Net of dat Fiatje er op verkeerd formaat ingesjopt isRoderic E34T schreef: [img:800:535]http://www.frkhouw.nl/foto/DF@ZV/004.JPG[/img]

Niets ten nadele van het Fiatje, leuk ding hoor!
Net of dat Fiatje er op verkeerd formaat ingesjopt isRoderic E34T schreef: [img:800:535]http://www.frkhouw.nl/foto/DF@ZV/004.JPG[/img]
Voor speedsters en elises valt de premie wel mee, sommigen die overstappen hoeven amper meer te betalen. Voor mij persoonlijk scheelt het wel veel omdat ik veel korting krijg bij mijn eigen verzekering via mijn werk.GTRene schreef:benieuwd Peter, niet onbelangrijk op een auto-forum...Peter Tunissen schreef:Binnenkort misschien wel meer daarover in dit theater.Mark Nauta schreef:Ik ben bang dat je dat echt niet wilt weten!
En nee, zo duur hoeft dat niet te zijn.
heb inderdaad wel eens wat gehoord en dan dacht ik van ..hm...das veel, maarja hoeft maar 1x goed mis te gaan en dan kan het het waard zijn, echter er zijn vaak ook hoge eigen risico's ingebouwd van een paar duizend euro..6.000,- soms wel geloof ik? anyway wat info en tips is altijd welkom 8) maar vaak toch voor de wat beter gestelden qua financien onder ons.
Ben gisteren meegereden met Cor. Voor zover ik kan beoordelen is het verschil met eerst echt bizar. Wat een grip en wat een onderstelHielke schreef:Maar hoe is het nu met de Corvette van Cor gegaan? De semi slicks, het intrax onderstel, de Stop Tech remmen. Ik ben immers nog steeds in de Corvette mood 8)
En hoe is het met Cor zelf gegaan? Tis zo stil geworden.
Hans, vertel jij anders eens wat over het verschil tussen jouw auto en die van hem.
Yep!Ben_968CS schreef: Je ziet aan de curb waar dat is: daar is hij zwartig van het rubber. Enne: niet te hard de bocht in, daar komt onderstuur van...
ja met echt volle polle al die uren gaat er wel wat meer olie door dan "normaal" rijden...en het verbruik ookMarcH schreef:Benzineverbruik heb ik totaal niet op gelet. Aantal rondjes en dus aantal kilometers op het circuit ook niet (maar zijn er wel veel, want bijna continu gereden). Olieverbruik weet ik wel. Ongeveer 1 liter opgestookt.
Marc
- Golf GTI type 1 of 2Energy schreef:Wat is nou trouwens een heel leuk autootje voor op het circuit? Wat je voor weinig geld kan kopen, maar wel erg veel fun heb op het circuit. Dat ALS je schade rijdt, je niet 10.000 de muur in ramt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten