En het valt mij op dat jij geen kans onbenut laat om andere autos en eigenaars daarvan en vipers in het bijzonder af te zeiken en onder het mom van "ik ben grappig" en er een winky of een smiley bijzet, wat ? omdat jij toevallig een zo6 hebt mag jij wel andere mensen afzeiken?.HANZ06 schreef:InjectTheVenom schreef:De Ferrari, end of story Ook met deze super corvette hebben ze TE weinig gedaan om hem kwa uiterlijk zichtbaar van de rest van de horde andere corvettes (inclusief Z06) te onderscheiden, ik vraag me af of ze met de ZR1 minder merkwaardige kinderziektes hebben dan wegvliegende daken en spontaan ploffende motoren
Het valt me op dat jij bijna geen ene post onbenut laat om een corvette een beetje af te zeiken.
Heb je er zelf 1 of heb je wel eens gereden in een z06?
Jij hebt commentaar op auto`s waar je helemaal niks van af weet behalve wat je af en toe van de buiten wacht mee pikt.
Jij hebt een bmw, nee dat is een super wagen waar niks aan mankeert.
Dat je gek ben van een viper is niks mis mee maar ik heb nog nooit een viper afgekraakt terwijl daar minimaal zoveel op af te kraken is als van een corvette.
Als je bij een viper na een beetje trappen uitstapt brand je je aan de dorpel omdat die bloedverziekend heet is.
Bij vipers ploffen en minimaal net zoveel motoren en als ik het corvette forum leest staat daar bijzonder weinig over kapotte motoren.
Als ik op het viper forum gaat zoeken vind ik nog veel meer dingen die er aan zo,n hok mankeert.
Dus als je nou voortaan weer eens wilt reageren kom dan eens met iets zinvols en niet met iets negatiefs waar je helemaal niks van af weet.
Typisch ook iets Nederlands, dingen afzeiken wat ze zelf niet hebben.
Grtz,Hanz06
Mensen mogen alleen commentaar op autos hebben als er zelf in hebben gereden? hoeveel vipers heb jij in gereden dan?Lees lekker de regels van het forum en begin dan een keer opnieuw.