Wel GVD

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Peter Tunissen

Wel GVD

Bericht door Peter Tunissen » 14 apr 2006, 00:02

Ooit was dit een nette buurt. :(

Probeer net het hek van de oprit te openen, hou zo de klink in mijn hand. :shock:
Alle schroeven eruit gedraaid, klink los gehaald, duidelijk geprobeerd zo het slot te forceren om bij de auto's te komen.
Waarschijnlijk gestoord tijdens het harde werken, want ze waren er bijna maar hebben het niet afgemaakt.
We zetten een turfje, dat is vandalisme/(poging tot) diefstal numero 6. Dit jaar.....

Marc

Bericht door Marc » 14 apr 2006, 09:03

Peter, da's geen goede ontwikkeling. Ik weet jouw huis niet te wonen maar jouw woonplaats wel te liggen. Zal ik maar zeggen :)

Daarom verbaast het mij ook zo. Ik woon, zoals je weet, ook in het zuiden van Nederland. Berichten over spiegels die van de auto afgetrapt worden, krassen die er opzettelijk op gemaakt worden, enz, lees ik altijd met grote verbazing. Gewoon omdat ik dat (gelukkig) nog nooit heb meegemaakt. Daardoor denk ik altijd dat dat meer in andere delen van Nederland gebeurt. Door dit soort berichten begin ik wel te beseffen dat dat misschien aan het veranderen is :-(

Enfin, nou heb je ze dus achter een hek staan, is het nog niet echt veilig genoeg? Ik denk dat je op Marktplaats.nl of Funda.nl eens op zoek moet naar een goed tweedehands bunkertje of zo, om je auto's in te plaatsen. Het liefst met afweergeschut er nog bij. Tweedehands mijnenveldje zou ik niet aan beginnen.

Knot

Bericht door Knot » 14 apr 2006, 09:43

Blijft kut hoor...

Prive auto van mij komt alarm op en na de eerste krassen of verdwenen spiegels ga ik meteen kijken voor een garage.

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 14 apr 2006, 10:39

Haha Marc, goed plan!
Misschien moet ik eens wat kabeltjes komen halen om alles eens onder stroom te zetten, leren ze het ook wel af. :wink:

Weet je wat nou zo maf is?
Vroeger (zeg maar dan een jaar geleden) was hier nooit wat. De 75 stond hier gewoon open aan de weg (sloten waren eruit gehaald), soms zelfs met de sleutel er nog in, kon allemaal.
En de laatste paar maanden is het eigenlijk iedere maand (of vaker) wel weer raak, heel vreemd, net of een groepje klaplopers ineens deze regio ontdekt heeft. :(

Knot

Bericht door Knot » 14 apr 2006, 10:46

Peter, IP webcam op je auto's richten, en opname bij beweging op een pc met dikke harddisk vanaf binnen een idee?

Dat is mijn plan wel als ik een prive auto voor de deur heb. De astra zijn in 10.000km al een paar keer de spiegels getrapt en 1x de zijkant opengehaald door een lamme fietser.

RVV

Bericht door RVV » 14 apr 2006, 11:22

Niet best, Peter je moet een paar vrienden van de lederhosen club meenemen. Liefst dikke Benny met de spikes halsband. :lol:

Marc

Bericht door Marc » 14 apr 2006, 11:38

Goed idee van Rico, Peter. Stuur Big Benny er maar op af!

(Altijd al geacht dat Rico stiekum gek is op limburgs carnaval! En op Big Benny in het bijzonder! Anders had ie niet geweten dat ie bij jou in de buurt woont...)

RVV

Bericht door RVV » 14 apr 2006, 11:41

LOL

[img:140:140]http://www.bigbenny.nl/Fotos/xxxxx-10.GIF[/img] En hij is snel tevreden :mrgreen: Peter zet het bier maar koud.

Tom

Bericht door Tom » 14 apr 2006, 11:47

ja lach er maar mee, maar peter zit ermee

(dat rijmt!)

Knot

Bericht door Knot » 14 apr 2006, 12:35

Danny the dog ernaast laten slapen :)

Tomaz

Bericht door Tomaz » 14 apr 2006, 13:03

da´s weer vlkmnKÖT Peter.

Weet iemand nog een garage of werkplaats in de regio 0495? :roll:

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 04 jan 2008, 20:13

Schop:

Een teringlijer heeft mijn auto's onder gekalkt met een spuitbus. :(

Ik heb het vermoeden dat het één van mijn buren is die jaloers is op mijn 3 parkeerplaatsen die hij zelf niet heeft en niet krijgt (omdat t een teringlijer is).

GVD ben echt ZOOO kwaad, ik sla die gast echt voor z'n rotte smoel. Hij is er nu niet, was er wel net voor wij weggingen vanavond. Toen zat er nog niets op de auto's.

Ben een tijd bezig geweest om het eraf te krijgen.

Hij rijdt zelf trouwens in de allerslechtste auto die ik ooit heb gereden, dus dan weten jullie wel welke ik bedoel.

Ik heb geen zin in repressailles dus verlaag me niet tot zijn niveau, maar ga gewoon op de vuist. :)

Niall

Bericht door Niall » 04 jan 2008, 20:16

:shock: Dat is klote, zou proberen het zsm af te halen met terpetine of zoiets dergelijks

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » 04 jan 2008, 20:18

Wat sneu zeg! Hopelijk heeft het niet goed gehecht en is het er zo weer af...

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 04 jan 2008, 20:26

Vorig jaar stonden er een keer 4 auto's bij onze overburen op de oprit waarvan die van mij er 1 was. Worden we de andere ochtend wakker, is er in de auto PAL naast die van mij een ruit in getikt en een radio mee genomen.
Mijn Isotta stuurwiel en Remus einddemper zijn ze dan weer wel van af gebleven, terwijl ik mijn stuurstang vergeten was en op de passagiersstoel had liggen :shock: Tijdje later kwamen er van die gasten voorbij waaraan je meteen kon zien dat ze aan het kijken waren wie er thuis was, politie op af gestuurd, gasten maakten zich er met een klotemoes van af die de agent meteen geloofde. Maak ik de dag er op een praatje met een oud MBO genoot, blijkt die schurftmongool al minstens 3 keer eerder opgepakt en weer vrij gelaten te zijn :evil: :evil: :evil: :evil:
En het verhaal word nóg achterlijker toen ik exact diezelfde gasten een paar weken later met een blik BIER in hun poten over de snelweg zag slingeren :shock:

Roy

Bericht door Roy » 04 jan 2008, 21:31

Zo hebben ze eens bij mijn ouders op de oprit krassen en beschadigingen gemaakt op 3 auto's voor bij elkaar 10.000 euro toen. Stakkers..

Kazimir

Bericht door Kazimir » 04 jan 2008, 22:14

Klote is dat, als ze niet van andermans spullen kunnen blijven, ik woon in het centrum van 's-Hertogenbosch, en doe de moeite niet om de auto uiterlijk netjes te maken, dat slopen ze toch... waarom mag Joost weten.

Met oud en nieuw stond m'n auto netjes in een parkeergarage, blij toe die nacht 2 autoruiten gesneuveld in mijn straat.

En zo hebben ze in die zelfde nieuwsjaarsnacht mijn ouders Saab, een 900 Classic proberen te stelen.. was ze gelukkig niet gelukt...

Gepost op het saabforum.... http://www.saabforum.nl/viewtopic.php?t=33947&start=0
(Taaffert)
Van een goeie vriend van me (Powertje op het forum), zijn moeder rijdt in een blauwe vijfdeurs Classic.
Nieuwjaarsnacht, mooi begin van het nieuwe jaar. Auto was speciaal niet in de eigen straat (woonwijk) geparkeerd, maar net daarbuiten, zodat er geen vuurwerk op zou komen e.d.
Ze zijn later die nacht door de politie gebeld dat hun auto midden op straat stond, verderop. De auto is weer terecht dus gelukkig en de schade lijkt ook mee te vallen.
(Powertje)
Natuurlijk, erg vervelend voor mijn moeders geliefde 900 Classic!

Maar al met al een geestig begin van het nieuwe jaar. Vooral hoe mijn vader zo'n telefoontje en de gebeurtenis ansich ongezout kan vertellen.

Ze werden rond 05.15 wakker gebeld, door d'n grote vrienden met blauwe pet! De politie had met een bus en een auto, de 900 prachtig in bescherming genomen. De 900 stond haaks op de weg, met voorwielen in de greppel. Op de weg waar ze zovredig achter gelaten was, om geen schade op te lopen van vuurwerk. De auto stond opzich best gevaarlijk omdat aldaar iedereen 80 rijdt al is 50 toegestaan, en het een donker blauwe 900 betreft. Super dus hoe de politie daar met twee autos netjes omheen stond.

Echter mijn vader, een held in badjas, zou de auto wel even uit de greppel rijden. Dit lukte helaas pas.. met een slepende Politie Focus

De schade is beperkt gebleven tot twee wat modderig aandoende voorbanden Er is ook geen schade aan het portierslot of het contactslot, het gaat hier dus om professionals we hebben het tenslotte niet over een Honda Civic, die met een schroevendraaier te openen is en te starten ;)

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 04 jan 2008, 22:27

Dat verhaal op Saabforum had ik gelezen ja, heel vreemd!

Quote van mezelf:
Het is er dus al af hoor.

De lul in kwestie is zojuist gearriveerd en ja hoor, hij parkeert op een plek die niet van hem is. Terwijl het na 17.00 uur niet eens betaald parkeren is. Enorm gefrusteerde klojo is het.

Kazimir

Bericht door Kazimir » 04 jan 2008, 22:53

Dennis Cavallino schreef:Dat verhaal op Saabforum had ik gelezen ja, heel vreemd!

Quote van mezelf:

De lul in kwestie is zojuist gearriveerd en ja hoor, hij parkeert op een plek die niet van hem is. Terwijl het na 17.00 uur niet eens betaald parkeren is. Enorm gefrusteerde klojo is het.
Dat men gewoon van andersmans spul af blijft, te triest voor worden, met een spuitbus een auto bewerken.. :(

Ja, heel vreemd die 900... gelukkig hadden "ze" hem vast gereden in die greppel, anders vrees ik dat de bolide van mams weg was!

Metchu

Bericht door Metchu » 05 jan 2008, 03:02

Dennis Cavallino schreef:Dat verhaal op Saabforum had ik gelezen ja, heel vreemd!

Quote van mezelf:

ik heb er ook zo een naast me wonen hoor ... doodziek word je ervan... gelukkig verhuist ie over een half jaar (gaan de geruchten)...

gewoon recht voor ze raap een keer een "discussie" aangaan. Dan heb je iig de komende maanden geen last van em!

Desmond Prins

Bericht door Desmond Prins » 05 jan 2008, 07:59

Dit is toch te erg voor woorden eigenlijk. Ik heb het zelf gelukkig niet meegemaakt, maar bij mijn vader hebben ze het tot 3 keer toe gepresteerd.
Poging 1 een splinternieuwe (1 maand oud) Diepe sleutelkrassen over de rechterkant + linkerkant. Blauw/groenige mettelaic kleurende lak.
Poging 2 De volgende splinternieuwe kia Donkerblauw met hetzelfde recept als poging 1

Poging 3 was ook de meest brute. Tankklep geforceerd geopend. kilo suiker in de tank. Tankklep weer teruggeforceerd zodat er niet te zien ws dat deze geopend was geweest.
Mijn vader heeft een koeriersdienst en begint om ca half 2 's nachts. Heeft vervolgens die nacht ca 130 km gereden. en belt mij op dat de auto niet goed loopt en vermogen mist. Op mijn aanradne naar de garage gebracht Zien ze daar suiker liggen bij de tankdop.
Resultaat Tank schoonmaken. Nieuw kon niet geleverd worden. Alle brandstofleidingen vervangen. Verstuivers gereinigd. Mechanische barndstofpomp gereviseerd. Moet gezegd worden de auto heeft daarna een tijd nog niet lekker gelopen. Maar na ca 15.000 km consequent Forte Diesel system cleaner toe blijven voegen bij het tanken. Was ie beter als nieuw.

HansD

Bericht door HansD » 05 jan 2008, 12:17

Mooi klote Dennis. DF nieuwjaarsmeeting voor jouw deur? Weet de buurman zeker dat hij niet meer kan parkeren.

GTRene

Bericht door GTRene » 05 jan 2008, 12:19

Klote Peter...niet goed voor je ontspanning...

Ben ook zo blij met een garage 8) ben nu in m'n derde huis maar zorg er altijd voor dat ik een garage heb...dat gedenk aan dat soort lui kan ik niet eens aan dus ik moet wel en het is een geruststellende gedachte, alhoewel als ze echt willen komen ze overal in natuurlijk.

Sterkte kerel.

Tom

Bericht door Tom » 05 jan 2008, 13:05

Damn Dennis, zwaar klote :(
Afschieten dat soort tuig.

Niall

Bericht door Niall » 05 jan 2008, 18:36

Quote van mezelf:

Is die plek ja van jou? Zo ja wielklem erop laten zetten :D 8)

Plaats reactie