Audi Q5
- Niall
Audi Q5
Vind het wel een geslaagd ontwerp:
[img:800:600]http://images.worldcarfans.com/articles ... Mini2L.jpg[/img]
[img:800:600]http://images.worldcarfans.com/articles ... Mini3L.jpg[/img]
http://www.worldcarfans.com/9080207.010 ... -photoshop
[img:800:600]http://images.worldcarfans.com/articles ... Mini2L.jpg[/img]
[img:800:600]http://images.worldcarfans.com/articles ... Mini3L.jpg[/img]
http://www.worldcarfans.com/9080207.010 ... -photoshop
- Hendrik Kinderman
- frank de jonge
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
-
Femme schreef:De Audi-designers hebben weer overuren moeten draaien om dit ontwerp te produceren.

Hier wat foto's van de Audi ontwerper:
[img:700:525]http://img262.imageshack.us/img262/7510/patiencera2.jpg[/img]
[img:700:525]http://img172.imageshack.us/img172/6091/slaapyj4.jpg[/img]
[img:525:700]http://img113.imageshack.us/img113/5724/slaap2ju3.jpg[/img]
[img:700:525]http://img262.imageshack.us/img262/5092 ... ce2wm0.jpg[/img]
(overigens zelf gemaakt ooit

- RVV
Femme schreef:De Audi-designers hebben weer overuren moeten draaien om dit ontwerp te produceren.
Ja het was weer a hell of a job op het hoofd design center van Audi..gelukkig hadden ze nog genoeg voorbeelden

[img::]http://www.polskaya.be/uploadedimages/wc2.jpg[/img]
- Macboy
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
- Macboy
- M-bitious
- Sperdy
ha Macboy en mi-bitious,
In mijn posten zet ik altijd, welliswaar wat overdrachtelijk, maar toch zo oprecht mogelijk, mijn standpunten neer over onze auto-zaken. Vanzelfsprekend, en ik ben op dit punt wel eens aangesproken, heeft niets van wat ik schrijf betrekking op ons: DF-enthousiasten. Ben ook geen Joran vd Sloot, die dan weer dit en dan weer dat beweert, al naar gelang de wind waait en de pet staat.
Genuanceerd zijn is voor slechte politici, die op zoek zijn naar 'haalbaarheid' en een compromis. Een standpunt moet je neerzetten, en het dan daar over hebben. Wij, DF leden, zijn geen politici. Wij roepen en schrijven, met passie, over (op voetballen na dan) het absoluut onbelangrijkste onderwerp dat de heer ons heeft gegeven: automobielen.
Daarom juist zijn karikaturen over dit onderwerp leuk en hebben bovendien meer zeggingskracht. Aan de ene kant zijn mijn posten een knipoog maar aan de andere kant ook oprecht bedoelt. Ik kan niet anders reageren, en kijk nu nog een keer naar het plaatje van hierboven afgebeelde Audi, dan hoe ik heb gedaan. Dergelijke voertuigen spreken mij volstrekt niet aan, maar dan ook volstrekt niet. Ze zijn te groot, veel te veel plaatwerk, ga zo maar door. Dat vind ik ook van BMW X5(t/m12), Porsche Cayenne peper, Toyota Landracer en de Mitsubishi Voetzoeker e.v.a.
Waarom bestaan deze auto's? Gewoon, omdat wij rijke Westerlingen deze kopen. De verkoper vertelt met gepaste trots en graagte, aan de ICT Manager in pak, dat deze auto 'low gearing' heeft, 5(!) wiel aangedreven is (ik geloof het direct dat het reserve wiel, wanneer de penibele situatie daar om vraagt, ook wordt aangedreven door het all-wheel systeem) en een lier heeft.
Beste mensen, de vraag die opkomt is toch niet tegen te houden: welke westerse ICT-manager maakt gebruik van deze mogelijkheden? Geen enkele natuurlijk.
Maar, dit laatste is niet zo zeer mijn punt. Mensen kopen maar wat ze mooi vinden, ik doe dat ook en ben geen haar beter op dit punt. Nee, mijn reactie was een ingeving, aanschouwende dit ontwerp. En dan kan ik niets anders zeggen dan wat ik heb gezegd. Snap je wel?
In mijn posten zet ik altijd, welliswaar wat overdrachtelijk, maar toch zo oprecht mogelijk, mijn standpunten neer over onze auto-zaken. Vanzelfsprekend, en ik ben op dit punt wel eens aangesproken, heeft niets van wat ik schrijf betrekking op ons: DF-enthousiasten. Ben ook geen Joran vd Sloot, die dan weer dit en dan weer dat beweert, al naar gelang de wind waait en de pet staat.
Genuanceerd zijn is voor slechte politici, die op zoek zijn naar 'haalbaarheid' en een compromis. Een standpunt moet je neerzetten, en het dan daar over hebben. Wij, DF leden, zijn geen politici. Wij roepen en schrijven, met passie, over (op voetballen na dan) het absoluut onbelangrijkste onderwerp dat de heer ons heeft gegeven: automobielen.
Daarom juist zijn karikaturen over dit onderwerp leuk en hebben bovendien meer zeggingskracht. Aan de ene kant zijn mijn posten een knipoog maar aan de andere kant ook oprecht bedoelt. Ik kan niet anders reageren, en kijk nu nog een keer naar het plaatje van hierboven afgebeelde Audi, dan hoe ik heb gedaan. Dergelijke voertuigen spreken mij volstrekt niet aan, maar dan ook volstrekt niet. Ze zijn te groot, veel te veel plaatwerk, ga zo maar door. Dat vind ik ook van BMW X5(t/m12), Porsche Cayenne peper, Toyota Landracer en de Mitsubishi Voetzoeker e.v.a.
Waarom bestaan deze auto's? Gewoon, omdat wij rijke Westerlingen deze kopen. De verkoper vertelt met gepaste trots en graagte, aan de ICT Manager in pak, dat deze auto 'low gearing' heeft, 5(!) wiel aangedreven is (ik geloof het direct dat het reserve wiel, wanneer de penibele situatie daar om vraagt, ook wordt aangedreven door het all-wheel systeem) en een lier heeft.
Beste mensen, de vraag die opkomt is toch niet tegen te houden: welke westerse ICT-manager maakt gebruik van deze mogelijkheden? Geen enkele natuurlijk.
Maar, dit laatste is niet zo zeer mijn punt. Mensen kopen maar wat ze mooi vinden, ik doe dat ook en ben geen haar beter op dit punt. Nee, mijn reactie was een ingeving, aanschouwende dit ontwerp. En dan kan ik niets anders zeggen dan wat ik heb gezegd. Snap je wel?
- Roman
In NL niet nee, maar buiten NL waar je meer mogelijkheid heb om wat van de mogelijkheden te testen zie je het vaker hoor.Ferdinand schreef: Beste mensen, de vraag die opkomt is toch niet tegen te houden: welke westerse ICT-manager maakt gebruik van deze mogelijkheden? Geen enkele natuurlijk.
Ben genoeg keren Range Rovers (Sport ook), Cayenne's, (nieuwe) Landcruisers, X5's en Q7's en meer tegengekomen tijdens het offroaden. Alleen kunnen ze uiteraard niet volgen en zijn ze allemaal erg beperkt in hun kunnen, maar mensen vinden het toch leuk om wat lichter werk ermee te doen.
Range Rover Sport overigens is echt ongeloofelijk waardeloos voor dat soort gebruik. Laagste punt op dat ding is bijna net zo laag als bij m'n Golfje.
- M-bitious
Ferdinand, gebruik anders eens wat emoticons dan wordt het al een stuk luchtiger. Ik zou het, als ik paardenverkoper was, toch niet zo'n prettige stereotypering vinden. Uiteraard kan en mag je je eigen mening geven, en het waardeloze auto's vinden, maar we hebben hier ook veel respect voor elkaar en dit DF forum is bij mijn weten het enige forum dat dit heeft bereikt. En je kunt best anders, want dat doe je in je reactie naar ons ook. Ik zou best wel eens zo'n Q5 ding er bij willen hebben. Lekker op vakantie, veel ruimte, hoge zit, niks mis mee.
Gordon rijdt trouwens geen Hummer (meer)
Gordon rijdt trouwens geen Hummer (meer)

-
Helemaal mee eens. Behalve dat ik zo'n Q5 ook niets vindM-bitious schreef:Ferdinand, gebruik anders eens wat emoticons dan wordt het al een stuk luchtiger. Ik zou het, als ik paardenverkoper was, toch niet zo'n prettige stereotypering vinden. Uiteraard kan en mag je je eigen mening geven, en het waardeloze auto's vinden, maar we hebben hier ook veel respect voor elkaar en dit DF forum is bij mijn weten het enige forum dat dit heeft bereikt. En je kunt best anders, want dat doe je in je reactie naar ons ook. Ik zou best wel eens zo'n Q5 ding er bij willen hebben. Lekker op vakantie, veel ruimte, hoge zit, niks mis mee.

Ik houd niet van hoge auto's, behalve de Range Rover, de nieuwe X5 en de Infinity FX45.
Ferdinand: je moet er ook niet automatisch van uit gaan dat iedereen je kent. Internet is plat en over een half jaar weten de meeste wel op welke manier je reacties plaatst, maar als je dat niet weet dan komt dat ontzettend bot over. Een ons-kent-ons gevoel is leuk maar het moet niet zo zijn dat nieuwkomers zich niet meer welkom voelen. Het blijven meningen, breng dat ook met enig respect voor een ander. Woorden als testeronachtig vervoermiddel voor paardenverkoper, gehandicaptenbus, etc. getuigen van weinig respect naar een ander (al snap ik de insteek verder wel).

- RVV
- Sperdy
Ha jongens,
Zeker, ik zal mij aan wat gedragsregels gaan houden. Message arrived!
Dus een
als het moet of een :idea: als ik het niet snap. Wel grappig hoe jullie mijn stukjes lezen en de (vermeende) verbindingen er uit halen. Dat een Paardenverkoper minder is, omdat ik zijn auto niet mooi vind. Tuurlijk niet. Ik probeer, in woorden, een beeld te geven die de auto in mijn optiek bij mij oproept. Maar met het beroep Paardenverkoper, is helemaal niets mis. Ook niet met de persoon die dit beroep uitoefend. Grappig ook dat men die associatie weer niet noemt wanneer ik de ICT-manager op de korrel neem. Dus, niet te serieus, kijk en een beetje overdrachtelijk naar.
Ik vind, dat we onszelf best wel wat mogelijk hekelen, relativeren is een bekender woord in dit verband. Jullie hebben ook kunnen lezen wat ik van mijn eigen toekomstige voiture vind. Jongens, kom op, het zijn maar autootjes. Vinden jullie niet?
Donderdag zien we elkaar (voor diegene die meedoen) en dan zul je zien, dat achter schrijver dezes, een vriendelijke man schuil gaat.
Zeker, ik zal mij aan wat gedragsregels gaan houden. Message arrived!
Dus een

Ik vind, dat we onszelf best wel wat mogelijk hekelen, relativeren is een bekender woord in dit verband. Jullie hebben ook kunnen lezen wat ik van mijn eigen toekomstige voiture vind. Jongens, kom op, het zijn maar autootjes. Vinden jullie niet?
Donderdag zien we elkaar (voor diegene die meedoen) en dan zul je zien, dat achter schrijver dezes, een vriendelijke man schuil gaat.