Inmiddels geklokt op >257MPH

http://videos.streetfire.net/video/c56c ... 3594b4.htm
http://videos.streetfire.net/video/4d46 ... e1901b.htm
Dit slaat echt een beetje de plank mis he....hoezo verwacht je hier een turbo gat ?...zit allemaal in de afstelling enz enz....1183 pk uit een V8 twinturbo.... hmmm, als ik het goed begreep uit het eerste filmpje is het 1 turbo voor elke cilinderrij. Dus het zijn 2 viercilinders single turbo's van elk bijna 600pk? Turbogat van hier tot Zambia dan ook?
*toont Paul's trouwauto*Paul schreef:Hou toch op met die rotzooi... dingen zien er allebei niet uit... Veyron vind ik echt een afschuwelijke bak... ik hou niet van die supermodernesupersonischeshit..
Plank misslaan? Turbo's die 600pk lucht moeten verpompen zijn gewoon erg groot en zullen dus altijd een redelijk turbogat hebben. Mijn opmerking ging er meer over dat er dus geen bi-turbo set-up gebruikt is die bv de x35i motoren van BMW hebben. Maar inderdaad heeft ook de Veyron die set-up niet, maar die heeft dan wel weer veel kleinere turbo's (want 4 ipv 2). Ik durf de stelling wel aan dat de SSC een veel groter turbogat heeft dan de Veyron.Fasteddie schreef:Mooie filmpjes Eric....
Dit slaat echt een beetje de plank mis he....hoezo verwacht je hier een turbo gat ?...zit allemaal in de afstelling enz enz....1183 pk uit een V8 twinturbo.... hmmm, als ik het goed begreep uit het eerste filmpje is het 1 turbo voor elke cilinderrij. Dus het zijn 2 viercilinders single turbo's van elk bijna 600pk? Turbogat van hier tot Zambia dan ook?
Zoals je weet heeft de Veyron 4 turbos met 1 per 4 cylinders...dan verwacht je zeker geen turbogat ?
Anyway, hij vertelt ook dat ze in Dubai naast de Veyron gereden hebben en per versnelling 1 auto lengte op de Veyron pakte....dus 6-7 carlengths bij 300....denk dat je dat in je Veyron toch echt NIET wil meemaken....of zal ie misschien vergeten zijn de "M" button in te drukken![]()
Als je ook goed luistert hoor je dat het design met Push rods werkt (a la Corvette dus, lekker amerikaans...)....en dat het een aluminium blok is...dat zijn echt wel engineerings hoogstandjes...
Vind het een SUPER bak....geen powersteering lekker HardCore....als Veyron owner zou je deze juiste in je collectie moeten halen.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten