250 kg voor een V12-blok is een vedergewicht trouwens

Rij je daar in je 135i/335i;wordt je voorbij geblazen door een diesel

Marc RS4 schreef:ALs BMW em had gemaakt dan had alles gewoon super geweest aan die auto...Robin schreef:Tja ik vind 't ook 3x niks eigenlijk.
CO2 uitstoot anybody? Dit gaat toch nergens over? En een smakelijke benzine 6/8/10/12pitter wordt in NL aan banden gelegd door de slurptax. Waar gaat dít ding dan over?Ding stoot meer schadelijke gassen uit dan Auschwitz bij wijze van spreken....
Geweldig,gedurft,wat een auto,megakoppel,beul......naja noem het maar op...
wat heeft schakelen met diesel te maken??hugo schreef:Diesel in een sportwagen, kanslozer wordt het niet. Ik begrijp ook die hele diesel hype niet. Het klinkt kut, schakelt kut en is gewoon niet lekker sportief te rijden. Hetzelfde met een 535D. Geweldig concept maar als iemand 80K stukslaat voor een powerdiesel zal die 2K brandstofkosten op jaarbasis bij het rijden van een 550i ook echt geen verschil meer maken. R8 V8 doet gemiddeld 1 op 5.5, een R8 v12 diesel 1 op 6.5 a 1 op 7. Nou, poe poe tel uit je winst.
Diesel is lekker sensible voor de lange ritten. Als ik van Enschede naar Antwerpen rijdt kost me dat een keer 20 euro terwijl het met de oude V70R ruim 40 euro was. Op dergelijke momenten kan ik diesel waarderen maar absoluut niet bij spirited driving.
luco hornsveld schreef:wat heeft schakelen met diesel te maken??hugo schreef:Diesel in een sportwagen, kanslozer wordt het niet. Ik begrijp ook die hele diesel hype niet. Het klinkt kut, schakelt kut en is gewoon niet lekker sportief te rijden. Hetzelfde met een 535D. Geweldig concept maar als iemand 80K stukslaat voor een powerdiesel zal die 2K brandstofkosten op jaarbasis bij het rijden van een 550i ook echt geen verschil meer maken. R8 V8 doet gemiddeld 1 op 5.5, een R8 v12 diesel 1 op 6.5 a 1 op 7. Nou, poe poe tel uit je winst.
Diesel is lekker sensible voor de lange ritten. Als ik van Enschede naar Antwerpen rijdt kost me dat een keer 20 euro terwijl het met de oude V70R ruim 40 euro was. Op dergelijke momenten kan ik diesel waarderen maar absoluut niet bij spirited driving.
gewoon sequentiele bak erachter
En laten we het over jou enthousiasme maar niet hebben he Hanz?HANZ06 schreef:Ik wil niet veel zeggen maar jij bent net zo over enthousiast over Audi als al die anderen over bmw.Marc RS4 schreef:ALs BMW em had gemaakt dan had alles gewoon super geweest aan die auto...Robin schreef:Tja ik vind 't ook 3x niks eigenlijk.
CO2 uitstoot anybody? Dit gaat toch nergens over? En een smakelijke benzine 6/8/10/12pitter wordt in NL aan banden gelegd door de slurptax. Waar gaat dít ding dan over?Ding stoot meer schadelijke gassen uit dan Auschwitz bij wijze van spreken....
Geweldig,gedurft,wat een auto,megakoppel,beul......naja noem het maar op...
Dus kap ff over dat BMW gedoe.
wat een lauw geluid komt er uit die le-mans racer zeg.
Zal uit die r8 wel helemaal niks zijn.
Grtz,Hanz06
Audi A5 3.0TDi schakelt heerlijk sportief zonder haken; dus het kan prima.hugo schreef:luco hornsveld schreef:wat heeft schakelen met diesel te maken??hugo schreef:Diesel in een sportwagen, kanslozer wordt het niet. Ik begrijp ook die hele diesel hype niet. Het klinkt kut, schakelt kut en is gewoon niet lekker sportief te rijden. Hetzelfde met een 535D. Geweldig concept maar als iemand 80K stukslaat voor een powerdiesel zal die 2K brandstofkosten op jaarbasis bij het rijden van een 550i ook echt geen verschil meer maken. R8 V8 doet gemiddeld 1 op 5.5, een R8 v12 diesel 1 op 6.5 a 1 op 7. Nou, poe poe tel uit je winst.
gewoon sequentiele bak erachter
dat koppel bij lage toeren en het feit dat dat 9 van de 10 keer lomp wordt doorgegeven. Heb jij dan wel eens in een diesel gereden die lekker soepel en sportief schakelde?
Als die zo wordt zou dat heel dik zijnGTRene schreef:[img:450:230]http://www.autoblog.nl/images/wp2008/Au ... 20AMS1.jpg[/img]
[img:450:229]http://www.autoblog.nl/images/wp2008/Au ... 20AMS2.jpg[/img]
Hugo ik meen toch dat jij mijn diesel stukken beter vond schakelen dan je eigen bolide. Kwestie van goed inrijden hehugo schreef: dat koppel bij lage toeren en het feit dat dat 9 van de 10 keer lomp wordt doorgegeven. Heb jij dan wel eens in een diesel gereden die lekker soepel en sportief schakelde?
volvoc30 schreef:Hugo ik meen toch dat jij mijn diesel stukken beter vond schakelen dan je eigen bolide. Kwestie van goed inrijden hehugo schreef: dat koppel bij lage toeren en het feit dat dat 9 van de 10 keer lomp wordt doorgegeven. Heb jij dan wel eens in een diesel gereden die lekker soepel en sportief schakelde?8)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten