Speedster (fin...)
-
@Tom: ik was niet van plan iedere week met een emmertje sop naar Oss op en neer te rijden. Feit is dat ik al vanaf half december 2007 bezig ben met dat ding. Boos worden heeft geen zin, maar wordt er onderhand moedeloos van.
En Stéphane, denk dat ik dit traject niet nog een keer aandurf. Eerstvolgende keer dat ik een auto ga kopen moet hij direct speelbaar zijn.
En Stéphane, denk dat ik dit traject niet nog een keer aandurf. Eerstvolgende keer dat ik een auto ga kopen moet hij direct speelbaar zijn.
- Tom V
Was ook niet serieus bedoeld hoor, ik begrijp je frustratie heel goed.allen schreef:@Tom: ik was niet van plan iedere week met een emmertje sop naar Oss op en neer te rijden. Feit is dat ik al vanaf half december 2007 bezig ben met dat ding. Boos worden heeft geen zin, maar wordt er onderhand moedeloos van.
-
Ok, telefoontje van Bas gehad gisteren. Vandaag en morgen zou er weer aan gewerkt worden. Er moet nog wat verzonnen worden voor de bracket van het gaswieltje wat bij de laatste trackday afbrak waarbij ik hem onhandig in de grindbak parkeerde. In de loop van volgende week moet hij toch echt klaar zijn. Daar hoop ik dan ook maar op.
Het humeur was iig al een stuk beter bij mij vandaag en heb daarom maar het leer in de 5 schoongemaakt en opnieuw voorzien van een crèmmetje. Goed voor de huid.
Morgen ff de stofzuiger erdoor en binnenkort eens de wielen wegbrengen voor een opknapbeurt en nieuwe banden. Winterbanden zijn met dit weer alles behalve fijn.
Het humeur was iig al een stuk beter bij mij vandaag en heb daarom maar het leer in de 5 schoongemaakt en opnieuw voorzien van een crèmmetje. Goed voor de huid.

Morgen ff de stofzuiger erdoor en binnenkort eens de wielen wegbrengen voor een opknapbeurt en nieuwe banden. Winterbanden zijn met dit weer alles behalve fijn.

-
Motortje start en draait inmiddels. Resonantie in de aandrijflijn is er nog en wordt uitgezocht. Geen idee hoe lang dat nog gaat duren maar het geduld is op. Ik wil hem pas terug als hij helemaal af is.
In de tussentijd gewinkeld en een rode speedster erbij gekocht bij Kooiman. Donderdag neem ik hem een paar dagen mee omdat ik er even tussenuit wil. Daarna gaat hij weer even terug om de velgen zwart te poedercoaten. De diffusor en raamlijst worden ook zwart gemaakt en een versleten wang van de stoel wordt gefixed. Wie weet is de 3 dan ook wel klaar. :twisted:
In de tussentijd gewinkeld en een rode speedster erbij gekocht bij Kooiman. Donderdag neem ik hem een paar dagen mee omdat ik er even tussenuit wil. Daarna gaat hij weer even terug om de velgen zwart te poedercoaten. De diffusor en raamlijst worden ook zwart gemaakt en een versleten wang van de stoel wordt gefixed. Wie weet is de 3 dan ook wel klaar. :twisted:
-
Stéphane, echt geen idee waar je het over hebt hoor. :twisted: 
Ben er idd een beetje klaar mee nu. 8 Maart is alles iig zoals ik hem de eerste (twee?) maanden wil hebben. Dan moeten we idd eens een leuke fotoshoot maken.
@Tom, zie boven.
SteV6, zolang ik nog 30 keer per seconde kan zeggen dat ik de auto standaard laat moet Maik wachten! Al had hij het wel over 20 pk voor 250 euri... Sta op het punt me expres te verspreken.

Ben er idd een beetje klaar mee nu. 8 Maart is alles iig zoals ik hem de eerste (twee?) maanden wil hebben. Dan moeten we idd eens een leuke fotoshoot maken.
@Tom, zie boven.

SteV6, zolang ik nog 30 keer per seconde kan zeggen dat ik de auto standaard laat moet Maik wachten! Al had hij het wel over 20 pk voor 250 euri... Sta op het punt me expres te verspreken.

- gerard lubbe