Dit bedachten wij ons later ook. En dit is waarschijnlijk de oorzaak van een deel van de verwarring, kan me dat achteraf gezien ook heel goed voorstellen. Bij ERAN is dat inderdaad ook zo.Aram schreef:Ik denk namelijk dat de meeste mensen dachten dat deze box van de organsatie i.o.d. dergelijks was.
Maar het was toch een echt een actie van mij en het geld van drie personen om een pitbox te gaan huren. Misschien dat een ieder zich ook kan voorstellen dat het voor ons een beetje zuur was dat wij na het trekken van de flappen, opeens andere auto's de pitbox binnen zien komen. Maar je hebt helemaal gelijk, dit is absoluut geen scheve gezichten waard zeker bij een verder heerlijke DF-trackday dag. Misverstandje, vergeten en klaar. Volgende keer gewoon een pitbox van de organisatie, of vooraf een pitbox kunnen reserveren tegelijk met het inschrijven voor de baantijd.
Wat betreft de bussen benzine. Die mogen nooit en te nimmer (nergens niet) IN een pitbox staan. Jan en allemaal loopt daar met peuken in de mond rond. Wij staan daar de sleutelen, pief-paf-poef, iemand anders zijn benzine bezorgt ons een apart kapsel. Kom, dat moet je toch kunnen begrijpen.

En inderdaad, wij hadden ook jerrycans bij ons, maar die stonden in een bus op de paddock. Enige jerrycan in de pitbox (lag op de grond met een doek erop) was een lege!! Stelregel, geen volle jerrycan in de pitbox, dus zeker geen 4 of 5 op een rijtje.
Zullen we het vanaf nu weer over de leuke dingen hebben. Wil zo graag dat een perfecte dag als gisteren niet de boeken ingaat als een eeuwig gekibbel over een pitboxje.