Pink Danny , met z'n nsx ...

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Danny NSX

Pink Danny , met z'n nsx ...

Bericht door Danny NSX » 24 feb 2008, 07:12

Goeiedag iedereen hier.

Ik zal me bij deze ook eens even voorstellen.

Ik ben Danny , ben 32 lentes jong , en kom uit Rijkevorsel , Belgie.
Ik heb 2 schattige dochtertjes met m'n vriendin.

M'n andere hobby is uiteraard m'n auto's.

Eentje daarvan is m'n honda nsx .

Ik heb er jaren van gedroomd , maar ze zijn gewoon duur. Heel duur.

Ik vind persoonlijk die "oude" met de klaplichten de mooiste , en je praat dan echt wel over een oudere auto.

Nu vond ik er eentje met wat schade (achteraan).

Chassisbalk een beetje krom , kofferbakbodem wat verrimpeld , achterplaat krom , uiteraard het achterscherm naar de maan.

Ook de helft van de achterlichten stuk , en de achterbumper was al reeds spoorloos.

Ik betaalde dus een stukkie minder dan eentje die gaan schade heeft.

Na een jaartje nu , ben ik begonnen met degelijke herstellingen , en nu kom ik er wel achter dat ie uiteindelijk net zoveel gaat kosten als een andere.

Maar ik ben wel blij dat ik er dan eentje hebben kunnen redden , door hem en "nieuw leven" te schenken. :wink:

Ik kocht hem dus met die schade , ik had dus al een achterscherm , en een achterbumper nodig.

Omdat ze mijn schade-nsx al en keer gebruikte als donorauto , ontbraken ook de voorschermen en de voorbumper. :cry:

Snel viel dus de bslissing om de ontbrekende spullen weer te gaan zoeken , en aangezien ze nieuw bijna onbetaalbaar zijn , besliste ik te gaan voor een complete wide-bodykit.

Voila , meteen gaan bestellen , en een week of 3 later kon ik m'n spullen al ophalen. Een complete wide-bodykit van Sorcery.

Kost aardig wat geld , maar nog steeds minder dan de oem-parts. :lol:

Ook maak ik uiteraard van alle schermen , en alle bumpers polyester mallen. Zodat schade achteraf ook snel en goedkoop hersteld kan worden.

De bedoeling is om de nsx zo lang mogelijk schadevrij te rijden , maar je weet maar nooit , en het hoeft niet steeds aan jezelf te liggen.

Elke 100 meter die je rijdt , kan er een gek een straat uitschieten en op je schatje botsen. :twisted:

Nog even over de auto , er ligt al een andere ecu voor klaar , een DTA S60 pro , omdat ik in de toekomst graag het één en ander zou willen veranderen motorisch , en ja kan met zo'n ecu alle kanten op , en je kan alles gelijk uitlezen met de laptop.

Ook standaard kun je al een flinke pk-winst halen met een stand-alone ecu. :wink:

Gespoten wordt ie eigenlijk bijna niet , hij zal enkel in blanke lak moeten achteraf , omdat ik bijna alle delen graag in Kevlar zou willen zien.

De achterschermen , en de bumpers enzo worden full-kevlar , de deuren en het dak daarentegen krijgen qua veiligheid en wetgeving enkel een laag kevlar over zich heen.

Wees gerust , ik heb er al wat ervaring mee met dat spul , dus dat komt wel goed.

Het moeillijkste onderdeel van heel de auto heb ik al in kevlar , nl de spiegels.

Omdat zij langs alle kanten bol en rond staan is dat het moeillijkste van al. Gek hé. :lol:

Ik zal hier zeer zeker eens wat fototjes plaatsen , ik begrijp dat je een beetje nieuwsgierig wordt. :lol: :lol:

Groetjes alvast , Danny. :wink:

Danny NSX

Bericht door Danny NSX » 24 feb 2008, 07:24

Ik lees net dat ik eigenlijk m'n volledige naam had moeten gebruiken als nick... Excuses daarvoor , m'n volledige naam is Kleeren Danny ,is geen geheim , ik ben ook diegene die Honda club Belgium probeert draaiende te houden. Een gezellige Hondaclub van alle types.

Honda club belgium telt momenteel ongeveer 80 leden , en is een autoclub en geen tuning-club. Daardoor zijn er bij ons geen verplichtingen qua velgen en verlagingen enzo.
Uiteraard heeft het grootste deel wel iets gepersonaliseerd aan z'n bolide. :wink:

Rupie

Bericht door Rupie » 24 feb 2008, 08:09

Welkom Danny. Denk dat je naam geen probleem is, er zijn helaas anderen die een volledige nickname gebruiken. Het gaat erom (als ik zo vrij mag zijn) dat we elkaar kunnen aanspreken op een persoonlijke basis, niet zoals op andere fora waar een volledige nickname wordt gebruikt en de anonimiteit dus ook een stuk groter is. Foto's zijn altijd welkom en eigenlijk verplicht :wink:

Danny NSX

Bericht door Danny NSX » 24 feb 2008, 10:06

héhé , is dat zo ? is er hier ook geen handig uploadprogrammatje aan dit forum mogelijk ? Op ons eigen forum is't ietsje makkelijker om foto's te posten vind ikzelf.

Het kan ook zijn dat ik er overheen kijk hier hé. :lol:

Kopieren en plakken jullie hier allemaal alles met imageshack ofzo ?

Rupie

Bericht door Rupie » 24 feb 2008, 10:41

Danny NSX schreef: Kopieren en plakken jullie hier allemaal alles met imageshack ofzo ?
Zo doe ik het altijd iig.

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 24 feb 2008, 10:41

Welkom Danny! Mooi project en inderdaad zijn foto's verplicht als je meer dan vier wielbouten losdraait. Post maar snel voordat de moderators morgen weer beginnen met werken :wink: :lol:

Imageshack wordt idd wel gebruikt maar www.xs.to werkt bij mij vele malen sneller. Ik ben zeeeer benieuwd :!:

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 24 feb 2008, 14:21

Idd foto's willen we zien :)

Gaaf zo'n NSX, welkom.

Dennis van der Schoot

Bericht door Dennis van der Schoot » 24 feb 2008, 16:26

Ja,schiet eens op met die foto's... :wink:
(erg gaaf,een NSX)

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 24 feb 2008, 17:32

Welkom hier op DF Danny.

Erg gaaf een NSX. Heb er wel een beetje een zwak voor gehad altijd. Ik vind het niet de mooiste wagen die er is eerlijk gezegd, maar wel één die een bepaalde sfeer meebrengt. Het blijft toch iets speciaals. Natuurlijk ook door de samenwerking met Ayrton Senna bij de fijnafstelling van de wagen. Dat heeft iets speciaals.

Ik hoop snel wat foto's te zien. Ben erg nieuwsgierig. Vooral ook naar hoe de auto er uit ziet in ful-kevlar.

Heel veel plezier op het forum.

Groeten,

Mark Nauta
www.marknauta.nl

Erik K.

Bericht door Erik K. » 24 feb 2008, 18:01

Welkom met je superauto!

Xave30

Bericht door Xave30 » 24 feb 2008, 18:09

Supercar welkom idd 8)

Bort

Bericht door Bort » 24 feb 2008, 21:28

Pink Danny is ooit op de Belgisch TV geweest met zijn roze Honda :D

Xave30

Bericht door Xave30 » 25 feb 2008, 10:27

Ahh.. :D

Tom

Bericht door Tom » 25 feb 2008, 11:25

Welkom.

NSX is supergaaf! :shock:

Stéphane

Bericht door Stéphane » 25 feb 2008, 12:13

Mark Nauta schreef: Natuurlijk ook door de samenwerking met Ayrton Senna bij de fijnafstelling van de wagen.
Tja, inderdaad. Vertelt mijn vriendin vorige week zo tussen neus en lippen door dat ze Ayrton Senna ontmoet heeft, 1,5 week voor zijn ongeluk. Ze werkte toen bij een sponsor van Senna en hij kwam op de AutoRAI langs.

On topic: NSX is en blijft een supergave auto! Schiet maar eens op met de foto's :D

Danny NSX

Bericht door Danny NSX » 25 feb 2008, 12:41

Bort schreef:Pink Danny is ooit op de Belgisch TV geweest met zijn roze Honda :D
Héhé , is alweer effe geleden. :lol:

Danny NSX

Bericht door Danny NSX » 25 feb 2008, 12:42

Vanavond maak ik werk van wat foto's. :wink: Heb nu maar effe lunchtijd , straks heb ik meer ruimte... :wink:

peer

Bericht door peer » 25 feb 2008, 17:31

Top! Een NSX is ook altijd 1 van mijn lievelings auto's geweest. Hier in de buurt rijdt wel eens een gele rond. Echt prachtig om te zien.

Danny NSX

Bericht door Danny NSX » 25 feb 2008, 18:39

peer schreef:Top! Een NSX is ook altijd 1 van mijn lievelings auto's geweest. Hier in de buurt rijdt wel eens een gele rond. Echt prachtig om te zien.
Da's bijna zeker ook een Danny dan . :wink:

Danny NSX

Bericht door Danny NSX » 25 feb 2008, 23:42

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 25 feb 2008, 23:44

Oh my....Het doet gewoon zeer om het beestje zo te zien. Gelukkig weten we dat hij er over een tijdje anders bij zal staan.

Welke lampen komen erop Danny, de open of de klaplampen?

Danny NSX

Bericht door Danny NSX » 25 feb 2008, 23:47

Klaplampen , vind ik zelf 't mooist.

Hier een fototje van de achterkant die stuk was bij aankoop. Ik heb reeds het meeste weggeslepen op deze foto. :wink: [IMG:150:128]http://img81.imageshack.us/img81/9164/s ... ih8.th.jpg[/img]

Danny NSX

Bericht door Danny NSX » 26 feb 2008, 00:10

Je kan wel vertrouwen hebben als het om laswerken en richten gaat , de nsx staat bij www.ferraribodyshop.nl , die mensen doen misschien al 40 jaar niets anders dan aluminium koetswerken herstellen. Ik heb daar al ferrari's zien binnekomen waarvan je denkt dat het schroot is ...

De mensen hebben ook die Focwa , of wat is het , erkenning ... Die behouden ze niet als ze't allemaal niet netjes doen... :lol:

De supercharged nsx van Gerard VS , van op't circuit staat daar ook dikwijls (zoals nu ) , en Gerrit , de eigenaar van de bodyshop , jawel , die rijdt zelf ook NSX. :lol: :lol:

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 26 feb 2008, 00:21

Mooi project! Kevlar spiegelkappen :shock: die zijn gaaf 8) De body kit vind ik ook mooi (meestal niet maar deze kan de NSX prima hebben) maar dan liever met koplampen met een glaasje ervoor zoals op het circuit meestal gebruikt wordt. Als je klap lampen mooier vind moet je dat natuurlijk doen :wink:

Plaats reactie