Zodra het mooier weer is, zal ik ook nog mooiere foto's kunnen maken... 8)
Moet nog wel veel leren... En volgende keer zal ik wat meer rond de baan gaan lopen...

Vond het te koud om veel te lopen... :twisted:
Klopt, ik heb je de eerste 2 uur goed kunnen observeren. Ik was aan het marshallen in de vodaphone bocht. Was leuk om te zien je het steeds beter ging door die bocht. Ook je 'uitstapje' heb ik goed gade kunnen slaanE30-Amateur schreef:@ hugo
Het viel me inderdaad op dat je het behoorlijk bij hield, ik moet ook wel zeggen dat ik veel bochten of te hard indook of te vroeg instuurde, en dan heb ik nog het geluk gehad dat Dieseltourist me nog wat nuttige tips heeft gegeven.
Maar voor mijn debuut op en circuit was ik absoluut niet ontevreden.
Verbeterpunten zullen er ongetwijfeld nog wel een heel a4-tje vol zijn.
Ik weet wel dat ik ga sparen voor een andere lens... Nu nog ff denken wat voor lens... :twisted:Mtechnik schreef:Roderic E34T schreef:Ik gebruik een Sony @100.![]()
Je bent goed op pad. Ben benieuwd hoe ze met stafief zouden zien.
Had mijn statief bij maar nog ff wachten hoe die van mij uitkomen.
Ben, neem dezelfde kleur als de grondlak. Dan zie je de steenslag niet.Ben_968CS schreef:Niemand is kennelijk zo indiscreet om foto's van mijn schadegevalletje te posten. Maakt mij niet uit hoor, t'is part of the game.
Beetje off-topic: mijn auto gaat geheel worden overgespoten en ik moet nadenken over een nieuwe kleur cq. uiterlijk voor de CS. Iemand suggesties?
Prachtig filmpje, camera positie helemaal goed. Begin tweede helft super gereden. Vol in de toeren en het vermogen. Is dat nou je roze papiertje op je dashboard?Francisco schreef:
thanx. er zit nu een H&R coil over setje onder. slicks vind ik de moeite niet. vanaf volgende maand staat ie bij de nordschleife.
volgend jaar weer DF zandvoort?
Off topic hier, maar ook weer niet helemaal: Ik heb mijn Elise nu verzekerd via een verzekeraar inclusief circuitdekking voor het hele jaar tegen taxatiewaarde ook nog eens. Stuur me even een PBtje voor details, Christiaan.christiaan linneweever schreef:.....We gaan alleen bij LoT rijden(lotus on track)dan zijn we namelijk gewoon verzekerd........is net ff iets fijner(zie zwarte speedster)![]()
Ben_968CS schreef: Beetje off-topic: mijn auto gaat geheel worden overgespoten en ik moet nadenken over een nieuwe kleur cq. uiterlijk voor de CS. Iemand suggesties?
ik had er ook eenMark Nauta schreef:Ja klopt, laat dat nu net de zoon van Harry-944-basic zijnluco hornsveld schreef:die derde rijd er al in die kleuren in de porsche cup dacht ik. Vind het een beetje makkelijk van je om die laatste 2 te posten Harry, zoek je teammates
![]()
.
Jan Ozephius schreef:
Peter en de andere organisatoren en ook alle DF rijders: heel erg bedankt. Ik heb weer een super middag gehad.
En, fijn ook dat zovelen voor mij opzij gingen.![]()
Of was dat uit angst voor mijn mogelijke lompheid?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten