Klote is dat, als ze niet van andermans spullen kunnen blijven, ik woon in het centrum van 's-Hertogenbosch, en doe de moeite niet om de auto uiterlijk netjes te maken, dat slopen ze toch... waarom mag Joost weten.
Met oud en nieuw stond m'n auto netjes in een parkeergarage, blij toe die nacht 2 autoruiten gesneuveld in mijn straat.
En zo hebben ze in die zelfde nieuwsjaarsnacht mijn ouders Saab, een 900 Classic proberen te stelen.. was ze gelukkig niet gelukt...
Gepost op het saabforum....
http://www.saabforum.nl/viewtopic.php?t=33947&start=0
(Taaffert)
Van een goeie vriend van me (Powertje op het forum), zijn moeder rijdt in een blauwe vijfdeurs Classic.
Nieuwjaarsnacht, mooi begin van het nieuwe jaar. Auto was speciaal niet in de eigen straat (woonwijk) geparkeerd, maar net daarbuiten, zodat er geen vuurwerk op zou komen e.d.
Ze zijn later die nacht door de politie gebeld dat hun auto midden op straat stond, verderop. De auto is weer terecht dus gelukkig en de schade lijkt ook mee te vallen.
(Powertje)
Natuurlijk, erg vervelend voor mijn moeders geliefde 900 Classic!
Maar al met al een geestig begin van het nieuwe jaar. Vooral hoe mijn vader zo'n telefoontje en de gebeurtenis ansich ongezout kan vertellen.
Ze werden rond 05.15 wakker gebeld, door d'n grote vrienden met blauwe pet! De politie had met een bus en een auto, de 900 prachtig in bescherming genomen. De 900 stond haaks op de weg, met voorwielen in de greppel. Op de weg waar ze zovredig achter gelaten was, om geen schade op te lopen van vuurwerk. De auto stond opzich best gevaarlijk omdat aldaar iedereen 80 rijdt al is 50 toegestaan, en het een donker blauwe 900 betreft. Super dus hoe de politie daar met twee autos netjes omheen stond.
Echter mijn vader, een held in badjas, zou de auto wel even uit de greppel rijden. Dit lukte helaas pas.. met een slepende Politie Focus
De schade is beperkt gebleven tot twee wat modderig aandoende voorbanden Er is ook geen schade aan het portierslot of het contactslot, het gaat hier dus om professionals we hebben het tenslotte niet over een Honda Civic, die met een schroevendraaier te openen is en te starten