Help mijn rijplezier staat onder zware druk. De jacht is....
- Hans
Haha, ja dat is altijd leuk. Talk to the hand bitch. [IMG:19:15]http://i119.photobucket.com/albums/o138 ... ies/we.gif[/img]Tom schreef:Toen ze weer achter me zat mooi dat elektrische zonneding omhoog gedaan zodat ik niet tegen die kop van d'r aan hoef te kijken![]()
-
Rico v Velzen schreef:
Rob ik ben toch vrij op het op mijn manier te doen ?
Dat jij het op een andere manier hebt gedaan was jou keuze, ik ga verder niet betwisten wat de beste manier is.
Met wel of niet boeien bedoel ik dat ik de auto altijd nog wel kan inruilen.... op iets.
Tuurlijk ben je dat. Ik zal me verder ook onthouden van commentaar.
Succes met de verkoop, en sterkte met de nieuwe aankoop

- Sander
Herkenbaar!!Tom schreef:verhaal
Misschien komen die verhalen juist wel na het wassen

Ik had vandaag ook even de auto gewassen, en ach nog even een stukje rijden door de landweggetje's (waar 60 is toegestaan) vanaf Niekerk.
Heerlijke stukjes zitten ertussen waar je overzichtelijk even je gas in kan trappen voor het betere bochtenwerk (overschrijding max 10/20km)..
Totdat je stel voetgangers/fietsers tegekomt en rustig aan passeert.
Krijg je me daar toch vingers

Dusss.. de mensheid accepteerd echt niks meer

Maar heb vandaag de M3 nog zien staan bij Rico zijn werk 8)

- Dennis Cavallino
Je moet het gewoon omdraaien.
Zodra die fietsers en voetgangers opdoemen, dan zet je je auto stil in de berm. Motor uit. Doet je raampje omlaag en roept:
Hardloper zijn doodlopers!!!
of
ZO DAT GING MAAR NET GOED, ASO!!
Als we dat nu allemaal gaan doen, moet je eens kijken hoe snel we de rollen omdraaien in dit land!
Zodra die fietsers en voetgangers opdoemen, dan zet je je auto stil in de berm. Motor uit. Doet je raampje omlaag en roept:
of
Als we dat nu allemaal gaan doen, moet je eens kijken hoe snel we de rollen omdraaien in dit land!

- Kasteel
En in geval van Nordic walking:Dennis Cavallino schreef:Je moet het gewoon omdraaien.
of
LUL JE BENT JE SKIES VERGETEN!!
- Macboy
- Macboy
Ja dat kun je wel zeggenTom944 schreef:Soort jaarlijks twijfelpunt van Rico?

Rico heeft volgens mij wat gekocht of besteld. Een 135i mogelijk en zijn M3 ingeruild (mooie prijs voor gekregen) of zijn 325i Touring ingeruild en een E90 325i touringRico v Velzen schreef:Mark en Hielke ik roep ook niet dat een M3 een ultieme stuurauto is hé![]()
Een Coopertje S is meer stuurauto dan een M3 om even mijn eigen ervaring op te sommen.
Het is natuurlijk leuk dat iedereen al weer bezig is met the NEXT thing.
Wat is de vervanger van de M3 het ultieme Driving fun voor Rico.. dan zeg ik lees mijn bijdrage's in deze thread nog eens door. Gezien de hele toestand is voor mij de vraag of ik wel een auto moet zoeken die ultieme Driving fun bied, de M3 bied mij persoonlijk al ultieme Driving fun, maar ondertussen is wel bekend wat voor mij de gevolgen daarvan zijn en nee daar hoeven we niet opnieuw over uit te wijden daar heb ik al genoeg over geschreven.
Wat moet ik nou met zo'n EVO ? Dat schiet toch helemaal niet op ? Dat lost toch niet het probleem op wat ik heb geschetst ?
Donkervoorts achtigen precies hetzelfde... zijn allemaal dikke scheurijzers, prachtig allemaal, maar om te "scheuren" kan ik net zo goed de M3 houden. Dat opvallende en dagelijks onbruikbaar spul is niks voor mij. Een roadster? ook niet.. Leuk als je kunt kiezen uit 4 auto's elk eentje voor je gemoedrust van dat moment maar zoiets is niks voor mij.
Robin heeft het best wel voor mekaar met zo'n 335i serieus, maar ik hoef geen 335i.
Sinds jaren heb ik geen concrete opvolger voor een auto die ik heb in het hoofd. Ik wist altijd precies wat de volgende auto zou worden. A3 turbo opvolger moest en zou de S3 worden. Arosa 16V opvolger moest en zou een Cooper S worden.. 120d next thing een 130i.. De M3 moest niet beslist de opvolger van de 130i worden maar omdat dit zo uitkwam gebeurde dat gewoon. Opvolger van de M3 ? Ik weet het gewoon niet.
Zolang ik die M3 heb kan ik me daar ook niet op focussen. Ook al is een Van der Velden edition Leon sneller op Zandvoort en veegt een 130i dre edtion een M3 elke drift aan of laat een 335i reen M3 voor dood achter bij de stoplichten..
Als ik precies wist wat ik wilde ging ik wel de auto inruilen bij een dealer, dat is altijd de weg van de minste weerstand om een andere auto te kopen.
Mischien moet ik de cirkel an altijd maar een betere snellere opvolger doorbreken en straks inderdaad een e60 525i kopen.. (en nee dit zoek ik ook niet).
Pas als ik de M3 verkocht heb en niet eerder ga ik me bezig houden met een opvolger en niet eerder. Ik zit mezelf anders gewoon voor de gek te houden.
En word de M3 niet verkocht ? Dan ook geen opvolger simpel.