Ik moet nog even een nachtje slapenStéphane schreef:@Tom: Uhm, stiekem wel, ja 8)
InderdaadMark Nauta schreef:Gefeliciteerd Stéphane!! We hadden het er woensdag in de supermarkt nog over (LOL) en nu is het dus al zo ver. Nice man!!!!
Bij jou ook nog gelukt?
Smart Roadster
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Maik
Woeps, was even in de war met de 122pk variant van de S2Stéphane schreef:Lijkt me ook gaaf. Vanmiddag dit filmpje even zitten bekijken:Maik schreef:Er gaan een paar speedsterrijders dit jaar misschien ook naar Hethel voor een bezoekje en om even te boenderen op het lotuscircuit, schijnt erg gaaf te zijn!
http://links2.streamingwizard.com/filmi ... oviebb.asx
Het is de 118pk versie, helemaal standaard en niets aan gedaan. Bewuste keuze daarvoor ook trouwensMaik schreef:Is het motortje nog standaard van je nieuwe aanwinst? En is het de 129pk versie of is het de 118pk?Welke 129pk versie bedoel je trouwens? In de S2 is het 122pk. Voor de S1 hebben de 111S en de 160 uit die motor 143pk.
Maar er komt vast wel een ander luchtfiltertje en misschien later nog een uitlaatje bij?
Hier je uitlaatje bestellen
www.2bular.com
- Dennis van der Schoot
- Robert Campbell
Gefeliciteerd! Een stukje engelse betrouwbaarheid gekocht, en als je er moe van wordt, kan je altijd nog dit doen:
http://www.zcars.org.uk/lotus/index.htm
400bhp.. in een auto van minder van 700kilo... Leuk...
Rob
(Of je laat hem gewoon standaard).
http://www.zcars.org.uk/lotus/index.htm
400bhp.. in een auto van minder van 700kilo... Leuk...
Rob
(Of je laat hem gewoon standaard).
-
Arjan
Wow, cool Stéphane! Gefeliciteerd! 
Prijs valt me ook nog mee, tenminste, als het deze is: http://www.lipscomb.co.uk/lotus/stock/s ... car_id=934
Hoeveel kosten komen daar nog bovenop, bij de invoer en zo?
Prijs valt me ook nog mee, tenminste, als het deze is: http://www.lipscomb.co.uk/lotus/stock/s ... car_id=934
- Stéphane
Bedankt voor de felicitaties iedereen 
Er zit al een sportuitlaat op, volgens mij een Janspeed maar dat weet ik niet zeker.
OK, duidelijk. Volgens zijn er hier ook mensen die hun plaats verhuren, of zouden kunnen verhuren. Zal eens informeren als je interesse hebt.Mark Nauta schreef:Ik moet nog even een nachtje slapen. Aan de auto ligt het niet. De andere redenen ken je.....
Geen probleemMaik schreef:Woeps, was even in de war met de 122pk variant van de S2dubbele fout van mij :idea:
![]()
![]()
Maar er komt vast wel een ander luchtfiltertje en misschien later nog een uitlaatje bij?
Hier je uitlaatje bestellen:
www.2bular.com
Die is het inderdaad, Arjan. Reken op nog zo'n €1250 aan BPM (nu net ook weer per 01-01-2008 wat voordeliger) en dan nog wat kleine kosten voor omzetten verlichting, het ophalen zelf dan nog en dat is het dan wel. Dat is ook precies waarom ik hem nu in Engeland gekocht heb. Aanbod is veel groter en deze komt dus bij een Lotus-dealer vandaan. Beter dan €25.000 of meer voor eentje in NL (of anywhere else in Europa) met 100.000+ km op de teller.Arjan schreef:Wow, cool Stéphane! Gefeliciteerd!
- GTRene
hey gefeliciteerd 8) cool hoor een leuke Elise mk1...met de rover motor, hoop dat de nukken er dan uit zijn....ze hebben nogal eens last van of een gescheurde radiator (plastic/alu verhaal) of iets met het kachel systeem en koelwater kleppen? waadoor je de boel te heet krijgt en je motor ineens ploft of stoomt beter gezegd...
Maargoed hoop dat bij die dat alles is verbeterd...
las er destijds regelmatig over op Piston Heads.
Maar veel geluk! en we gaan hem zien...een redelijke stap omhoog vanaf de smart gezien 8) good luck.
Maargoed hoop dat bij die dat alles is verbeterd...
Maar veel geluk! en we gaan hem zien...een redelijke stap omhoog vanaf de smart gezien 8) good luck.
- Stéphane
We gaan het zien, Rene. Maar volgens mij onderschat je de smart nog steeds. Dit ding reed 2m25s op Zandvoort, hoorGTRene schreef:hey gefeliciteerd 8) cool hoor een leuke Elise mk1...met de rover motor, hoop dat de nukken er dan uit zijn....ze hebben nogal eens last van of een gescheurde radiator (plastic/alu verhaal) of iets met het kachel systeem en koelwater kleppen? waadoor je de boel te heet krijgt en je motor ineens ploft of stoomt beter gezegd...
Maargoed hoop dat bij die dat alles is verbeterd...las er destijds regelmatig over op Piston Heads.
- GTRene
Ow? dat had ik inderdaad niet verwacht 8) das best rap...maar denk dat je met de Elise met een leuke set-up wel een paar seconden eraf kan snoepen als je de grens weet...heb je al naar Elise tijden gekeken gemiddeld op zandvoort? ben benieuwd 8)Stéphane schreef:We gaan het zien, Rene. Maar volgens mij onderschat je de smart nog steeds. Dit ding reed 2m25s op Zandvoort, hoor
Toen ze uitkwamen en de eerste bij van der kooi stond zijn m'n pa en ik een testrit wezen doen met zo'n groene
- Stéphane
Elise is inderdaad meer rijdersautoGTRene schreef:Ow? dat had ik inderdaad niet verwacht 8) das best rap...maar denk dat je met de Elise met een leuke set-up wel een paar seconden eraf kan snoepen als je de grens weet...heb je al naar Elise tijden gekeken gemiddeld op zandvoort? ben benieuwd 8)
Toen ze uitkwamen en de eerste bij van der kooi stond zijn m'n pa en ik een testrit wezen doen met zo'n groeneheerlijk stuurmans karretje op bochtige wegen, lekker rap en scheuren :twisted: net of je een schoen aantrekt, meteen hard zeg maar...
Ik heb hetzelfde gedaan als jij. Bijna 10 jaar geleden bij v.d. Kooij in Lochem al een paar keer proefgereden. Misschien zelfs wel dezelfde groene met Willem naast me in de auto
- GTRene
zo ook geabonneerd op KOMO-TEC hier bv de tunings fases voor jou type de mk1, met leuke prijzen all in..ja kost wel iets maar in verhouding valt het mee vind ik.
http://www.komo-tec.com/index.php/cPath/21_131
- Maik
Ikzelf doe tegenwoordig 2.12 met 147pk (dit seizoen ietsje eraf waarschijnlijk door de extra pk's nu), maar ik hou nog best wel wat marge op sommige punten, schijterd als ik ben
Maar dan moeten de bandjes in orde zijn, de goedkope Toyo's T1-R doen het natuurlijk goed, en je onderstelletje ook, dus wanneer komen die Nitrons?
Remmerij is al goed op de elise, een paar lekkere remblokken erop en knallen maar 
Maar dan moeten de bandjes in orde zijn, de goedkope Toyo's T1-R doen het natuurlijk goed, en je onderstelletje ook, dus wanneer komen die Nitrons?