voor me, en ff lekker dat beest uitgelaten
Ow en Joop heeft een leuke Dochter haha