Iedereen bedankt voor de reactie's!
Uiteraard heb ik daar als eerste gekeken

Over Sennheiser was genoeg te vinden, maar over AKG heeel weinig. Ik heb daar ook mijn vraag gepost, maar kreeg geen antwoord.
cooldragon schreef:check als je voor HQ in-ear phones gaat ook de `BOSE in-ear(ben normaal geen bose fan maar deze klinken wel erg goed), en de beste op de markt zijn de SHURE(bekend van de top kwaliteit microfoons) in-ear phones(er zijn 4 verschillende, gaan tussen de 90 en 400 euro) ben je echt op zoek naar kwaliteit dan staan deze beiden op een hoger niveau dan de sennheiser en akg. ga je voor grote gesloten headphones dan zijn sennheiser, akg en bv beyerdynamic dan juist weer beter dan bose
Heb gelezen op GoT.net dat Shure idd heel goed is, maar €100+ vind ik te veel voor een setje oordopjes. €40 vind ik nu eerst genoeg
Rob Schouten schreef:Let wel erg goed op als je bv gaat fietsen met een setje in-ear dopjes in, je hoort namelijk helemaal niks meer van je omgeving en daar hoeft het volume niet eens hard voor te staan.
Ja ik weet het, ik gebruik mijn iPod vooral ook op de fiets naar school. Wordt extra opletten, maar dat komt wel goed.
Ik heb nu net 5min geleden de AKG K 324 P besteld, ik zie wel wat het wordt

. De ervaringen ermee zijn goed, ben benieuwd... Ze zullen iig beter zijn dan wat ik nu heb.
Heeft verder iemand hier nog ervaringen met het inspelen van oordopjes? Want dat schijnt bij deze oordoppen te moeten. Moet het volume dan juist hoog of gewoon op normaal volume niveau staan? Hoelang moet dit gebeuren? Ik was zelf van plan om een nachtje de speler te laten draaien op een geluidsniveau iets hoger dan normaal, en met shuffle aan, dus zo veel mogelijk verschillende muziekstijlen(heb ik niet zelf bedacht, ergens gelezen). Kan iemand bevestigen dat dit een goede methode is?