Een passende straf!

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Mustafa al-Sahaf

Bericht door Mustafa al-Sahaf » 08 feb 2008, 14:10

Je zou zeggen van wel, maar door die Burqa´s heb ik steeds geen idee wie wát geflikt heeft. :? En sinds we de beschikking hebben over de nieuwste Amerikaanse explosieven ga ik niet zomaar even met dat brisante materiaal achter mijn kroost aanrennen.

Bomgordels heb ik wel voor de kat, dat staat in het huisdierentopic. Mijn lastige buurjongen heb ik ooit een mortierkanon gegeven op de dag van zijn besnijdenis, het resultaat maakte me erg tevreden (dat zou ook nog ergens op het forum moeten staan hier).

Tom

Bericht door Tom » 08 feb 2008, 14:18

:lol:

Mustafa al-Sahaf

Bericht door Mustafa al-Sahaf » 08 feb 2008, 14:32

Aan die besnijdenis zit nog een mooi verhaal vast. We hebben dat joch moeten verdoven met ketamine (had ik nog staan) Het verdoven met Bacardi 151 wilde niet echt lukken namelijk (we kopen dat van Amerikanen, het schijnt erg populair te zijn onder Amerikanen) dus toen hebben we de ouderwetse manier geprobeerd.

Waarschijnlijk heeft ie in samenwerking met de kruitdampen van de mortieren zoveel gehallucineerd dat ie niet doorhad dat ie de laatste mortier verkeerd om in het kanon deed. :roll:

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 08 feb 2008, 16:52

Pff hoe vaak ik op de trap heb moeten zitten starend naar een witte kast deur (nee niet in een kast), moet je zie hoe lief ik nu ben :D

Plaats reactie