Paul Vlasblom trip naar Rotrex Denemarken

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 1109
Lid geworden op: 02 feb 2006, 12:37

Bericht door Jeroen » 21 jan 2008, 22:59

Beetje off topic:

Mwah... je aandrijfassen gaan er wel aan, 100x liever een 25 of 40% sper wat op lage snelheid gewoon soepel de bocht om gaat. 100% sper stuurt ook niet lekker in (onderstuur), je moet in 1x een drift inzetten, volop gas of clutchkicken.
Knot, maar jij sloopte alles, ook diffs ;-) En ik heb ook liever een 25% oid sper, maar het 100% diff beviel mij best.

Gebruikersavatar
Knot
Berichten: 40160
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Bericht door Knot » 22 jan 2008, 08:25

100% kan als je geen geld hebt maar dan alleen op circuit gebruiken, op straat is er gewoon niet relaxed mee te rijden vond ik.

M@rcel
Berichten: 4820
Lid geworden op: 25 feb 2006, 19:16
Locatie: Den Haag

Bericht door M@rcel » 22 jan 2008, 16:54

Martijn Koevoets schreef:
Marcel van Meerbeek schreef:Wauw...mooi spul voor relatief weinig geld.

Mijn 323ti gaat van 170pk/245Nm > 230pk/300Nm voor rond de 3500 euro. Dat gaat hem wel worden denk ik.
Is een S50 niet veel leuker?
Ja natuurlijk, maar daar komt veel meer bij kijken. Die Rotrex copressor is bijna plug and play. 230pk op 1230 kg lijkt me vooralsnog geen verkeerde waarde. Lijkt me ook redelijk safe omdat de 2,5liter M52 behoorlijk gedowntuned is.

ESS tuning klinkt ook aantrekkelijk, maar lijkt me net even wat teveel van mijn 190.000 km oude M52 te vergen. Met 280 pk en 345Nm moet volgens mij m'n bak ook een upgrade gaan krijgen....die 230pk/300Nm moet m'n standaard bak wel kunnen trekken (zelfde als 328i met 280Nm)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: EricT en 38 gasten