Napraten, foto's & filmpjes van DF @ Zandvoort part III

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Plaats reactie

Mathieu

Bericht door Mathieu » 14 feb 2008, 18:19

Er zullen sterke verhalen genoeg verteld gaan worden naar wij dachten :lol:

ChrisHK

Bericht door ChrisHK » 14 feb 2008, 18:35

Ik heb enorm genoten vandaag! :D

Met de grote jongens kon ik niet meekomen, maar het was erg leuk om weer eens een paar rondjes over Zandvoort te blazen.

Heren organisatie, Peter, BEDANKT! 8)

Mathieu

Bericht door Mathieu » 14 feb 2008, 18:42

Wie waren de grote jongens vandaag?

Geert.

Bericht door Geert. » 14 feb 2008, 18:46

Kees.. we hebben het over postuur toch :wink:

markk

Bericht door markk » 14 feb 2008, 18:54

Geen foto's maar het was gezellig. Nandor even gesproken, Leen even gesproken, Maik even gesproken, IRL kennis gemaakt met Hans, Cor, Jan en anderen.

Altijd leuk.

Verder:
- vervelend schadegevalletje gezien. Ga geen details vermelden maar het deed gewoon pijn aan m'n ogen.
- M3 csl was supermooi en deed erg z'n best. Wie was dat eigenlijk
- Zo'n zwarte Z06 is wel eh bruut zeg als dat vol gas voorbij komt op het rechte stuk
- ik was verbaast over het niveau. Velen stonden op semi-slicks of echte slicks en gingen er echt vol voor.
- heb Andre gemist, die zou toch met z'n 130Cup auto komen ?

Tenslotte, het was echt stervens koud...

Mark.

elogiov6

Bericht door elogiov6 » 14 feb 2008, 19:01

Ook ik heb weer erg genoten. Had het idee dat het weer een stuk beter ging als in september. Ook weer tips and tricks gekregen van oa aiko (nog bedankt!)

Begin was erg lastig baan was nat en alleen ideale lijn was droog. Van de ideale lijn af betekende voor mij 0,0 grip.Toen de baan droog was ging het een stuk harder. Jammer van de schade´s op de baan maar zoiets kan gebeuren.

De engelse boys waren stuk voor stuk echt supersnel, heerlijk om zo een EVO voorbij te zien blazen.

Organisatie heel erg bedankt en ik kijk uit naar de volgende DF trackday!

Herman Gast

Bericht door Herman Gast » 14 feb 2008, 19:16

Vervelend schadegevalletje, details volgen later, maar wat een fijne mederijders die meteen voor je klaar staan :!:

Calavera

Bericht door Calavera » 14 feb 2008, 19:30

Vandaag errug genoten. Super geregeld allemaal. En idd de respect voor de big boys met big toys :) Wat ging dat hard zeg!

ChrisHK

Bericht door ChrisHK » 14 feb 2008, 19:31

Mathieu schreef:Wie waren de grote jongens vandaag?
De heren met Impreza's, Lancers, M3's, Speedsters etc etc...

Met mijn +/- 100 PK en straatbanden had ik geen recht van spreken vandaag...

@ Herman, mooi balen man! :?

Tom

Bericht door Tom » 14 feb 2008, 19:34

ChrisHK schreef:De heren met Impreza's, Lancers, M3's, Speedsters etc etc...

Met mijn +/- 100 PK en straatbanden had ik geen recht van spreken vandaag...
Het heet hier driving-fun, als je maar lol hebt 8)
Enne stel je even voor!

atomchris

Bericht door atomchris » 14 feb 2008, 19:36

het was echt gaaf!!!paar rondjes meegereden met mad maik :wink: heerlijk!!!!!

leuke combo een m5 station met een m3 csl erachter op een trailer :shock:

wie was dat??????die ging als een beest over die baan echt heel cool!!!! 8) 8) 8) kon echt wel een potje sturen,vooral toen ie even achter de evo's aanging!!!! :shock: 8) 8)

Dennis van der Schoot

Bericht door Dennis van der Schoot » 14 feb 2008, 19:40

Heb nog geen foto of filmpje gezien,volgens mij was er op Zandvoort helemaal niets te doen, :wink: beetje lopen opscheppen dat het zo gaaf was en zo,bewijs,bewijs willen we zien :D

Rupie

Bericht door Rupie » 14 feb 2008, 19:45

Zo, we zijn er weer. Ik heb geweldig genoten. Moet iedereen de complimenten maken voor het rijgedrag. Voorbeeldig zoals mensen netjes richting aangaven en voor andere deelnemers opzij gingen. Hoop dat hetzelfde voor mijn rijgedrag geldt.

Over de setup van mijn auto ben ik helemaal tevreden. Misschien alleen nog een set andere banden en een sperdif. Moet zeggen dat de runflats bridgestone potenza's zich goed gehouden hebben. Gleed wel af en toe weg, ging na aanpassing bandenspanning wel beter, maar hier valt denk ik nog wel verbetering te maken.

Heb een geweldige race gehad met Jan Ozephius. Weet niet of hij het zo ervaren heeft, maar ik heb zon twee rondjes achter 'm gereden. Hij kwam niet weg maar ik kwam ook niet langs de e46 m3.

Voor herhaling vatbaar!

Oh, rondetijd 2.12. Hoop dat een beetje voorbeeldig is :D Andre? :D

RVV

Bericht door RVV » 14 feb 2008, 19:48

christiaan linneweever schreef: leuke combo een m5 station met een m3 csl erachter op een trailer :shock:

wie was dat??????die ging als een beest over die baan echt heel cool!!!! 8) 8) 8) kon echt wel een potje sturen,vooral toen ie even achter de evo's aanging!!!! :shock: 8) 8)

Klinkt als dit (de eigenaar dan), ik dacht dat Dick Hoekendijk de remmerij heeft geleverd voor die CSL.

http://www.petrolhead.nl/2007/08/video_ ... m3_csl.php

Luco

Bericht door Luco » 14 feb 2008, 19:51

Was echt koud, kut dat Mickey's niet open was
Wel leuk om een aantal mensen in levende lijve te zien
Heb wel gebaald dat mijn eigen auto nog niet klaar was, volgende keer ben ik er zeker bij.
Zou nog even met Elmar meerijden, maar moest nog even wat kuipjes ophalen en toen was het zon beetje te laat, mijn eigen schuld
Chris, waar was je nou ineens :?:
Alles was goed georganiseerd vanaf de zijlijn te zien :D

Rupie

Bericht door Rupie » 14 feb 2008, 19:56

Kenteken komt overeen. Ene Steve kwam met de m5 en aanhanger aanrijden. Waren niet zijn eigen auto's. Was voor klanten...
Rico v Velzen schreef:
christiaan linneweever schreef: leuke combo een m5 station met een m3 csl erachter op een trailer :shock:

Klinkt als dit (de eigenaar dan), ik dacht dat Dick Hoekendijk de remmerij heeft geleverd voor die CSL.

Andre

Bericht door Andre » 14 feb 2008, 19:58

Ja jammer dat ik er niet bij was.

Zat me vandaag en gisteren allemaal tegen. Met zowel de 130i cup als montage sperdiff 135i. De 135i is weer klaar. Maar de 130i cup nog niet. Een keering in de bak lekte olie. Kon zo snel niet meer klaar. Was een speciale keering is moet besteld worden. Volgende keer ben ik erbij met de cup.

Ik was eerst nog van plan om te komen. Maar kon me er niet toe zetten met de mechanische tegenslagen.

Ruben 2.12 is zeker goed op straatbanden 205 breed ook nog op 17 inch. Keurig. Onderstel moet inderdaad super zijn.

Ik heb weer veel gemist hoor ik wel.

Xave30

Bericht door Xave30 » 14 feb 2008, 20:12

Interessante donderdag midddag'was het zeker
Heb genoten van het aankijken en foto's schieten.

Met ander DF'ers praten heb ik weinig kunnen doen. :(

Zal me fotos plaatsen zodra ik die laat ontwikkelen.

VLA

Bericht door VLA » 14 feb 2008, 20:25

Was zeker leuk vandaag, in het begin had ik echt weinig grip omdat de baan nogal nat was... maar later op de middag was ie lekker opgedroogd en ging het al stukken beter. Ik ging niet echt hard, maar had genoeg plezier met een standaard Civicje.

Ook nog meegereden met de Lotus van Rob, dat ging erg lekker, ding was erg snel... en waanzinnig veel grip in de bochten (en dat met straatbandjes!)

Heb me erg vermaakt vandaag, en niveau was ook erg goed. Er werd niet aggresief gereden en alles was goed geregeld. Dit soort dagen mogen er wel vaker komen.

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 14 feb 2008, 20:28

Klinkt als wederom een leuke dag :) Zou nog even gaan kijken maar ik was te laat uit me nest lol, en moest nog van alles regelen.

atomchris

Bericht door atomchris » 14 feb 2008, 20:40

Rico v Velzen schreef:

yep dat is hem.....hebbe hebbe hebbe!!!! :shock: wat een geluid!
ben benieuwd naar de fotoos!!! 8)

Hendrik Kinderman

Bericht door Hendrik Kinderman » 14 feb 2008, 20:42

Waren er schades??? vanwege de (mot)regen? Sterkte dan!

Maarreh, foto's zou ik (en anderen ook) denk ik heel graag willen zien!!! :wink:

Wint

Bericht door Wint » 14 feb 2008, 20:55

Het was m'n eerste keer Zandvoort, vond dat er inderdaad erg netjes werd gereden.
Iedereen hield rekening met elkaar, en gelukkig geen aso's op de baan.
De eerste 2 uur vlaggen was best wel koud..., tenminste voor de eerste 5 kwartier, daarna voelde ik niet eens meer dat het koud was. :wink:
Ook voor het eerst de R888 uitgeprobeerd, wat een grip zeg! 8)
Laatste 6 rondjes nog met de Dax meegereden, en dat is toch wel een hele andere beleving van circuitrijden zeg!
Zonde van de diverse schades, maar gelukkig kwam iedereen weer zelfstandig de auto uit.
Volgende keer ben ik er weer bij. :)
Laatst gewijzigd door Wint op 14 feb 2008, 20:57, 2 keer totaal gewijzigd.

Hans R
Auto: Jeep Rubicon

Bericht door Hans R » 14 feb 2008, 20:56

Wat een TOP dag! :D Het begon met verzamelen bij mij thuis, Rob (wint), Ferdinand en Mark Nauta daarna ff aanhaken bij het treintje in leiden, begon het ineens te regenen zeg.. :? niet hard maar toch k.. was bijna terug gereden om de Mini te halen. Maarja.. eerst ff vlaggen daarna zien we wel weer. Begon idd iets later maar het is toch lang zat die paar uurtjes hoewel op het laatst werd het echt leuk, baan droog en ik had de smaak te pakken, steeds meer vertrouwen in de Dax 8) Dat ding doet het echt super verbruikt wel wat.. maar wat een lol zeg! Die smile was niet meer weg te slaan!!
Schijnt dat de Dax ook goed dienst doet als vlammenwerper :shock: Was flink aan het vlammen voor de tarzanbocht.. :wink: Foto's volgen nog..

Wanneer gaan we weer? Bedankt Peter en de rest van de organisatie! Was super, en iedereen rijd zoals het hoort op dit soort dagen. Hulde!

Plaats reactie