Audi Q5

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Niall

Audi Q5

Bericht door Niall » 07 feb 2008, 15:40

Hendrik Kinderman

Bericht door Hendrik Kinderman » 07 feb 2008, 18:06

Beter dan dat 'Q3"-achtige concept. met die veel te lelijke aflopende achterkant.

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 07 feb 2008, 19:02

Ziet er niet verkeerd uit :!:

Sperdy

Bericht door Sperdy » 07 feb 2008, 22:20

Vieze vleesklomp. Niets subtiels aan. Testosteronachtig vervoermiddel voor de paardenverkoper. Misschien in te zetten als gehandicaptenbus. Valt onder de grote categorie van: Hummer-wanabee. Gordon rijdt Hummer.

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 07 feb 2008, 22:43

Mag vij mij definitief in produktie.

Mooie wagen :)

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 07 feb 2008, 22:52

Ziet er erg erg goed uit hoor. Gooi er een lekkere 4.2 in en je zult veel lol hebben.

Femme

Bericht door Femme » 08 feb 2008, 00:06

De Audi-designers hebben weer overuren moeten draaien om dit ontwerp te produceren :lol: .

Tom

Bericht door Tom » 08 feb 2008, 00:18

Femme schreef:De Audi-designers hebben weer overuren moeten draaien om dit ontwerp te produceren :lol: .
:lol:

Hier wat foto's van de Audi ontwerper:

[img:700:525]http://img262.imageshack.us/img262/7510/patiencera2.jpg[/img]

[img:700:525]http://img172.imageshack.us/img172/6091/slaapyj4.jpg[/img]

[img:525:700]http://img113.imageshack.us/img113/5724/slaap2ju3.jpg[/img]

[img:700:525]http://img262.imageshack.us/img262/5092 ... ce2wm0.jpg[/img]

(overigens zelf gemaakt ooit :lol: )

RVV

Bericht door RVV » 08 feb 2008, 00:21

Femme schreef:De Audi-designers hebben weer overuren moeten draaien om dit ontwerp te produceren :lol: .

Ja het was weer a hell of a job op het hoofd design center van Audi..gelukkig hadden ze nog genoeg voorbeelden :lol:

[img::]http://www.polskaya.be/uploadedimages/wc2.jpg[/img]

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 08 feb 2008, 01:23

Tja liever eenheidsworst dan een X3 die ronduit lelijk is :wink:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 08 feb 2008, 02:32

Oeps... :shock: @Niels :wink:

Vind het ook wel wat.

Joop

Bericht door Joop » 08 feb 2008, 08:37

Achterzijde vind ik iets minder; met name de lampen.

Macboy

Bericht door Macboy » 08 feb 2008, 10:35

Super ! Een kleinere Q7 kan mij bekoren.

Vind de Q7 wel gaaf, maar te groot en te log. Het model zelf en de lijnen zijn super.

Denk dat Audi dit ook snapt, dus een Q5 als klein broerjte van de Q7 lijtk mij een hele slimme zet.

Stefan R
Auto: Vakantievoertuig

Bericht door Stefan R » 08 feb 2008, 13:04

Ferdinand schreef:Vieze vleesklomp. Niets subtiels aan. Testosteronachtig vervoermiddel voor de paardenverkoper. Misschien in te zetten als gehandicaptenbus. Valt onder de grote categorie van: Hummer-wanabee. Gordon rijdt Hummer.
Met propellor voorop had het zeker wel wat geweest.... :roll:

Macboy

Bericht door Macboy » 08 feb 2008, 13:10

Ferdi moet je met een knipoog nemen ;)

Pescatore

Bericht door Pescatore » 08 feb 2008, 13:28

Dit ontwerp heeft een beetje last van het Boxster-syndroom; ik wil zo graag meedoen, maar wat kost een 'echte' toch veel geld.. :roll:

Michel P

Bericht door Michel P » 08 feb 2008, 13:42

@Niels, eens over de X3 maar dit is ook niets.

Michel

M-bitious

Bericht door M-bitious » 08 feb 2008, 14:06

Ferdinand schreef:Vieze vleesklomp. Niets subtiels aan. Testosteronachtig vervoermiddel voor de paardenverkoper. Misschien in te zetten als gehandicaptenbus. Valt onder de grote categorie van: Hummer-wanabee. Gordon rijdt Hummer.
Kan het misschien iets genuanceerder zeg?! :evil:

Sperdy

Bericht door Sperdy » 08 feb 2008, 14:54

ha Macboy en mi-bitious,

In mijn posten zet ik altijd, welliswaar wat overdrachtelijk, maar toch zo oprecht mogelijk, mijn standpunten neer over onze auto-zaken. Vanzelfsprekend, en ik ben op dit punt wel eens aangesproken, heeft niets van wat ik schrijf betrekking op ons: DF-enthousiasten. Ben ook geen Joran vd Sloot, die dan weer dit en dan weer dat beweert, al naar gelang de wind waait en de pet staat.

Genuanceerd zijn is voor slechte politici, die op zoek zijn naar 'haalbaarheid' en een compromis. Een standpunt moet je neerzetten, en het dan daar over hebben. Wij, DF leden, zijn geen politici. Wij roepen en schrijven, met passie, over (op voetballen na dan) het absoluut onbelangrijkste onderwerp dat de heer ons heeft gegeven: automobielen.

Daarom juist zijn karikaturen over dit onderwerp leuk en hebben bovendien meer zeggingskracht. Aan de ene kant zijn mijn posten een knipoog maar aan de andere kant ook oprecht bedoelt. Ik kan niet anders reageren, en kijk nu nog een keer naar het plaatje van hierboven afgebeelde Audi, dan hoe ik heb gedaan. Dergelijke voertuigen spreken mij volstrekt niet aan, maar dan ook volstrekt niet. Ze zijn te groot, veel te veel plaatwerk, ga zo maar door. Dat vind ik ook van BMW X5(t/m12), Porsche Cayenne peper, Toyota Landracer en de Mitsubishi Voetzoeker e.v.a.

Waarom bestaan deze auto's? Gewoon, omdat wij rijke Westerlingen deze kopen. De verkoper vertelt met gepaste trots en graagte, aan de ICT Manager in pak, dat deze auto 'low gearing' heeft, 5(!) wiel aangedreven is (ik geloof het direct dat het reserve wiel, wanneer de penibele situatie daar om vraagt, ook wordt aangedreven door het all-wheel systeem) en een lier heeft.

Beste mensen, de vraag die opkomt is toch niet tegen te houden: welke westerse ICT-manager maakt gebruik van deze mogelijkheden? Geen enkele natuurlijk.

Maar, dit laatste is niet zo zeer mijn punt. Mensen kopen maar wat ze mooi vinden, ik doe dat ook en ben geen haar beter op dit punt. Nee, mijn reactie was een ingeving, aanschouwende dit ontwerp. En dan kan ik niets anders zeggen dan wat ik heb gezegd. Snap je wel?

HJ

Bericht door HJ » 08 feb 2008, 14:59

Mooie auto. Ik ga toch voor de nieuwe A4 Avant denk ik.

Roman

Bericht door Roman » 08 feb 2008, 15:01

Ferdinand schreef: Beste mensen, de vraag die opkomt is toch niet tegen te houden: welke westerse ICT-manager maakt gebruik van deze mogelijkheden? Geen enkele natuurlijk.
In NL niet nee, maar buiten NL waar je meer mogelijkheid heb om wat van de mogelijkheden te testen zie je het vaker hoor.

Ben genoeg keren Range Rovers (Sport ook), Cayenne's, (nieuwe) Landcruisers, X5's en Q7's en meer tegengekomen tijdens het offroaden. Alleen kunnen ze uiteraard niet volgen en zijn ze allemaal erg beperkt in hun kunnen, maar mensen vinden het toch leuk om wat lichter werk ermee te doen.

Range Rover Sport overigens is echt ongeloofelijk waardeloos voor dat soort gebruik. Laagste punt op dat ding is bijna net zo laag als bij m'n Golfje.

M-bitious

Bericht door M-bitious » 08 feb 2008, 15:11

Ferdinand, gebruik anders eens wat emoticons dan wordt het al een stuk luchtiger. Ik zou het, als ik paardenverkoper was, toch niet zo'n prettige stereotypering vinden. Uiteraard kan en mag je je eigen mening geven, en het waardeloze auto's vinden, maar we hebben hier ook veel respect voor elkaar en dit DF forum is bij mijn weten het enige forum dat dit heeft bereikt. En je kunt best anders, want dat doe je in je reactie naar ons ook. Ik zou best wel eens zo'n Q5 ding er bij willen hebben. Lekker op vakantie, veel ruimte, hoge zit, niks mis mee.

Gordon rijdt trouwens geen Hummer (meer) :P

Tom

Bericht door Tom » 08 feb 2008, 15:40

M-bitious schreef:Ferdinand, gebruik anders eens wat emoticons dan wordt het al een stuk luchtiger. Ik zou het, als ik paardenverkoper was, toch niet zo'n prettige stereotypering vinden. Uiteraard kan en mag je je eigen mening geven, en het waardeloze auto's vinden, maar we hebben hier ook veel respect voor elkaar en dit DF forum is bij mijn weten het enige forum dat dit heeft bereikt. En je kunt best anders, want dat doe je in je reactie naar ons ook. Ik zou best wel eens zo'n Q5 ding er bij willen hebben. Lekker op vakantie, veel ruimte, hoge zit, niks mis mee.
Helemaal mee eens. Behalve dat ik zo'n Q5 ook niets vind :lol:
Ik houd niet van hoge auto's, behalve de Range Rover, de nieuwe X5 en de Infinity FX45.

Ferdinand: je moet er ook niet automatisch van uit gaan dat iedereen je kent. Internet is plat en over een half jaar weten de meeste wel op welke manier je reacties plaatst, maar als je dat niet weet dan komt dat ontzettend bot over. Een ons-kent-ons gevoel is leuk maar het moet niet zo zijn dat nieuwkomers zich niet meer welkom voelen. Het blijven meningen, breng dat ook met enig respect voor een ander. Woorden als testeronachtig vervoermiddel voor paardenverkoper, gehandicaptenbus, etc. getuigen van weinig respect naar een ander (al snap ik de insteek verder wel).
:)

RVV

Bericht door RVV » 08 feb 2008, 15:51

Ferdinand heeft gewoon gelijk :lol: (en ik ben onpartijdig) Maar een X5 vind ik wel tof :lol:

Maar ff serieus.. Q5 en X3 en alle koreaanse SUV shit is natuurlijk allemaal surogaat.. Wel willen maar geen Cayenne/X5/Q7 kunnen.

Net als een M3 wel M6 willen maar niet kunnen :mrgreen:

Sperdy

Bericht door Sperdy » 08 feb 2008, 15:57

Ha jongens,

Zeker, ik zal mij aan wat gedragsregels gaan houden. Message arrived!

Dus een :wink: als het moet of een :idea: als ik het niet snap. Wel grappig hoe jullie mijn stukjes lezen en de (vermeende) verbindingen er uit halen. Dat een Paardenverkoper minder is, omdat ik zijn auto niet mooi vind. Tuurlijk niet. Ik probeer, in woorden, een beeld te geven die de auto in mijn optiek bij mij oproept. Maar met het beroep Paardenverkoper, is helemaal niets mis. Ook niet met de persoon die dit beroep uitoefend. Grappig ook dat men die associatie weer niet noemt wanneer ik de ICT-manager op de korrel neem. Dus, niet te serieus, kijk en een beetje overdrachtelijk naar. :wink:

Ik vind, dat we onszelf best wel wat mogelijk hekelen, relativeren is een bekender woord in dit verband. Jullie hebben ook kunnen lezen wat ik van mijn eigen toekomstige voiture vind. Jongens, kom op, het zijn maar autootjes. Vinden jullie niet?

Donderdag zien we elkaar (voor diegene die meedoen) en dan zul je zien, dat achter schrijver dezes, een vriendelijke man schuil gaat.

Plaats reactie