Aankoopkeuring BMW 330i
-
Ha, die Erik;
'zware afkeur' is natuurlijk een subjectief begrip waardoor de verkopers volgens mij geen poot hebben om op te staan.
Documenteer alle correspondentie goed en laat eventueel de rechtsbjistandsverzekering de zaak afhandelen.
En nog gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst; zo te zien een mooie kar!
'zware afkeur' is natuurlijk een subjectief begrip waardoor de verkopers volgens mij geen poot hebben om op te staan.
Documenteer alle correspondentie goed en laat eventueel de rechtsbjistandsverzekering de zaak afhandelen.
En nog gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst; zo te zien een mooie kar!
- Macboy
Erik, je moet als de sodemieter een fax sturen en alles vastleggen zoals het jou volgens is gegaan.
Je moet NIET bellen. Als je wil weten waarom, moet je Peter maar vragen en nogmaals kijken naar het rotonde/drift/elmar plaatje.
Kortom: alles schriftelijk vastleggen, anders heb jij straks problemen met bewijzen.
Ga NOOIT alleen bellen als je nattigheid voelt (en dat voel je hier).
Stuur je brief anders per pb, dan kan ik er nog overheen
Je moet NIET bellen. Als je wil weten waarom, moet je Peter maar vragen en nogmaals kijken naar het rotonde/drift/elmar plaatje.
Kortom: alles schriftelijk vastleggen, anders heb jij straks problemen met bewijzen.
Ga NOOIT alleen bellen als je nattigheid voelt (en dat voel je hier).
Stuur je brief anders per pb, dan kan ik er nog overheen
- Erik335i
Eindelijk goed nieuws
Na het versturen van de aangetekende brief, en nog een telefoontje, heeft het garagebedrijf de aanbetaling teruggeboekt. Ik had erger verwacht dus dit heeft mijn mening over het betreffende bedrijf weer wat bijgesteld (of ze zijn geschrokken van mijn brief haha!)
In ieder geval allen bedankt voor de adviezen!

- Jurriaan
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?p=209331Scotsman schreef:Nu op naar duitsland en op zoek naar een 330i
- Niels
- Auto: Prius+
Goede afloop! Ach ik vond het geen rare vent op zich maar wel een echte verkoper zeg maar. Wel iemand die probeert wat op te bouwen had ik het idee maar ik heb nu ook het idee dat ie niet helemaal weet wat ie inkoopterikbaan schreef:Eindelijk goed nieuwsNa het versturen van de aangetekende brief, en nog een telefoontje, heeft het garagebedrijf de aanbetaling teruggeboekt. Ik had erger verwacht dus dit heeft mijn mening over het betreffende bedrijf weer wat bijgesteld (of ze zijn geschrokken van mijn brief haha!)

- Niall
Had ik niet gezienJurriaan schreef:http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?p=209331Scotsman schreef:Nu op naar duitsland en op zoek naar een 330i

- Macboy