Maar dan toch mijn compleet vernieuwde website
www.pennucciracing.nl
sponsors mogen zich melden

Licentie is nu een aanbieding hier he, is echt een koopje.Michel Huisman schreef:Klein autootje / auto is niet zo'n probleem. Prepareren ook nog niet zo. Maar dan.. kosten voor licentie/transport en uiteraard het werkelijke rijden, dat is helaas veel te duur lijkt me zo hehe.luco hornsveld schreef:
Koop een leuk klein autotje en meedoen :idea:
dan is een merkencup zoals de volvo 360 geen modena cup of de porsche 944 basic cup een uitkomst, daar kan je nog winnen (of iig goed meekomen) met een 'semi' straatauto, en worden de kosten in de hand gehouden door een (streng) reglement. b.v. door verplicht op toyo 888 ipv slicks te rijden.Bert ///M3 schreef:Reden toch ook al geen kinderachtige auto's mee in de supersport? Zoals die Z3M van Lieshoudt enz. Die rijden ook al 1.53 dacht ik.
Ik had het er gisteren nog even over met Dik maar die zegt ook het gaat eigenlijk al nergens meer over, betaalbaar racen zoals dat dan heet kan je wel vergeten als je wilt winnen
Nee weet ik wel, maar het wordt steeds gekkerBert ///M3 schreef:Reden toch ook al geen kinderachtige auto's mee in de supersport? Zoals die Z3M van Lieshoudt enz. Die rijden ook al 1.53 dacht ik.
Ik had het er gisteren nog even over met Dik maar die zegt ook het gaat eigenlijk al nergens meer over, betaalbaar racen zoals dat dan heet kan je wel vergeten als je wilt winnen
Gebruikers op dit forum: bartje325i, BartMS, frankie, Martijn_bmw en 24 gasten