Dank je wel Michel!
Ben d'r inderdaad 1x flink vanaf geschoten daar haha, 2 x kunnen opvangen maar toen ik de derde ' zwieper ' maakte ging ik het gras op en was het gedaan.
Maar dat hoef ik jou dan niet te vertellen!

Hielke schreef:Die 2.03,98 van Elmar is volgens mij ook een record voor die auto. En dat dan nog wel in die kille omstandigheden. Knap.
Heb je in de winter nog wat aan de remmerij kunnen doen Elmar? Trekt ie nog steeds scheve schaatsen bij het hard aanremmen?
Elmar, heeft dat iets te maken met macho gedrag of die oerkrachten die omhoog komen als er iemand van het andere geslacht naast je zit ?Elmar schreef:Het was weer de oudste dochter van Cor die naast me zat, zij zat er ook al naast met de CBR 07, waar ik de hoogste snelheid met de Viper klokte. Ze moet misschien ook maar mee rijden met de Time Attack.
Ja, dat had ik met name in Audi-S. En heb het mezelf ook niet echt afgeleerd donderdagmiddagBen_968CS schreef:Enne: niet te hard de bocht in, daar komt onderstuur van...
Rico v Velzen schreef:Jan Ozephius schreef:
Peter en de andere organisatoren en ook alle DF rijders: heel erg bedankt. Ik heb weer een super middag gehad.
En, fijn ook dat zovelen voor mij opzij gingen.![]()
Of was dat uit angst voor mijn mogelijke lompheid?
In de spiegels zie je ook niet zoveel verschil tussen de jouwe en de CSL
Dat zal wel via Quartz bij Fortis zijn? Dat is een bekende verzekering in de speedster/elise wereld. Maar via hun zijn niet alle circuitdagen verzekerd, omdat een circuitdag aan behoorlijk strenge eisen moet voldoen. Ik denk dat een DF circuitdag niet gedekt is door hun (hoop het wel voor Herman iig...).Stéphane schreef:Off topic hier, maar ook weer niet helemaal: Ik heb mijn Elise nu verzekerd via een verzekeraar inclusief circuitdekking voor het hele jaar tegen taxatiewaarde ook nog eens. Stuur me even een PBtje voor details, Christiaan.christiaan linneweever schreef:.....We gaan alleen bij LoT rijden(lotus on track)dan zijn we namelijk gewoon verzekerd........is net ff iets fijner(zie zwarte speedster)![]()
Maik schreef:Dat zal wel via Quartz bij Fortis zijn? Dat is een bekende verzekering in de speedster/elise wereld. Maar via hun zijn niet alle circuitdagen verzekerd, omdat een circuitdag aan behoorlijk strenge eisen moet voldoen. Ik denk dat een DF circuitdag niet gedekt is door hun (hoop het wel voor Herman iig...).Stéphane schreef:Off topic hier, maar ook weer niet helemaal: Ik heb mijn Elise nu verzekerd via een verzekeraar inclusief circuitdekking voor het hele jaar tegen taxatiewaarde ook nog eens. Stuur me even een PBtje voor details, Christiaan.christiaan linneweever schreef:.....We gaan alleen bij LoT rijden(lotus on track)dan zijn we namelijk gewoon verzekerd........is net ff iets fijner(zie zwarte speedster)![]()
Mooie verhalen hier! De thuisblijvers zullen wel lekker jaloers zijn![]()
benieuwd Peter, niet onbelangrijk op een auto-forum...Peter Tunissen schreef:Binnenkort misschien wel meer daarover in dit theater.Mark Nauta schreef:Ik ben bang dat je dat echt niet wilt weten!
En nee, zo duur hoeft dat niet te zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten