http://www.autojunk.nl/clips/view/133908
Moet zeggen dat ik de 1(35) coupe zo met dit filmpje wel serieus interessant begin te vinden...
Vooral zinloze bespreking. Hij zegt nl. niets. Vind nij hem mooi? is ie lelijk? Kraak hem af of niet, maar zeg wat. Stuurt hij goed of niet? Hij wil een ander profiel, hoe dan? waar dan? Misschien zegt zijn zeurtoon voldoende over wat hij van de auto vindt, ik denk het wel. De 335i is binnen handbereik voor Euro 6.000 meer, 'als ik het geld voor dergelijke auto's had, nou dan wist ik het..'. Dat is bijna 12% duurder(!!), is dat allemaal niets dan? Wie het snapt, mag het zeggenRene / Hazze schreef:Wat een irritante meneer
Ok, het wordt tijd voor wat feiten over iedereen die wat roept over, 'nou, wanneer ik een 135i Coupe kan kopen, dan spaar ik effe door want dan ken ik ook een 335i Coupe hebbe...'.Jelmer850i schreef:phoe, kleine verschillen qua ruimte/grootte en prijs
Daarom ben ik ook lid van je youtube account. Kom maar door!Hielke schreef:Video is toch wel weer lekker hoor. En daar gaat het om. Foto's zijn zo 2007Steven Nauta schreef:Ze kunnen daar ook wel een fatsoenlijke fotograaf gebruiken zegWat een baggerfoto's. Soms vind ik de tests van hun wel leuk, maar deze is echt zwaar onder de maat. Jammer.
Precies, kon net zo goed een 335i uitkiezen maar deed dat niet. Bah, wat een algemene saaie bak. O, wat is dat ? He, wat een gek ding, maar wel goed eigenlijk. Nieuw? O, is dat een 135i Coupe. haha, O leuk zeg. He, best praktisch nog wel. Jeetje, best redelijke kofferbak. Achterin zitten, ja houdt niet over, maar gaat wel. voorin zitten, geweldige stoel! Wat? 306 pk?? zo, zo. Prijs? wat zegt u? Ruim 50 mile met M pakket? Godver, wat veel geld voor een auto maar relatief gezien is dat een scherpe prijs. Ja, doet u mij er maar een.Andre schreef:Dan nog wat al had ik 80 duizend te besteden voor een 335i dan koos ik nog de 135i. Of nog erger al was de 335i net zo duur als een 135i koos ik nog steeds de 135i.
De 135i is een gedegen keuze. Was ie er niet geweest dan had ik een witte 3 deurs 130i gekocht.
Een keuze tussen een 335i of 135i bestaat niet voor mij. Komt niet eens in mij op.
Het zijn wel leuke auto s hoor daar niet van alleen niet mijn keus om er geld aan uit te geven.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], CRZ en 13 gasten