E30 cup
overzicht sponsorgelden
datum omschrijving inkomsten uitgaven
2006
19-11-2005 prive overgemaakt voor aankoop € 8.250,00
19-11-2005 aankoop racevijf incl diverse onderdelen € 6.250,00
19-11-2005 aankoop bijbehorende autoambulance € 2.000,00
9-1-2006 sponsorgeld gerritsen bouwtechnisch advies € 5.750,00
9-1-2006 aanschaf extra motorblok en onderdelen bij particulier € 1.350,00
9-1-2006 aanschaf extra set velgen en banden € 400,00
28-1-2006 testdag op zolder € 350,00
24-2-2006 racecursus 1,2 en 3 maart cash geld voor benzine e.d. € 500,00
24-2-2006 racecursus paul maaskant cursusgeld € 1.333,00
24-2-2006 knaf aanvraag licentie € 160,00
sponsoring smits vastgoedzorg € 500,00
sponsoring kloet schilders € 500,00
sponsoring PGN bouw € 750,00
sponsoring Maasmond Schilders € 1.000,00
bak laten reviseren en sper laten monteren € 2.500,00
voorgeschreven kleding/ brandwerend € 1.250,00
diverse gereedschappen en benodigdheden € 1.000,00
4-6-2006 camper gekocht vanwege tia jolanda € 14.750,00
4-6-2006 sponsorgeld eigen bedrijf LE ALPINE € 10.000,00
10-6-2006 raceweekend zandvoort inclusief benzine e.d. € 1.000,00
12-6-2006 diverse onderdelen € 386,00
24-8-2006 aankoop nieuwe set slicks € 1.018,00
24-8-2006 race 24 augustus, benzine, inschrijfgeld enz enz € 600,00
27-8-2006 sponsordag, inschrijfgeld, benzine, bbq voor sponsors enz enz € 1.000,00
27-8-2006 inkomsten sponsorbox € 80,00
20-9-2006 raceweekend oschersleben € 700,00
27-9-2006 olie voor 2007 € 550,00
2-10-2006 reparatie bak € 1.700,00
2-10-2006 in en uitbouwen bak € 300,00
7-10-2006 laatste race 2006, inschrijfgeld, benzine e.d. € 400,00
TOTAALOVERZICHT € 26.830,00 € 39.497,00
TEKORT/OVER -€ 12.667,00
2007
sponsorgeld gerritsen bouwtechnisch advies € 4.600,00
sponsorgeld oskam bouwbedrijf € 2.000,00
27-1-2007 verlengen licentie € 195,00
28-2-2007 sponsoring le alpine € 500,00
28-3-2007 sponsoring le alpine € 500,00
29-3-2007 diesel voor camper naar crcuit € 65,05
benzine voor de racevijf € 56,87
octaanbooster € 40,00
inschrijfgeld eerste race € 200,00
inschrijfgeld dnrt hele seizoen € 75,00
eten en drinken gehele raceweekend € 70,00
22-4-2007 vrij rijden zandvoort inschrijven € 50,00
benzine racevijf € 88,35
24-4-2007 elektronisch schakelmechanisme sadev bak € 699,00
30-4-2007 sponsoring le alpine € 500,00
14-5-2007 benzine voor race zolder € 59,60
14-5-2007 diesel voor camper naar crcuit € 72,06
14-5-2007 nieuw setje slicks voor de racevijf € 1.018,00
14-5-2007 inschrijfgeld zolder € 210,00
15-5-2007 eten en drinken € 40,00
20-5-2007 inschrijfgeld time attack € 50,00
30-5-2007 twee aandrjfassen plus aanpassen daarvan € 370,00
31-5-2007 sponsoring le alpine € 500,00
8-6-2007 inschrijfgeld superraceweekend € 290,00
8-6-2007 benzine racevijf € 79,07
8-6-2007 eten en drinken circuit € 47,30
9-6-2007 eten en drinken circuit € 12,42
10-6-2007 eten en drinken circuit € 114,95
23-6-2007 inschrijfgeld zolder € 200,00
23-6-2007 diesel voor camper naar crcuit € 69,50
23-6-2007 benzine racevijf € 65,88
23-6-2007 eten en drinken circuit € 40,00
30-6-2007 sponsoring le alpine € 500,00
5-7-2007 assortiment schroeven voor racevijf € 84,18
6-7-2007 reserveonderdelen racevijf € 59,64
20-7-2007 gereedschap diverse doppen € 34,81
31-7-2007 sponsoring le alpine € 500,00
€ 9.600,00 € 4.456,68
€ 5.143,32
2007 is nog niet afgerond
komt revisie bak nog bij 1000
lexaan 300
nakijken motor 1000?
en nog wat kleine dingen
dus zal ongeveer op denk ik 8 a 9 k uitkomen
datum omschrijving inkomsten uitgaven
2006
19-11-2005 prive overgemaakt voor aankoop € 8.250,00
19-11-2005 aankoop racevijf incl diverse onderdelen € 6.250,00
19-11-2005 aankoop bijbehorende autoambulance € 2.000,00
9-1-2006 sponsorgeld gerritsen bouwtechnisch advies € 5.750,00
9-1-2006 aanschaf extra motorblok en onderdelen bij particulier € 1.350,00
9-1-2006 aanschaf extra set velgen en banden € 400,00
28-1-2006 testdag op zolder € 350,00
24-2-2006 racecursus 1,2 en 3 maart cash geld voor benzine e.d. € 500,00
24-2-2006 racecursus paul maaskant cursusgeld € 1.333,00
24-2-2006 knaf aanvraag licentie € 160,00
sponsoring smits vastgoedzorg € 500,00
sponsoring kloet schilders € 500,00
sponsoring PGN bouw € 750,00
sponsoring Maasmond Schilders € 1.000,00
bak laten reviseren en sper laten monteren € 2.500,00
voorgeschreven kleding/ brandwerend € 1.250,00
diverse gereedschappen en benodigdheden € 1.000,00
4-6-2006 camper gekocht vanwege tia jolanda € 14.750,00
4-6-2006 sponsorgeld eigen bedrijf LE ALPINE € 10.000,00
10-6-2006 raceweekend zandvoort inclusief benzine e.d. € 1.000,00
12-6-2006 diverse onderdelen € 386,00
24-8-2006 aankoop nieuwe set slicks € 1.018,00
24-8-2006 race 24 augustus, benzine, inschrijfgeld enz enz € 600,00
27-8-2006 sponsordag, inschrijfgeld, benzine, bbq voor sponsors enz enz € 1.000,00
27-8-2006 inkomsten sponsorbox € 80,00
20-9-2006 raceweekend oschersleben € 700,00
27-9-2006 olie voor 2007 € 550,00
2-10-2006 reparatie bak € 1.700,00
2-10-2006 in en uitbouwen bak € 300,00
7-10-2006 laatste race 2006, inschrijfgeld, benzine e.d. € 400,00
TOTAALOVERZICHT € 26.830,00 € 39.497,00
TEKORT/OVER -€ 12.667,00
2007
sponsorgeld gerritsen bouwtechnisch advies € 4.600,00
sponsorgeld oskam bouwbedrijf € 2.000,00
27-1-2007 verlengen licentie € 195,00
28-2-2007 sponsoring le alpine € 500,00
28-3-2007 sponsoring le alpine € 500,00
29-3-2007 diesel voor camper naar crcuit € 65,05
benzine voor de racevijf € 56,87
octaanbooster € 40,00
inschrijfgeld eerste race € 200,00
inschrijfgeld dnrt hele seizoen € 75,00
eten en drinken gehele raceweekend € 70,00
22-4-2007 vrij rijden zandvoort inschrijven € 50,00
benzine racevijf € 88,35
24-4-2007 elektronisch schakelmechanisme sadev bak € 699,00
30-4-2007 sponsoring le alpine € 500,00
14-5-2007 benzine voor race zolder € 59,60
14-5-2007 diesel voor camper naar crcuit € 72,06
14-5-2007 nieuw setje slicks voor de racevijf € 1.018,00
14-5-2007 inschrijfgeld zolder € 210,00
15-5-2007 eten en drinken € 40,00
20-5-2007 inschrijfgeld time attack € 50,00
30-5-2007 twee aandrjfassen plus aanpassen daarvan € 370,00
31-5-2007 sponsoring le alpine € 500,00
8-6-2007 inschrijfgeld superraceweekend € 290,00
8-6-2007 benzine racevijf € 79,07
8-6-2007 eten en drinken circuit € 47,30
9-6-2007 eten en drinken circuit € 12,42
10-6-2007 eten en drinken circuit € 114,95
23-6-2007 inschrijfgeld zolder € 200,00
23-6-2007 diesel voor camper naar crcuit € 69,50
23-6-2007 benzine racevijf € 65,88
23-6-2007 eten en drinken circuit € 40,00
30-6-2007 sponsoring le alpine € 500,00
5-7-2007 assortiment schroeven voor racevijf € 84,18
6-7-2007 reserveonderdelen racevijf € 59,64
20-7-2007 gereedschap diverse doppen € 34,81
31-7-2007 sponsoring le alpine € 500,00
€ 9.600,00 € 4.456,68
€ 5.143,32
2007 is nog niet afgerond
komt revisie bak nog bij 1000
lexaan 300
nakijken motor 1000?
en nog wat kleine dingen
dus zal ongeveer op denk ik 8 a 9 k uitkomen
ja dat scheelt enorm
eerste seizoenen zijn het duurste omdat je elke keer weer gereedschap of iets anders nodig hebt/wilt hebben om het allemaal wat makkelijker te maken
maar ik denk dat je zonder teveel gekke dingen inderdaad wel aan een minimum van tussen de 8 en 12 k zit
dit jaar was wat goedkoper omdat ik vanwege gebroken aandrijfassen niet alles heb kunnen rijden
anders komt er zomaar nog een stje zlicks bij enzo
en dan heb ik olie/octaanbooster en diverse onderdelen tegen bodemprijzen of gratis
dus als je alles moet betalen moet je zeker op 10 k running kosten rekenen per seizoen
nu denk ik wel dat een e 30 wat goedkoper is ivm olie en bakolie en dergelijke
eerste seizoenen zijn het duurste omdat je elke keer weer gereedschap of iets anders nodig hebt/wilt hebben om het allemaal wat makkelijker te maken
maar ik denk dat je zonder teveel gekke dingen inderdaad wel aan een minimum van tussen de 8 en 12 k zit
dit jaar was wat goedkoper omdat ik vanwege gebroken aandrijfassen niet alles heb kunnen rijden
anders komt er zomaar nog een stje zlicks bij enzo
en dan heb ik olie/octaanbooster en diverse onderdelen tegen bodemprijzen of gratis
dus als je alles moet betalen moet je zeker op 10 k running kosten rekenen per seizoen
nu denk ik wel dat een e 30 wat goedkoper is ivm olie en bakolie en dergelijke
- VLA
- Berichten: 2279
- Lid geworden op: 11 aug 2007, 10:32
In wat voor cup rijd jij dan eigenlijk ?luco hornsveld schreef:ja dat scheelt enorm
eerste seizoenen zijn het duurste omdat je elke keer weer gereedschap of iets anders nodig hebt/wilt hebben om het allemaal wat makkelijker te maken
maar ik denk dat je zonder teveel gekke dingen inderdaad wel aan een minimum van tussen de 8 en 12 k zit
dit jaar was wat goedkoper omdat ik vanwege gebroken aandrijfassen niet alles heb kunnen rijden
anders komt er zomaar nog een stje zlicks bij enzo
en dan heb ik olie/octaanbooster en diverse onderdelen tegen bodemprijzen of gratis
dus als je alles moet betalen moet je zeker op 10 k running kosten rekenen per seizoen
nu denk ik wel dat een e 30 wat goedkoper is ivm olie en bakolie en dergelijke
ik rij de sportklasse van de dnrt
dus op slicks, dat is al duurder dan de bandjes van de e30
bakolie elke wedstrijd, hoeft met e 30 ook niet
elke wedstrijd motorolie en filter
hoeft met e 30 denk ik ook niet
en onderdelen e 30 zijn wat goedkoper denk ik en je mag er niet teveel aan aanpseen dus over het geheel zal de e 30 cup wat goedkoper zijn dan de sportklasse of supersportklasse
dus op slicks, dat is al duurder dan de bandjes van de e30
bakolie elke wedstrijd, hoeft met e 30 ook niet
elke wedstrijd motorolie en filter
hoeft met e 30 denk ik ook niet
en onderdelen e 30 zijn wat goedkoper denk ik en je mag er niet teveel aan aanpseen dus over het geheel zal de e 30 cup wat goedkoper zijn dan de sportklasse of supersportklasse
- Kazimir
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 11 sep 2007, 15:11
- Locatie: van Hertogen tot Bosch
Leuk dat je hier alles neer hebt gezet, geeft mooi inzicht in de kosten, ook van de E30érs natuurlijk, met de bedragen voor de E30 Cup.luco hornsveld schreef:ik rij de sportklasse van de dnrt
dus op slicks, dat is al duurder dan de bandjes van de e30
bakolie elke wedstrijd, hoeft met e 30 ook niet
elke wedstrijd motorolie en filter
hoeft met e 30 denk ik ook niet
en onderdelen e 30 zijn wat goedkoper denk ik en je mag er niet teveel aan aanpseen dus over het geheel zal de e 30 cup wat goedkoper zijn dan de sportklasse of supersportklasse
Nu nog niet realistisch voor mij, zal nog een aantal jaartjes hard werken zijn en dan lijkt me dat super. De licentie is er al


-
- Berichten: 159
- Lid geworden op: 18 dec 2007, 12:21
Ben een tijdje afwezig geweest sorry
Ik heb nog er goed over nagedacht! Ik wil gewoon echt voor de fun meerijden het eerste jaar. Ik kan alles zelf of ik ken iemand die alles kan.
Alleen 1 probleem stalling. Hoe doen jullie dat?
En hoelang zou de e30 cup nog leven? Niet dat ik binnen 3 jaar naar een andere auto moet over stappen.

Ik heb nog er goed over nagedacht! Ik wil gewoon echt voor de fun meerijden het eerste jaar. Ik kan alles zelf of ik ken iemand die alles kan.
Alleen 1 probleem stalling. Hoe doen jullie dat?
En hoelang zou de e30 cup nog leven? Niet dat ik binnen 3 jaar naar een andere auto moet over stappen.
-
- Berichten: 5506
- Lid geworden op: 28 jan 2007, 23:39
- Locatie: Friesland www.130i.nl
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Bert ///M3
- Berichten: 9424
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
www.dnrt.nl
alleen is die al ff uit de lucht
ff mailtje sturen naar ria voor het reglement
ow morgen zijn ze weer online
alleen is die al ff uit de lucht
ff mailtje sturen naar ria voor het reglement
ow morgen zijn ze weer online

-
- Berichten: 159
- Lid geworden op: 18 dec 2007, 12:21
- Tom V
- Berichten: 4873
- Lid geworden op: 19 sep 2006, 11:50
Als ze die in Duitsland afmelden hoef je er hier niets mee te doen. Importeren, bpm en al die ellende niet nodig.Royke schreef:Ja wist dat ze offline waren en google leverd ook helemaal niks op.
Edit: Kan ik ook gewoon een bmw uit duitsland halen en zelf gewoon ombouwen iemand ervaring ermee? Komt er nog extra papier werkbij of niet? hij hoeft geen nl kenteken te krijgen
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Kijk gewoon op de diverse occassion en race sites.
Ik heb een keer een nette circuitwaardige E30 320 gescoord voor 250 euro. Er staan raceklare E30 325-jes te koop voor tienvoudige.
Bepaal eerst je eigen budet (reken op minstens 10k) en ga dan op zoek naar een kant en klare of juist standaard E30 om op te bouwen. Voor die laatste zou ik rekenen op 1500 - 2500 euro aanschaf en 1000 euro voor nieuwe remmen, olie, filters, kleine reparaties, accu etc. En dan moet je nog beginnen met onderstel, velgen, banden, stoelen, gordels, Toyo R888, kooi etc. waar we het allemaal al over gehad hebben.
Ik heb een keer een nette circuitwaardige E30 320 gescoord voor 250 euro. Er staan raceklare E30 325-jes te koop voor tienvoudige.
Bepaal eerst je eigen budet (reken op minstens 10k) en ga dan op zoek naar een kant en klare of juist standaard E30 om op te bouwen. Voor die laatste zou ik rekenen op 1500 - 2500 euro aanschaf en 1000 euro voor nieuwe remmen, olie, filters, kleine reparaties, accu etc. En dan moet je nog beginnen met onderstel, velgen, banden, stoelen, gordels, Toyo R888, kooi etc. waar we het allemaal al over gehad hebben.
-
- Berichten: 159
- Lid geworden op: 18 dec 2007, 12:21
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten