Ik zal me bij deze ook eens even voorstellen.
Ik ben Danny , ben 32 lentes jong , en kom uit Rijkevorsel , Belgie.
Ik heb 2 schattige dochtertjes met m'n vriendin.
M'n andere hobby is uiteraard m'n auto's.
Eentje daarvan is m'n honda nsx .
Ik heb er jaren van gedroomd , maar ze zijn gewoon duur. Heel duur.
Ik vind persoonlijk die "oude" met de klaplichten de mooiste , en je praat dan echt wel over een oudere auto.
Nu vond ik er eentje met wat schade (achteraan).
Chassisbalk een beetje krom , kofferbakbodem wat verrimpeld , achterplaat krom , uiteraard het achterscherm naar de maan.
Ook de helft van de achterlichten stuk , en de achterbumper was al reeds spoorloos.
Ik betaalde dus een stukkie minder dan eentje die gaan schade heeft.
Na een jaartje nu , ben ik begonnen met degelijke herstellingen , en nu kom ik er wel achter dat ie uiteindelijk net zoveel gaat kosten als een andere.
Maar ik ben wel blij dat ik er dan eentje hebben kunnen redden , door hem en "nieuw leven" te schenken.

Ik kocht hem dus met die schade , ik had dus al een achterscherm , en een achterbumper nodig.
Omdat ze mijn schade-nsx al en keer gebruikte als donorauto , ontbraken ook de voorschermen en de voorbumper.

Snel viel dus de bslissing om de ontbrekende spullen weer te gaan zoeken , en aangezien ze nieuw bijna onbetaalbaar zijn , besliste ik te gaan voor een complete wide-bodykit.
Voila , meteen gaan bestellen , en een week of 3 later kon ik m'n spullen al ophalen. Een complete wide-bodykit van Sorcery.
Kost aardig wat geld , maar nog steeds minder dan de oem-parts.

Ook maak ik uiteraard van alle schermen , en alle bumpers polyester mallen. Zodat schade achteraf ook snel en goedkoop hersteld kan worden.
De bedoeling is om de nsx zo lang mogelijk schadevrij te rijden , maar je weet maar nooit , en het hoeft niet steeds aan jezelf te liggen.
Elke 100 meter die je rijdt , kan er een gek een straat uitschieten en op je schatje botsen. :twisted:
Nog even over de auto , er ligt al een andere ecu voor klaar , een DTA S60 pro , omdat ik in de toekomst graag het één en ander zou willen veranderen motorisch , en ja kan met zo'n ecu alle kanten op , en je kan alles gelijk uitlezen met de laptop.
Ook standaard kun je al een flinke pk-winst halen met een stand-alone ecu.

Gespoten wordt ie eigenlijk bijna niet , hij zal enkel in blanke lak moeten achteraf , omdat ik bijna alle delen graag in Kevlar zou willen zien.
De achterschermen , en de bumpers enzo worden full-kevlar , de deuren en het dak daarentegen krijgen qua veiligheid en wetgeving enkel een laag kevlar over zich heen.
Wees gerust , ik heb er al wat ervaring mee met dat spul , dus dat komt wel goed.
Het moeillijkste onderdeel van heel de auto heb ik al in kevlar , nl de spiegels.
Omdat zij langs alle kanten bol en rond staan is dat het moeillijkste van al. Gek hé.

Ik zal hier zeer zeker eens wat fototjes plaatsen , ik begrijp dat je een beetje nieuwsgierig wordt.

Groetjes alvast , Danny.