Nog meer raceplannen (team samenstellen)

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Luco

Nog meer raceplannen (team samenstellen)

Bericht door Luco » 18 jan 2008, 12:55

Op wat lager niveau dan Peter en Cor.
Maar dan toch mijn compleet vernieuwde website

www.pennucciracing.nl

sponsors mogen zich melden :D :oops:
Laatst gewijzigd door Luco op 26 feb 2008, 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Tom V

Bericht door Tom V » 18 jan 2008, 13:52

Nette site Luco :).

Luco

Bericht door Luco » 18 jan 2008, 14:03

Tom944 schreef:Nette site Luco :).
dank je tom, met name ontwikkeld door quicksites

Miesjel
Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4

Bericht door Miesjel » 18 jan 2008, 14:17

Hey leuk man ! Veel succes alvast in het nieuwe seizoen :D
Ik ben eigenlijk best jaloers want ik zou zoooooo graag in ZAC meerijden haha al was het maar "veldvulling" .

Rein

Bericht door Rein » 18 jan 2008, 14:56

Mooie site!

Deze foto kwam ik laatst tegen in mijn archief.

Vijverberg Trofee van een flinke tijd terug:

[img:800:600]http://i114.photobucket.com/albums/n275 ... G_0794.jpg[/img]

Luco

Bericht door Luco » 18 jan 2008, 15:05

Michel Huisman schreef:Hey leuk man ! Veel succes alvast in het nieuwe seizoen :D
Ik ben eigenlijk best jaloers want ik zou zoooooo graag in ZAC meerijden haha al was het maar "veldvulling" .
Koop een leuk klein autotje en meedoen :idea:

@rein, dat is hem ja
Hij reed de belcar sprintcup met deze auto

Miesjel
Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4

Bericht door Miesjel » 18 jan 2008, 16:10

luco hornsveld schreef:
Klein autootje / auto is niet zo'n probleem. Prepareren ook nog niet zo. Maar dan.. kosten voor licentie/transport en uiteraard het werkelijke rijden, dat is helaas veel te duur lijkt me zo hehe.

Luco

Bericht door Luco » 18 jan 2008, 17:11

Michel Huisman schreef:
luco hornsveld schreef:
Klein autootje / auto is niet zo'n probleem. Prepareren ook nog niet zo. Maar dan.. kosten voor licentie/transport en uiteraard het werkelijke rijden, dat is helaas veel te duur lijkt me zo hehe.
Licentie is nu een aanbieding hier he, is echt een koopje.
Transport is 8 keer per jaar autoambulance huren a 50 euro?
Rijden kan je net zo duur maken als je zelf wilt.
Als je een standaard auto neemt en je blijft redelijk standaard dan valt het wel mee
Ik kan nu tussen de 6 en 10 k compleet, redelijk meekomen in de sportklasse

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 18 jan 2008, 17:56

Als je niet veel aanpast kan je ook je platen laten zitten. Mag je er gewoon mee over de weg rijden. Scheelt weer kosten.

Dan is het in feite benzine, inschrijfgeld en banden en remmen waar de kosten in gaan zitten.

Dennis van der Schoot

Bericht door Dennis van der Schoot » 18 jan 2008, 20:21

Mooie site,ziet er netjes uit.

Luco

Bericht door Luco » 17 feb 2008, 13:31

Pfewwwwwwww
De supersport van de zomeravond wordt echt serieus steeds sneller
Aankomend jaar gaat er een sierra xr8 meedoen :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
http://www.dnrt.nl./nieuws/details.php?id=19

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 17 feb 2008, 13:45

Reden toch ook al geen kinderachtige auto's mee in de supersport? Zoals die Z3M van Lieshoudt enz. Die rijden ook al 1.53 dacht ik.

Ik had het er gisteren nog even over met Dik maar die zegt ook het gaat eigenlijk al nergens meer over, betaalbaar racen zoals dat dan heet kan je wel vergeten als je wilt winnen :lol:

Race For Fun

Bericht door Race For Fun » 17 feb 2008, 14:05

Bert ///M3 schreef:Reden toch ook al geen kinderachtige auto's mee in de supersport? Zoals die Z3M van Lieshoudt enz. Die rijden ook al 1.53 dacht ik.

Ik had het er gisteren nog even over met Dik maar die zegt ook het gaat eigenlijk al nergens meer over, betaalbaar racen zoals dat dan heet kan je wel vergeten als je wilt winnen :lol:
dan is een merkencup zoals de volvo 360 geen modena cup of de porsche 944 basic cup een uitkomst, daar kan je nog winnen (of iig goed meekomen) met een 'semi' straatauto, en worden de kosten in de hand gehouden door een (streng) reglement. b.v. door verplicht op toyo 888 ipv slicks te rijden.

Luco

Bericht door Luco » 17 feb 2008, 15:07

Bert ///M3 schreef:Reden toch ook al geen kinderachtige auto's mee in de supersport? Zoals die Z3M van Lieshoudt enz. Die rijden ook al 1.53 dacht ik.

Nee weet ik wel, maar het wordt steeds gekker :D :D
Ach sport en toer gaat best :P

Tristan

Bericht door Tristan » 17 feb 2008, 15:39

Ik heb toch wel aardig wat geld in de E30 gestoken om in de top 10 te kunnen rijden. Dus budget-racen is het echt niet meer. Mocht ik naar een andere klasse gaan, hou ik de E30 erbij. Investering is meer dan wat hij waard is.

Luco

Bericht door Luco » 26 feb 2008, 19:50

Ik vroeg me af of er vrijwilligers zijn hier op DF die zich wat meer bezig willen houden met autosport.

Tot nu toe doe ik eigenlijk alles alleen (de raceweekenden).
Ik merk gewoon dat ik niet de kans zie om met bandenspanning en dergelijke te expirimenteren omdat de banden tever afgekoeld zijn als ik weer bij de tent ben.
Tevens is de tijd tussen sessies soms zo kort dat het er niet van komt dingen te noteren en dergelijke.

Aangezien ik toch wil proberen steeds verder naar voren te komen in mijn klasse moet het wat proffesioneler.

Daarom zoek ik eigenlijk hulp voor de raceweekenden en eventueel tussendoor om te sleutelen (dat zal sporadisch zijn)
Ik kan geen vergoeding geven, maar slapen in tent/camper kan wel en natuurlijk zorgen wij voor het eten en drinken.

Tevens kan ik dan aanbieden dat je eigen auto hier af en toe op de brug kan.

Heb je interesse of ideeen hoe ik aan mensen kom of hoe jij het ziet, laat het gerust weten.

Een goede PR man-vrouw zou ook welkom zijn.
Goed promomateriaal is aanwezig.

hier de kalender
Auto's A
Donderdag 03 april Trainingsdag
Zondag 06 april Zandvoort
Woensdag 21 mei Zolder
Zondag 25 mei Zandvoort | Sponsordag
weekend 14 - 15 juni Super Race Weekend
Dinsdag 15 juli Spa | Training
Zaterdag 02 augustus Zandvoort
Dinsdag 26 augustus Assen
Vrijdag/zaterdag 12 - 13 september Oschersleben
Zaterdag 18 oktober Zandvoort

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 26 feb 2008, 20:29

Lijkt me opzich heel erg leuk Luco, maar denk dat je wel op zoek bent naar enige kennis wbt autosport/sleutelen?! :wink:

Luco

Bericht door Luco » 26 feb 2008, 20:32

In ieder geval iemand die secuur is en bandjes kan wisselen :D :D
Niet dat na 1 ronde er ineens wielen voorbij komen (op zich niet erg hoor) maar wel als het de mijne zijn :D :D

Voor de rest is in principe alles te leren :)

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 26 feb 2008, 21:11

Luco, rijd jij in auto's A of B?

Als ik met de 325 cup meedoe, dan deel ik altijd de auto. Dan heb ik tijd over en wil ik tijdens jouw race best even in de pits je bandenspanning controleren, wielen wisselen etc. Echt sleutelen kan ik niet goed.

Luco

Bericht door Luco » 26 feb 2008, 21:14

Ik rij auto's A

Dennis, hulp is altijd welkom, maar het is de bedoeling dat er van alles genoteerd en gelogd wordt, dus dan ook evt video analiseren (klinkt heel deftig) om gewoon te proberen beter te worden.
Dus de bedoeling is wel dat het een soort vast ploegje moet zijn.
En ik neem aan dat jij het ook best druk hebt tijdens zon weekend :)

Wel supertof dat je hulp aanbied :D :D

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 27 feb 2008, 13:56

Ok, we spreken weleens wat af, ik vind 't wel leuk om iemand verder te helpen en tips te geven. Misschien kunnen we eens achter elkaar aanrijden als daar mogelijkheid toe is. Niet dat ik je bij kan houden, maar toch. :)

Je kan me herkennen aan een witte E30 325 met startnummer 335.
Als er een kleine krullebol uitstapt is het mijn racemaatje Arnoud.

Luco

Bericht door Luco » 27 feb 2008, 14:34

Rijden jullie niet vooraan in de E 30 cup dan?

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 27 feb 2008, 14:52

Weten we nog niet, nog geen meter in de E30 cup gereden, alleen in de 360 cup. Maar daar hadden wij de enige niet illegale top 10 auto. :)
Gezien de rondetijden van mijn E30 in de vorige setup verwacht ik wel top 10 tijden, maar de klasse wordt dit jaar heel druk bezet met veel nieuwe talenten en goed geprepareerde auto's. Dus ik ben erg benieuwd, spannend wordt 't sowieso.

Luco

Bericht door Luco » 27 feb 2008, 14:55

wat voor tijden reden jullie dan?

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 27 feb 2008, 15:08

Met de E30 al eens een hoge 2.07 gereden. Met het nieuwe onderstel, minder gewicht, stijvere kooi en verse R888's moet er meer inzitten op een mooie dag met vrije baan.

Met de volvo waren de snelste rondjes tussen de 2.19 en 2.23. In de race altijd minder snel ivm 'verkeer'. Ik heb zelf 1 racedag gereden in de 360, met stromende regen. Toen was ik 14e gekwalificeerd. Met mijn kop tegen de voorruit, ramen beslagen en 1 rondje geklokt, want daarna code 60 omdat er iemand al in de Slotemaker op zijn dak lag. :) Schoot lekker op.... Arnoud reed meestal rond plek 10, maar werd op de rechte stukken altijd ingehaald. Zijn auto was voor die tijd een drama. Slecht onderstel (toen ik reed had ik rode Koni's gemonteerd achter ipv die fietspompjes) en zijn blok reed gewoon niet snel, geen koppel onderin. Stuk langzamer dan mijn oude 360. Anyway, Arnoud is snel en een racer pur sang. De E30 wordt rap en ik ben benieuwd wie van ons 't snelste is.

En mijn geheime wapen is de Hugenholtz. Niemand met een E30 gaat daar sneller doorheen dan ik. :) <uche uche hap eigendunk in mijn keel uche uche> :)

Plaats reactie