Op mijn adresje is de beste kerel die de uitlijning deed vertrokken, weet niet waarheen helaas

hmmm. Doe zakelijk heel erg veel met PTC Breda, maar de uitlijning heb ik daar eens aan mn Transporter laten doen....was erbij gebleven, kan nou niet echt zeggen dat ik daar warm van werd. Dus die sla ik liever over, ook al is dat maar 2km van mn huis af...Tom944 schreef:In Breda is het enige bedrijf waar ik ervaring mee heb Profile Tyrecenter, achter de BMW garage bij Steenakker. Ben daar met de E30 geweest welke wat aparte manieren heeft van de uitlijning regelen. ( unibal casterblokken, camber/casterplates etc.
Ze hebben het netjes gedaan, was 75 euro kwijt inclusief rapport. Ik ga er weer heen wanneer het weer nodig is.
Heet 1 van die 2 Ramadan ofzoiets?svenbooij schreef:garage sallabas aan de wouwseweg 86 in roosendaal.
2 broers die samen daar een zaak hebben.
ook echte bmw liefhebbers.
ja, klopt hij heet ramazan.Roderic E34T schreef:Heet 1 van die 2 Ramadan ofzoiets?svenbooij schreef:garage sallabas aan de wouwseweg 86 in roosendaal.
Ik ben ook wel eens in Roosendaal geweest om me wagen uit te laten lijnen door die jongen...
Was echt goed gedaan! Hij gebruikt ook gewichten in de wagen, wat bij de gemiddelde uitlijner niet gebeurt.
het gaat om mn Z3 Coupe. Voor de APK moesten de draagarmen vervangen worden, de fusees waren echt heel slecht. Dus meteen maar excentrische zwarte Powerflex rubbers met spoed besteld voor de draagarmen (de rest moet nog een keer gebeuren) zodat eea geregeld was voor de APK. Nu moet de uitlijning dus even goed gebeuren, en aangezien er genoeg prutsers rondlopen.....Angelo schreef:Fabian wat zoek je? Een normale standaard uitlijning voor een normale auto auto of een speciale afstelling voor wellicht een bijzondere auto?
'k weet wel één en ander in de buurt, maar beetje afhankelijk van wat je wensen zijn.
Dit gaat hem waarschijnlijk worden. Zal van de week eens bellen!Roderic E34T schreef:Heet 1 van die 2 Ramadan ofzoiets?svenbooij schreef:garage sallabas aan de wouwseweg 86 in roosendaal.
Ik ben ook wel eens in Roosendaal geweest om me wagen uit te laten lijnen door die jongen...
Was echt goed gedaan! Hij gebruikt ook gewichten in de wagen, wat bij de gemiddelde uitlijner niet gebeurt.
jawel hoor. ze doen voor iedereen. adnan doet het daar als ik het goed heb.Mathieu schreef:Ampair,
Brabo is toch niet voor particulieren?
Is wel bij je om de hoek, Fabian.
Brabo heeft ook zo'n machine waar ze banden rond mee kunnen maken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten