Knot, maar jij sloopte alles, ook diffsMwah... je aandrijfassen gaan er wel aan, 100x liever een 25 of 40% sper wat op lage snelheid gewoon soepel de bocht om gaat. 100% sper stuurt ook niet lekker in (onderstuur), je moet in 1x een drift inzetten, volop gas of clutchkicken.
Paul Vlasblom trip naar Rotrex Denemarken
- Jeroen
- Berichten: 1115
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 12:37
Beetje off topic:
En ik heb ook liever een 25% oid sper, maar het 100% diff beviel mij best.
-
M@rcel
- Berichten: 4820
- Lid geworden op: 25 feb 2006, 19:16
- Locatie: Den Haag
Ja natuurlijk, maar daar komt veel meer bij kijken. Die Rotrex copressor is bijna plug and play. 230pk op 1230 kg lijkt me vooralsnog geen verkeerde waarde. Lijkt me ook redelijk safe omdat de 2,5liter M52 behoorlijk gedowntuned is.Martijn Koevoets schreef:Is een S50 niet veel leuker?Marcel van Meerbeek schreef:Wauw...mooi spul voor relatief weinig geld.
Mijn 323ti gaat van 170pk/245Nm > 230pk/300Nm voor rond de 3500 euro. Dat gaat hem wel worden denk ik.
ESS tuning klinkt ook aantrekkelijk, maar lijkt me net even wat teveel van mijn 190.000 km oude M52 te vergen. Met 280 pk en 345Nm moet volgens mij m'n bak ook een upgrade gaan krijgen....die 230pk/300Nm moet m'n standaard bak wel kunnen trekken (zelfde als 328i met 280Nm)
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 5 gasten
