Ik lees nu al zo lang mee dat het wat mij betreft tijd is om mijzelf eens voor te stellen.
Mijn naam is Arjan en ik ben woonachtig in de omgeving van Rotterdam. In het dagelijks leven
ben ik actief op ICT gebied bij een groot verzekerings bedrijf. Ik beweeg mijzelf voort in een
Audi B5 S4 uit 1999 welke een aantal aanpassing heeft ondergaan.
Ik las vroeger al vaak mee op gummen.org en heb in het verleden ook eens meegedaan aan
een trackday van gummen.org op midland. Ik bewoog mij toen voort in een Audi B5 A4 1.8t uit 1998.
Daar is door Stephane toen zelfs nog eens een foto van gemaakt : http://www.8200rpm.com/index.php?p=1&t=2&g=65&o=0&gs=6
Een echt bijzonder auto verleden heb ik niet. Ik ben ooit eens begonnen in een roestige ford.
Daarna over gegaan naar een Opel Astra Station met wat minder roest. Een Ford Ka is mij ook nog ten deel gevallen.
Na de Ford Ka mocht ik het proberen in een Blauwe VW Bora. Daarna ben ik in het bezit gekomen van de eerder genoemen Audi B5 A4 1.8t.
Sinds een jaar of 5 heb ik nu mijn 99 B5 S4. Ik mag mij zo nu en dan ook verplaatsen in de VW Lupo van mijn vriendin.
De aanpassingen aan mijn huidige auto zijn o.a. K04 turbo's. Samco slangen. Setje fordge dv's. En een KW variant 1 onderstel.
Kortom : Een B5 RS4 wannabee

De remmen moeten ook nog eens aan de beurt komen.
Laatste item om aan te passen is de ecu welke echte vermogenswinst moet geven.
Ik moet zeggen dat ik nagenoeg iedere dag wel langs kom om mee te lezen. Ik hoop vanaf nu ook te gaan posten

Tjuus,
Arjan.