@Vla dat zijn leuke prijzen...maar Hawk kent ook veel soorten...en geloof dat m'n remblokken voor dezelfde zijn als de M3 E36 B32 ...
Heb net een mailtje retour van Rens van Remola Autosport die kan de Carbone Lorraine RC6 remblokjes voor een BMW Z3M aan de voorkant leveren voor 165,77 incl opsturen...denk dat ik die wel bestel immers de Pagid RS14 zwart zullen niet veel beter zijn maar kosten wel 100,-euro meer geloof ik.
Volgende week beslis ik...echter moet ff goed opletten, d Hartge moet in februari voor de keuring en denk niet dat ik die blokken er dan in moet hebben...
verder niet vergeten als je nieuwe blokken op goede oude remschijven plaatst...
3. Handleiding montage Schijfremblok
Tijdens het monteren van PAGID raceremblokken, adviseren wij u het volgende:
Reiniging van remschijven
Maak het oppervlakte goed schoon en verwijder zo alle vetten e.a. reststoffen die de remprestatie van het
PAGID remblok kunnen beïnvloeden. Het beste is om het remschijfoppervlakte op te ruwen, ideaal is dit te
doen met medium grof schuurpapier. Ieder remblok laat reststoffen achter op het remschijfoppervlakte.
Het beste is deze te verwijderen wanneer u van kwaliteit en/of merk verandert. Het niet schoonmaken van
het remoppervlakte kan leiden tot een mindere prestatie en levensduur van de PAGID raceremblokken. of andere merken
Toelichting...heb de Carbone Lorraine RC6 remblokjes BMW Z3M voorkant besteld...lol, en ze meteen de link naar deze website gegeven... je weet maar nooit waar het goed voor is.
In de toekomst sponsoring of groepskortingen?