Mark Nauta - ///M power + Lexus CT200h
- frank de jonge
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
-
René130i
- InjectTheVenom
Waar was dat? Ik wil diefstal een keer bij mijn verzekering laten zetten maar die moeten dan eerst een klasse 3 alarm er op hebbenMarcel van Meerbeek schreef:Voor mijn 323ti heb ik toentertijd het alarmsysteem (klasse 3) gewoon bij de BMW laten inbouwen. Koste iets van 500 euro, met certificaat en bediening gewoon op de originele sleutels.
-
M@rcel
BMW Den Haag, maar iedere BMW dealer doet dat volgens mij?InjectTheVenom schreef:Waar was dat? Ik wil diefstal een keer bij mijn verzekering laten zetten maar die moeten dan eerst een klasse 3 alarm er op hebbenMarcel van Meerbeek schreef:Voor mijn 323ti heb ik toentertijd het alarmsysteem (klasse 3) gewoon bij de BMW laten inbouwen. Koste iets van 500 euro, met certificaat en bediening gewoon op de originele sleutels.Zou alles het liefst zelf inbouwen maar dan komt er waarschijnlijk geen certificaat tenzij het voor een keurende instantie geen probleem zou zijn.
- Carl Coussens
-
////Maikel
- RVV
Slaapkop op pagina 2 staat al een foto van het interieur, weliswaar niet door Mark zelf geschoten, maar hij is waarheidsgetrouwallen schreef:Laat iemand Macboy waarschuwen. Ik had begrepend dat er vandaag ook wel een foto van het interieur gepost zou worden hier! Schiet op Nauta!
[img:400:400]http://images1.speurders.nl/images/37/3 ... 5031_3.jpg[/img]
-
OnlineMartijnGizmo
-
allen
@Rico: met die rommel achterin en het kordeltje dat slap hankt kun je toch onmokelijk tevreden zijn met zo'n foto? Een E36 verdiend beter! 
@Martijn: donderdak kaat deze m3 rondjes rijden op Zandvoort... Naast het circuit deze keer in het keval van Mark. Peter wordt vast bedankt dat het niet op vrijdak was.
Is er iets mis met de g Mark? Martijn?
@Martijn: donderdak kaat deze m3 rondjes rijden op Zandvoort... Naast het circuit deze keer in het keval van Mark. Peter wordt vast bedankt dat het niet op vrijdak was.
Is er iets mis met de g Mark? Martijn?
- Downforce Dennis
Heerlijk om dit te lezen Mark, je enthousiasme straalt ervan af, SUPER!!
Erg veel plezier gewenst met deze hele gave bak! Maar zo te horen komt dat wel goed
Origineel uitlaatje op de kop tikken is idd een goed idee.
Mss klein puntje van kritiek: Het stuur vind ik afschuwelijk, mss eens uitkijken naar een e30 M3 M-technic II eventueel in alcantara? Prachtige stuurtjes en de diameter is iets kleiner dan die van e36/e34.
Have fun kerel!
Erg veel plezier gewenst met deze hele gave bak! Maar zo te horen komt dat wel goed
Origineel uitlaatje op de kop tikken is idd een goed idee.
Mss klein puntje van kritiek: Het stuur vind ik afschuwelijk, mss eens uitkijken naar een e30 M3 M-technic II eventueel in alcantara? Prachtige stuurtjes en de diameter is iets kleiner dan die van e36/e34.
Have fun kerel!
- Mark Nauta
Lol @ Martijn over mijn k=g
.
Vandaag even de auto goed gewassen en daarna even snel een paar foto's gemaakt. Met snel bedoel ik dan ook echt snel, dus 2 minuten. Moest meteen door naar Dieren om een uitlaat te halen. Heb een schitterende einddemper op de kop getikt. Hij ziet er nog als nieuw uit en komt er vrijdak (:P) onder.
Vandaag dus verder weinig gereden (uitlaat opgehaald met Passat
), maar dat ga ik morgen zeker weer goed maken
.
Voor jullie fappers hier even een paar foto's. Later de week zullen er vast en zeker meer volgen
. Dan volgen er ook nog wel foto's van het interieur.

Vandaag even de auto goed gewassen en daarna even snel een paar foto's gemaakt. Met snel bedoel ik dan ook echt snel, dus 2 minuten. Moest meteen door naar Dieren om een uitlaat te halen. Heb een schitterende einddemper op de kop getikt. Hij ziet er nog als nieuw uit en komt er vrijdak (:P) onder.
Vandaag dus verder weinig gereden (uitlaat opgehaald met Passat
Voor jullie fappers hier even een paar foto's. Later de week zullen er vast en zeker meer volgen
Laatst gewijzigd door Mark Nauta op 09 mar 2009, 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mark Nauta
Dat weet ik wel.....die zijn niet geweldigEnergy schreef:Prachtige bak! Weet alleen nog niet of ik de achterlichten mooi vind.
Ik heb de papieren even doorgenomen die ik er bij heb gekregen en daar viel in een rapport af te lezen dat hij voor wat camber heeft. Ook bij mijn dealer zei hij al dat ie waarschijnlijk camberplates heeft. Wel weet ik dat hij voor Koni's heeft zitten.
Wie kan mij zeggen wat dit rapport exact betekent En waarom is links en rechts voor ongelijk??
Voor:
Caster 5˚18' 0˚22' 5˚41'
Camber -1˚12' 0˚17' -1˚30'
Sporing 0˚03' 0˚06' 0˚03'
Ingesloten hoek 16˚04' 15˚23'
KPI --- ---
Uitspoor in de bocht
Asverzet -2.54
Achter
Caster 5˚18' 0˚22' 5˚41'
Camber -1˚12' 0˚17' -1˚30'
Sporing 0˚03' 0˚06' 0˚03'
Stuw/rijlijn 0˚00'
Asverzet ---
Caster --- ---
-
Xave30
Hoera de foto's zijn er. 8)
Ik had wat meer camber ooit links voor maar dat kwam door een kapotte Bilstein demper.
De waardes op het rapport zijn allemaal hoeken.
Het kan zijn dat jouw camber plates niet gelijk gesteld zijn, en opzettelijk zo gesteld. Als het bestuurder erin zit zakt het linker kant tuurlijk wat.
http://www.answers.com/topic/camber-ang ... technology
http://www.answers.com/topic/caster-angle
Bert //M3 kun je alles goed uitleggen zeker.
Ik had wat meer camber ooit links voor maar dat kwam door een kapotte Bilstein demper.
De waardes op het rapport zijn allemaal hoeken.
Het kan zijn dat jouw camber plates niet gelijk gesteld zijn, en opzettelijk zo gesteld. Als het bestuurder erin zit zakt het linker kant tuurlijk wat.
http://www.answers.com/topic/camber-ang ... technology
http://www.answers.com/topic/caster-angle
Bert //M3 kun je alles goed uitleggen zeker.
Was je bij mij in de buurt 8)Mark Nauta schreef:Moest meteen door naar Dieren ..
-
HSR
Het verschil tussen je linker en rechter camberverhouding is triviaal te noemen. Het is immer nagenoeg onmogelijk om ze allebei gelijk te zetten. Daarbij lijkt het me sterk dat je M3 camberplates heeft gezien je maar +/- 1 graad negatief hebt. Of is het normaliter onmogelijk om uberhaupt negatief camber te creeren op een E36 M3?