Dat binnenkort niet al te letterlijk nemen...Joop schreef:Ik zal binnenkort m'n wagenpark eens oppoetsen en ook eens hier plaatsen...
[img
(hier staan nog een rode Audi TT en de prijswinnende BMW LeMans racer uit 1999 achter...)
[img
[img
[img
Overigens hier zijn de modellen goed te bestellen online:
www.modelissimo.de
Overigens zelf shoppen in Münster kan ook (eigenlijk nog veel leuker: de auto's staan daar letterlijk tot aan het plafond opgestapeld 8) ).
